کد خبر : 176743
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دسامبر 2021 - 18:17
-

صالحی‌امیری: بسکتبال در آینده جزو مدعیان المپیک خواهد بود

صالحی‌امیری: بسکتبال در آینده جزو مدعیان المپیک خواهد بود

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت بسکتبال گفت: بسکتبال مردان در مسیری قرار گرفته که در آینده جز مدعیان المپیک خواهد بود. به گزارش ایسنا، بازیکنان خارجی لیگ بسکتبال زنان امروز(چهارشنبه) با سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار داشتند. در این نشست کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، نصرالله سجادی

صالحی‌امیری: بسکتبال در آینده جزو مدعیان المپیک خواهد بود

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد وضعیت بسکتبال گفت: بسکتبال مردان در مسیری قرار گرفته که در آینده جز مدعیان المپیک خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بازیکنان خارجی لیگ بسکتبال زنان امروز(چهارشنبه) با سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک دیدار داشتند. در این نشست کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو و مهین فرهادی‌زاد معاون امور زنان وزارت ورزش هم حضور داشتند.

مهین فرهادی‌زاد در این نشست گفت: بسکتبال در چهار سال گذشته فضای حضور در میادین بین‌المللی را کسب کرده است و امروز تعداد زیادی از رشته‌ها را داریم که زنان در رقابت‌های بین‌المللی آن شرکت می‌کنند.  همچنین مربیان و ورزشکاران مختلفی داریم که در کشورهای دیگر فعالیت دارند.

رایزنی مهرام برای پخش تلویزیونی مسابقات زنان

مدیرعامل باشگاه مهرام در این دیدار از رایزنی برای پخش تلویزیونی مسابقات زنان خبر داد و  از رئیس کمیته ملی المپیک خواست تا موضوع  پخش رسانه‌ای را به صورت رسمی پیگیری کند.

سرمربی یونانی مهرام: امنیت ایران قابل ستایش است

کاترینا سرمربی یونانی مهرام هم گفت:  تشکر می‌کنم که شرایط خوبی برای حضور در ایران فراهم شد تا مطالب جذابی درباره ایران بشنویم. فدراسیون بسکتبال ایران با مطالبات زنان را با پشتکار دنبال می‌کند که این نویدبخش روزهای خوب است. از مدیر مهرام هم تشکر می‌کنم که از بسکتبال زنان به خوبی حمایت کرد.

او افزود: حضورم به عنوان اولین مربی خارجی زن در بسکتبال افتخار بزرگی است. ذهنیت‌های زیادی در کشورهای مختلف وجود دارد اما امنیتی که در ایران وجود دارد، قابل ستایش است. خوشحالم که در ایران حضور دارم.

کاترینا ادامه داد: به نظرم پیشرفت از طریق دانش،  بازی و رقابت منتقل می‌شود. زمانی که به ایران آمدم سعی کردم تصور حرفه ای به بازیکنان بدهم و سطح آنها را بهبود ببخشم. حضور خارجی‌ها در بسکتبال ایران اهمیت زیادی دارد چون آنها هم تفکرات متفاوتی دارند. در این فصل از لیگ شرایط بسیار سخت بود چون چهار تیم راه‌یافته به نیمه‌نهایی سازماندهی خوبی شده‌اند.  فکر می‌کنم پتانسیل بسکتبال ایران بسیار خوب است و آنها روزهای خوبی را در پیش دارند. من قول می‌دهم تمام تلاشم را برای ارتقاء بسکتبال ایران انجام دهم.

صالحی‌امیری: بسکتبال در آینده جزو مدعیان المپیک خواهد بود

رئیس کمیته ملی المپیک هم در این دیدار گفت: فوتبال در فرهنگ ایرانی در اوج است و حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیون نفر دنبال‌کننده دارد  اما در چند سال گذشته اتفاقی افتاد که ذائقه جوانان به سمت والیبال و بسکتبال تغییر کرده است.

او با بیان اینکه حمایت از والیبال و بسکتبال فارغ از بحث قهرمانی است، ادامه داد: این رشته‌ها سهمیه المپیک گرفته‌اند. بسکتبال بخشی از هویت ورزش ایران است، در مسیر جهش قرار دارد و در مسیری قرار گرفته که در آینده جزو مدعیان المپیک خواهد بود. چنین اتفاقی جز با مدیریت خوب، حمایت باشگاه‌ها و گرایش نسل جوان به بسکتبال تحقق پیدا نمی‌کند.

در پایان این دیدار از بازیکنان خارجی تقدیر شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح