کد خبر : 18516
تاریخ انتشار : شنبه 2 اکتبر 2021 - 21:43
-

صعودی شدن مرگ کرونایی طی دو هفته آینده در کهگیلویه و بویراحمد

صعودی شدن مرگ کرونایی طی دو هفته آینده در کهگیلویه و بویراحمد

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: رعایت فاصله اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد به زیر ۷۰ درصد رسید. «محمدمهدی بانشی» در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به نظر می رسد وضعیت بسیار سختی را به جهت شیوع و ابتلای بیماری کرونا در استان خواهیم داشت خاطرنشان کرد: متاسفانه

صعودی شدن مرگ کرونایی طی دو هفته آینده در کهگیلویه و بویراحمد

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: رعایت فاصله اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد به زیر ۷۰ درصد رسید.

«محمدمهدی بانشی» در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به نظر می رسد وضعیت بسیار سختی را به جهت شیوع و ابتلای بیماری کرونا در استان خواهیم داشت خاطرنشان کرد: متاسفانه در ایام نوروز اجرای پروتکل‌ها بسیار ضعیف‌تر از گذشته شده بود.

وی  با بیان اینکه در ۲ هفته آینده باید منتظر اوضاع سختی کرونایی برای استان باشیم تاکید کرد: در صورت رعایت نکردن مردم و پای کار نبودن مسئولان باید شاهد مرگ و میرهای فراینده‌ای در استان باشیم. سه هفته است که روند کرونایی های مثبت در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صعودی شده است که در یکی دو هفته آینده مرگ کرونایی در این استان صعودی خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه ناگزیر از عبور این پیک هستیم و باید همه از مردم و مسئولان برای جلوگیری از کمترین تلفات پای کار باشیم، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌ها باید بیشتر در دستور کار قرار گیرد متاسفانه فاصله اجتماعی اکنون در استان به زیر ۷۰ درصد رسیده است.

بانشی تصریح کرد: امیدواریم تمامی دستگاه‌های نظارتی وارد میدان عمل شده و بازدیدها بیشتر شود همچنین صدا و سیما کمک کند تا بتوانیم با فرهنگ سازی بیشتر رعایت پروتکل ها در استان را افزایش دهیم.

وی با بیان اهمیت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان ادامه داد: در صورتی که این طرح به خوبی رعایت شود از این مرحله نیز به سلامتی عبور خواهیم کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون ۲۱۹هزار و ۵۱۷ نفر مراجعه کننده سرپایی به مراکز بهدشاتی و بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد داشته ایم.

بانشی با بیان اینکه هم اکنون ۲۸۳ بیماری مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستانهای استان بستری هتسند که از این تعداد ۷۵ نفر کرونایی قطعی می باشند، تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۳۶ هزار نفر کهگیلویه و بویراحمدی به این بیماری ویروسی مبتلا شدند که ۴۰ درصد این تعداد رات بانوان و ۶۰ درصد را آقایان تشکیل می دهند.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: طی فروریدن ماه ۱۴۰۰ تعداد مبتلایان به کرونا ۴۰۴۳ نفر بوده که که احتمال دارد تا پایان فروردین ما این تعداد افزایش پیدا کند همچنین طی این ماه ۱۷ نفر فوت کرونایی در استان داشته ایم در حالی که هنوز فروردین ماه به پایان نرسیده است.

سعید برومند زاده، معاون سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتظار داریم آمار مثبت‌ها به روز در اختیار فرمانداران گذاشته شود، گفت: در صورتی که این آمار به روز در اختیار فرمانداران قرار داده شود نظارت بر بیماران در قرنطینه‌ها از سوی سپاه بیشتر خواهد شد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح