کد خبر : 180734
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 دسامبر 2021 - 17:09
-

صعود جوکوویچ و هالپ در روز حذف تیم و قهرمان رولان گاروس

صعود جوکوویچ و هالپ در روز حذف تیم و قهرمان رولان گاروس

مرد شماره یک و بانوی شماره دو جهان به یک چهارم نهایی اپن استرالیا صعود کردند اما تنیسور اتریشی و ایگا اسویاتک از این رقابت‌ها حذف شدند. به گزارش ایسنا، مرحله یک هشتم نهایی (دور چهارم) تنیس اپن استرالیا بامداد یکشنبه آغاز شد و دومینیک تیم، فینالیست سال ۲۰۲۰ و ایگا اسویاتک، قهرمان رولان گاروس

صعود جوکوویچ و هالپ در روز حذف تیم و قهرمان رولان گاروس

مرد شماره یک و بانوی شماره دو جهان به یک چهارم نهایی اپن استرالیا صعود کردند اما تنیسور اتریشی و ایگا اسویاتک از این رقابت‌ها حذف شدند.

به گزارش ایسنا، مرحله یک هشتم نهایی (دور چهارم) تنیس اپن استرالیا بامداد یکشنبه آغاز شد و دومینیک تیم، فینالیست سال ۲۰۲۰ و ایگا اسویاتک، قهرمان رولان گاروس از نخستین گرند اسلم سال حذف شدند.

در یکی از بازی‌های مهم روز هفتم تیم به مصاف گریگور دیمیتروف رفت و در یک نمایش ضعیف با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد. مرد شماره سه جهان ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۴ واگذار کرد و در ست دوم هم با نتیجه مشابه شکست خورد. تنیسور اتریشی در ست پایانی ضعیف ترین بازی خود را به نمایش گذاشت و بدون پیروزی در هیچ گیمی با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب حریف بلغاری‌اش شد.

تیم پس از پایان بازی اعلام کرد در جریان بازی دچار مشکلات جسمانی شده بود و این موضوع شرایط را برای داشتن یک روز بد آسان کرد.

در این روز نواک جوکوویچ به مصاف میلوش رائونیچ رفت و ۳ بر یک پیروز شد. مرد شماره یک جهان در ست اول به سختی تنیسور کانادایی را با نتیجه ۷ بر ۶ شکست داد. نوله در ادامه ۶ بر ۴ مغلوب شد. او در ست سوم با بریک در گیم چهارم نتیجه را ۳ بر یک به نفع خود کرد تا به راحتی با نتیجه ۶ بر یک پیروز شود. جوکوویچ در ست بعدی هم در بهترین زمان ممکن بریک کرد و از رائونیچ ۵ بر ۴ پیش افتاد. او در گیم بعد هم پیروز شد و توانست در جمع هشت تنیسور برتر مردان قرار بگیرد.

جوکوویچ با این پیروزی سیصدمین پیروزی خود را در گرند اسلم جشن گرفت.

الکساندر زورف برابر لایوویچ قرار گرفت و با نتیجه قاطع ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور آلمانی در ست اول ۶ بر ۴ حریفش را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۷ بر ۶ به خود اختصاص داد. او در ادامه توانست ۶ بر ۳ پیروز شود و به یک چهارم نهایی صعود کند.

پیش از این دیدار اسلان کاراتسف با پیروزی ۳ بر ۲ مقابل فلیکس الیاسیم شگفتی ساز شد. مرد شماره ۱۱۴ جهان پس از واگذار کردن دو ست نخست در یک بازگشت درخشان سه ست بعدی را با پیروزی ۶ بر ۳، ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ به پایان رساند تا در جمع هشت تنیسور برتر قرار بگیرد.

در بخش زنان بازی‌هایی تماشایی برگزار شد و در نخستین دیدار نائومی اوساکا برابر گاربینیه موگوروسا قرار گرفت. تنیسور ژاپنی در حالی ۲ بر یک حریف اسپانیایی‌اش را شکست داد که دو بار در آستانه حذف قرار داشت. بانوی شماره سه جهان ست اول را ۶ بر ۴ واگذار کرد اما در ست دوم با نتیجه مشابه پیروز شد تا برنده در ست پایانی مشخص شود. رقابت نزدیک دو تنیسور در نهایت با پیروزی ۷ بر ۵ اوساکا به پایان رسید.

پس از این دیدار سرنا ویلیامز به مصاف آرینا سابالانکا رفت و ۲ بر یک پیروز شد. تنیسور آمریکایی در ست نخست ۶ بر ۴ بانوی شماره هفت جهان را شکست داد اما ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۲ واگذار کرد. ویلیامز در ست سوم جبران کرد و با پیروزی ۶ بر ۴ در جمع هشت تنیسور برتر قرار گرفت.

ظهر امروز سیمونا هالپ برابر اسویاتک قرار گرفت و در یک بازگشت ۲ بر یک حریف لهستانی اش را شکست داد. بانوی شماره دو جهان در ست اول ۶ بر ۳ مغلوب قهرمان رولان گاروس شد اما در ادامه جبران کرد و پس از پیروزی ۶ بر یک در ست دوم، ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع خود پایان داد.

در دیگر دیدار امروز مارکتا ووندروسووا به مصاف سو وی هسیه رفت و ۲ بر صفر از حریف چین تایپه‌ای شکست خورد. هسیه در ست اول و دوم به ترتیب با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ پیروز شد و به یک چهارم نهایی صعود کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح