کد خبر : 7862
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 سپتامبر 2021 - 19:37
-

صلح و سازش در استان مازندران بسیار پایین است

صلح و سازش در استان مازندران بسیار پایین است

 معاونت نیروی انسانی دادگستری مازندران گفت:صلح و سازش در استان مازندران بسیار پایین است. ناصر احمدی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان نوشهر با اشاره به نقش مهم دستگاه قضا در ایجاد آرامش و اعتماد دربین مردم، اظهار کرد:  صلح و سازش در بین طرفین دعوی از سوی دستگاه قضا، بیشترین شیرینی

صلح و سازش در استان مازندران بسیار پایین است

 معاونت نیروی انسانی دادگستری مازندران گفت:صلح و سازش در استان مازندران بسیار پایین است.

ناصر احمدی در آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان نوشهر با اشاره به نقش مهم دستگاه قضا در ایجاد آرامش و اعتماد دربین مردم، اظهار کرد:  صلح و سازش در بین طرفین دعوی از سوی دستگاه قضا، بیشترین شیرینی را به همراه دارد و از بسیاری از پرونده ها جلوگیری می کند.
وی با ابراز تاسف از اینکه صلح و سازش در استان مازندران بسیار پایین است، افزود:  نیاز است از همه ظرفیت ها از جمله مساجد، پایگاه های مقاومت، شورای حل اختلاف و ریش سفیدان در ایجاد صلح و سازش بهره برد.
وی با اشاره به موقعیت ویژه نوشهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی گفت:  این شهر از جمله شهرهای توریستی است که هرساله مسافران زیادی در آن آمد و شد می کنند، بنابراین باید به پرونده مسافران بسیار سریع و دقیق و بدون رفت وبرگشت  به کلانتری رسیدگی شود.
معاون دادگستری مازندران بر جلوگیری از اطاله دادرسی تاکید کرد و گفت:  سرعت در دادرسی موجب سرعت در رسیدگی به مردم و رضایتمندی خواهد شد.
احمدی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم تنها کار دستگاه قضا نیست بلکه همه دستگاه ها باید کمک کنند، افزود:  به علت مراجعات زیادی که به دستگاه قضا و همکاران ما می شود،  موجب به خطر افتادن جان همکاران در زمان کرونا شده است و حتی جان چند نفر از همکاران و خانواده آنها را در استان گرفت.
وی در ادامه تخریب ساخت و سازها در زمین های غیرمجاز کاربری اراضی را ناشی از ضعف در قانون از سوی مجلس عنوان کرد و یادآور شد:  باید از سوی مجلس مصوبه ای مبنی بر بالا رفتن بهره وری کشاورزی وجود داشته باشد تا کشاورزان به فکر فروش زمین نیفتند.
این مسئول تصریح کرد:  در تخریب ها ابتدا باید به سراغ کسانی که با رانت و فساد اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده اند رفت سپس برای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز افراد با تمکن مالی پایین اقدام شود.
قوه قضاییه از ارکان مهم کشور است
در ادامه حجت الاسلام محمود مشایخ  امام جمعه نوشهر با بیان اینکه قوه قضاییه از ارکان مهم کشور است،اظهار کرد: مردم وقتی عدالت را ببینند به نظام  اعتماد پیدا می کنند.
وی با بیان اینکه یکی از موارد مهم  در نوشهر موضوع تخریب ساختمانها در نقاط مختلف شهر در حریم شهر است، افزود: هدف از تخریب یک ساختمان جلوگیری از تغییر کاربری و رونق  کشاورزی بوده که این حق مردم است اما چرا خانه هایی تخریب می شود که داخل کوچه است.
وی با ابراز نگرانی از اینکه توسعه شهری چندین سال در نوشهر اتفاق نیفتاده است، گفت: جمعیت شهرستان افزایش یافته  که این امر نیازمند توسعه شهری است.
امام جمعه نوشهر با بیان اینکه تخریب در مناطق شهری هیچ دردی را دوا نمی کند و موجب بازگشت دوباره کشاورزی نخواهد شد، افزود: باید با بصیرت و بینش بیشتری این تخریب ها صورت گیرد.
مشایخ تصریح کرد:  در منطقه کجور زمین های بایر زیادی افتاده است که قبلا کشت می شد اما به علت کم آبی و به صرفه نبودن کشاورزی از نظر اقتصادی این  زمین ها رها شده است.
وی تاکید کرد:  دولت باید با قیمت مناسب و بالا این محصولات را بخرد تا کشاورزان انگیزه لازم داشته باشند.
به گزارش ایسنا، حمزه علی علیپور که پیش از این دادستان نوشهر بود به عنوان رئیس جدید دادگستری نوشهر معارفه و از زحمات سه ساله علیزاده تقدیر شد.
همچنین محمدرضا ابراهیمی به عنوان دادستان جدید نوشهر معارفه شد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح