کد خبر : 69264
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 22:33
-

ضرورت قرارگرفتن شهرک شهید صیاد شیرازی در بین پروژه های اولویت دار تبریز

ضرورت قرارگرفتن شهرک شهید صیاد شیرازی در بین پروژه های اولویت دار تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرک شهید صیاد شیرازی در محدوده شهر تبریز واقع خواهد شد، افزود: آماده‌سازی این شهرک جزو پروژه‌های اولویت‌دار قرار گیرد و به متقاضیان اطمینان خاطر داده شود که نسبت به انجام تعهدات اهتمام جدی وجود دارد. محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی آخرین وضعیت آماده‌سازی شهرک مسکونی شهید

ضرورت قرارگرفتن شهرک شهید صیاد شیرازی در بین پروژه های اولویت دار تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه شهرک شهید صیاد شیرازی در محدوده شهر تبریز واقع خواهد شد، افزود: آماده‌سازی این شهرک جزو پروژه‌های اولویت‌دار قرار گیرد و به متقاضیان اطمینان خاطر داده شود که نسبت به انجام تعهدات اهتمام جدی وجود دارد.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی آخرین وضعیت آماده‌سازی شهرک مسکونی شهید صیاد شیرازی  که با حضور مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان برگزار شد، اظهار کرد: تأمین مسکن نیازمندان، جزو وظایف دولت است و نگاه به مقوله مسکن، باید فارغ از سود و منفعت مادی بوده و همه بخش‌ها این موضوع را به عنوان یک وظیفه ملی احساس کنند.
وی با اشاره به فعالیت سه تعاونی شفاف و توانمند در آماده‌سازی شهرک شهید صیاد شیرازی، از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا در این زمینه نهایت همکاری را با تعاونی‌های مجری داشته باشند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به استقرار صنایع مختلف در ناحیه غرب و شمالغرب تبریز، گفت: قطعاً ایجاد این شهرک در رفاه حال کارکنان این صنایع موثر خواهد بود و بر این اساس همه دستگاه‌های مرتبط باید برای آماده‌سازی و تأمین زیرساخت‌های آن تلاش کنند.
مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا نیز در این جلسه آماده‌سازی شهرک شهید صیاد شیرازی را جزو تعهدات این بنیاد اعلام کرد و گفت: به دنبال نفع مادی نیستیم و فقط می‌خواهیم مشکل مردم حل شود.
سردار هابیل درویش با بیان اینکه ۴ هزار متقاضی سکونت در این شهرک، انتظار تسریع در آماده‌سازی آن را دارند، ادامه داد: درحال حاضر تأمین آب مهم‌ترین نیاز شهرک است که در این زمینه نیازمند همکاری دستگاه‌های استانی هستیم.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی نیز  بیان اینکه مساحت کل این شهرک ۲۳۶ هکتار است، افزود: جمعیت‌پذیری این شهرک حدود ۳۰ هزار نفر پیش‌بینی شده و آماده‌سازی آن در دو فاز شرقی به مساحت ۱۶۸ هکتار و غربی به مساحت ۶۸ هکتار انجام می‌شود.
ابوالقاسم سلطانی با بیان اینکه در دوره مدیریت جدید بنیاد تعاون ناجا، کار آماده‌سازی شهرک سرعت گرفته است، افزود: مهم‌ترین نیازهای شهرک در حال حاضر تأمین آب و احداث شبکه‌های آب و فاضلاب است.
وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته، برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام و راکد حوزه مسکن فعال شده است که از جمله می‌توان به شهرک‌های ولی‌عصر(عج) بناب، ولی‌عصر(عج) بستان‌آباد و میلاد مرند اشاره کرد.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب و توزیع برق استان و شهردار منطقه ۶ تبریز نیز در این جلسه درخصوص تأمین زیرساخت‌های شهرک شهید صیاد شیرازی به ارائه گزارش پرداختند.
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح