کد خبر : 175994
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دسامبر 2021 - 10:38
-

عکس منتخب هفته

عکس منتخب هفته

این گزارش شامل عکس‌های منتخب خبرگزاری ایسنا از رویدادهای خبری یک هفته گذشته (۲۰ تا ۲۶ آذر ۱۴۰۰) است. ۲۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۵  منبع: ايسنا

این گزارش شامل عکس‌های منتخب خبرگزاری ایسنا از رویدادهای خبری یک هفته گذشته (۲۰ تا ۲۶ آذر ۱۴۰۰) است.

 

  • اردوی جهادی پزشکی، گروه جهادی شهید فرجوانی در کوی مدرس اهواز برگزار شد.
  • رئیس جمهور در دوازدهمین سفر استانی خود صبح روز جمعه ۲۶ آذر ماه، به یزد سفر کرد.
  •  پیتر سیارتو، وزیرامور خارجه و تجارت مجارستان پنج شنبه ۲۵ آذر با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.
  • بیست و دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور، پنجشنبه، ۲۵ آذر با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد.
  • در چهارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پرسپولیس و پیکان، چهارشنبه ۲۴ آذر، در ورزشگاه دستگردی به مصاف یکدیگر رفتند.
  • درچهارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان پنجشنبه ۱۸ آذرماه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپاهان به پایان رسید.
  • پنجمین روز گردهمایی سفرای ایران در کشورهای همسایه چهارشنبه ۲۴ آذر با حضور محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
  • در چهارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم فجر سپاسی شیراز و مس رفسنجان، چهارشنبه ۲۴ آذر، در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند، که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
  • مراسم تودیع محمدحسین امید، رییس سابق دانشگاه علمی کاربردی و معارفه حسین بلندی، رییس جدید این دانشگاه، چهارشنبه ۲۴ آذر با حضور محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ساختمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد.
  • مرکز بهدشت غرب اهواز با ارسال واحدهای واکسیناسیون سیار کرونا به مناطق روستایی حاشیه اهواز، دوز اول و دوم واکسن  اهالی این روستاها را انجام می‌دهد.
  • در چهارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان، سه‌شنبه ۲۳ آذرماه، در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در تیم استقلال با یک گل به برتری دست یافت.
  • تیم سیار پزشکی و دندانپزشکی مرکز بهداشت غرب اهواز با حضور در مناطق عشایری حاشیه اهواز خدمات پزشکی ارائه می‌دهند. حدود ۳۰ خانوار عشایری منطقه کُتُک اندیکا چند سالی است در فصل پاییز و زمستان که هوا در این شهرستان سرد است به سمت شنزارهای جاده اهواز - اندیمشک آمده و بعد از کوچی چند ماهه دوباره به خانه‌های خود بر می‌گشتند، اما امسال به دلیل  وقوع زلزله و تخریب منازلشان، در حاشیه اهواز زندگی می‌کنند.
  • تیم سیار پزشکی و دندانپزشکی مرکز بهداشت غرب اهواز با حضور در مناطق عشایری حاشیه اهواز خدمات پزشکی ارائه می‌دهند. حدود ۳۰ خانوار عشایری منطقه کُتُک اندیکا چند سالی است در فصل پاییز و زمستان که هوا در این شهرستان سرد است به سمت شنزارهای جاده اهواز - اندیمشک آمده و بعد از کوچی چند ماهه دوباره به خانه‌های خود بر می‌گشتند، اما امسال به دلیل  وقوع زلزله و تخریب منازلشان، در حاشیه اهواز زندگی می‌کنند.
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و بررسی عملکرد بودجه سال ۱۳۹۹ و عملکرد ۶ ماهه سال جاری و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ شرکتهای دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت و گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه اجرای طرح چهل و شش هزار هکتاری آبیاری دشت سیستان در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.
  • سیستم یکپارچه هوشمندسازی موزه‌ها، از یک‌شنبه ۲۱ آذر در موزه ارامنه در کلیسای اسقف اعظم آرداک مانوکیان تهران به عنوان پایلوتِ موزه‌های کشور نصب شد.
  • گردهمایی سفرای ایران در کشورهای همسایه یکشنبه ۲۱ آذر با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.
  • مجتمع تجاری اباصالح المهدی (ع) کرمان ظهر امروز ۲۱ آذر ماه، طعمه حریق شد در همان دقایق ابتدایی آتش‌سوزی، تیم‌های آتشنشانی در محل حضور یافتند. گفته شده با اینکه ساختمان پاساژ نوساز بوده با این حال از سیستم اطفا حریق برخوردار نبوده است.
  • رئیس جمهور به منظور تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور یکشنبه ۲۱ آذرماه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.
  • ظهر روز ۲۰ آذر ماه، منزلی مسکونی در حال بازسازی ریزش کرد و یک نفر مصدوم و سه نفر در زیر آوار مدفون شدند که با حضور نیروهای آتش نشانی و هلال احمر و سگ های زنده یاب، عملیات نجات با موفقیت صورت گرفت.
  • سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه، شنبه ۲۰ آذر به میزبانی وزارت امور خارجه در ساختمان این وزارت با رییس جمهوری دیدار کردند.
  •  در روز بین‌المللی کوهستان (Mountain Day) هر سال ۱۱ دسامبر بر اهمیت کوهستان‌ها در زندگی مردم تاکید می‌شود. کوه‌ها از جمله مهمترین ساختارهای کره زمین و بستر گیاهان و زیستگاه جانوران و همچنین منشأ رودهای بزرگ جهان و آب‌های شیرین هستند. انسان از گذشته تاکنون برای لذت بردن از هوای پاک و تماشای زیبایی طبیعت به کوه‌ها می‌رود.
  • میان دنیای شگفت­ انگیز و جاودانِ بیابان لوت، رودی جریان دارد که نام خود را از طعم شورَش گرفته و «رود شور» نام دارد. این رود برای رسیدن به بیابان لوت، راه زیادی را پیموده ­است. رودشور، رگِ حیاتِ کویر لوت است که در مسیر خود، نمک زیادی را همراه خود می‌آورد و رفته‌ رفته بر مقدار آن اضافه شده و تا رسیدن به لوت مرکزی، به بالاترین حد شوریِ خود خواهد رسید.
  • برداشت نیشکر از اوایل آبان ماه در خوزستان آغاز می‌شود و در صورت شرایط مناسب آب و هوایی حداکثر تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت. به گفته مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی پیش‌بینی می‌شود امسال ۶۳۰ هزار تن تولید شکر داشته باشیم که حدود ۴۰ درصد از تولید شکر کل کشور است.
  • نمایش «تصویر مصور مظفری» به نویسندگی اصغرگروسی و کارگردانی وحید نفر از دهم آذر در تماشاخانه ایرانشهر، سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه رفت. این نمایش راویت‌گر آخرین سفر مظفرالدین شاه قاجار به فرنگ است که پس از بازگشت، دوربین سینماتوگراف را وارد کشور کرده و به همین دلیل مملکت دچار بحران و هرج و مرج می شود.
  • حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه پنجشنبه ۲۵ آذرماه با استقبال رسمی مقامات ارشد استان گلستان وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان شد. حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای در این سفر ضمن بازدید از محاکم قضایی و پیگیری مصوبات سفرهای قبلی، با فعالان اقتصادی، اقشار مختلف مردم و کارکنان قضایی دیدار کرده و در جلسه شورای اداری استان گلستان نیز شرکت کرد.
  • فستیوال خوراک رشت به مناسبت ششمین سال ثبت رشت بعنوان شهر خلاق خوراک شناسی یونسکو از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد.
  • سه شنبه ۲۳ آذر ماه، کارخانه تولید رنگ بارک قم دچار حریق شد و پس از حدود سه ساعت آتش اطفاء شد. در این حادثه ۱۵ دستگاه خودروری عملیاتی آتش نشانی به همراه تانکرهای آب رسان شهرداری به منظور جلوگیری از انفجارهای مهیب در کنار اطفاء حریق با سرعت مخازن حلال ۴۰۲ را با مشارکت ۷۰ آتش نشان خنک سازی کردند.
منبع: ايسنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح