کد خبر : 4069
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 14:20
-

فاطمه محمدبیگی: مسئولان در راستای تقویت جهاددانشگاهی همت کنند

فاطمه محمدبیگی: مسئولان در راستای تقویت جهاددانشگاهی همت کنند

  نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه جدی بنده از مسئولان استانی این است که در راستای تقویت جهاددانشگاهی استان همت داشته باشند تا از پتانسیل و ظرفیت موجود در این مجموعه در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم. فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این

فاطمه محمدبیگی: مسئولان در راستای تقویت جهاددانشگاهی همت کنند

  نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه جدی بنده از مسئولان استانی این است که در راستای تقویت جهاددانشگاهی استان همت داشته باشند تا از پتانسیل و ظرفیت موجود در این مجموعه در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه این مجموعه با بهره گرفتن از جوانان متعهد و مومن و متخصص توانسته است اقدامات بزرگی را در کشور و استان قزوین پایه‌ریزی کند، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت جهاد دانشگاهی قزوین دور بودن از نگاه‌های سیاسی و حواشی و توجه ویژه و جهادی به فعالیت‌های حوزه  تخصصی خود است، در این راستا جذب نیروهای نخبه و متعهد با توانمندی بالا در جهاد دانشگاهی موجب شده شاهد خلق حداکثری از حداقل‌ها در جهاددانشگاهی باشیم.
وی اضافه کرد: جهاددانشگاهی با وجود تمام محدودیت‌های مالی و اعتباری، بهره‌وری خوبی را به نمایش گذاشته است. در بازدیدهای میدانی از جهاددانشگاهی، شاهد تنوع خدمات در حوزه‌های مختلف جهاددانشگاهی قزوین بودم که هر کدام از آن‌ها می‌تواند در پیشبرد توسعه و پیشرفت استان نقش بسزایی را ایفا کند.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطالبه جدی بنده از مسئولان استانی این است که در راستای تقویت جهاددانشگاهی استان همت داشته باشند تا از پتانسیل و ظرفیت موجود در این مجموعه در راستای خدمت به مردم استفاده کنیم.
وی بیان کرد: در حال حاضر مجموعه جهاددانشگاهی یکی از اولویت‌های خود را حرکت در مسیر اقتصاد دانش‌بنیان قرار داده است که بی‌شک این تغییر رویه می‌تواند آثار و برکات خوبی را در حوزه دانش‌بنیان برای استان رقم بزند.
محمدبیگی اشاره کرد: با توجه به اینکه متأسفانه بیماری سرطان در کشور آمار بالایی را به خود اختصاص داده است، شاهد آن هستیم که یکی از مجهزترین مراکز خصوصی شیمی درمانی در استان قزوین توسط جهاد دانشگاهی اداره می‌شود که انواع خدمات دارویی و درمانی را برای متقاضیان ارائه می‌کند. در کنار فعالیت‌های این مرکز می‌توان به فعالیت مرکز ناباروری نیز اشاره کرد که ازجمله اقدامات جهاددانشگاهی قزوین است.
وی تصریح کرد: ضرورت دارد قابلیت‌ها و توانمندی جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی به سمت خدمات مورد نیاز مردم هدایت شود تا بدین واسطه بتوانیم مسائل اولویت‌دار و چالش‌های استانی را رصد و متناسب با آن برنامه‌ریزی کنیم.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: تدوین سند آمایش علم و فناوری استان قزوین توسط جهاد دانشگاهی را می‌توان از جمله افتخارات این مجموعه پرتلاش در قزوین دانست که در سطح کشور کم‌نظیر است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح