کد خبر : 187565
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 ژانویه 2022 - 10:50
-

فرماندهی حاج قاسم بر دل‌ها، راز پیروزی و محبوبیت او بود

فرماندهی حاج قاسم بر دل‌ها، راز پیروزی و محبوبیت او بود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: رمز محبوبیت و پیروزی حاج قاسم سلیمانی این بود که بر دل‌ها فرماندهی می‌کرد، این شخصیت بزرگوار فرماندهی بود که پیش از نیروهای خود وارد میدان نبرد می‌شد و به همین صورت نیز توانست گروهک تروریستی داعش را پیش از حمله به ایران شکست داده و نابود کند.

فرماندهی حاج قاسم بر دل‌ها، راز پیروزی و محبوبیت او بود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: رمز محبوبیت و پیروزی حاج قاسم سلیمانی این بود که بر دل‌ها فرماندهی می‌کرد، این شخصیت بزرگوار فرماندهی بود که پیش از نیروهای خود وارد میدان نبرد می‌شد و به همین صورت نیز توانست گروهک تروریستی داعش را پیش از حمله به ایران شکست داده و نابود کند.

غلامعلی حیدری ۱۳ دی ماه در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام خمینی (ره)، اظهار کرد: مغزهای بیمار دشمنان گمان می‌کرد با شهادت شهید سلیمانی این شخصیت بزرگ حذف می‌شود و تفکر و مکتب ایشان از بین می‌رود، اما مکتب شهید سلیمانی تجلی مکتب عاشورایی است و اگر دشمنان توانستند مکتب عاشورا را حذف کنند، آن‌گاه می‌توانند مکتب شهید سلیمانی را نیز از بین ببرند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در زمان ترور شهید سلیمانی ارزیابی آمریکا بر این بود که فشار حداکثری بر ایران موثر واقع شده و زمان زیادی تا براندازی جمهوری اسلامی ایران باقی نمانده است،  همچنین گمان می‌کردند که آخرین مرحله براندازی ترور حاج قاسم سلیمانی و حذف ایشان است، اما تمامی این موارد تنها خیالات باطل بود.

وی ادامه داد: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی همگان شاهد پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران و مورد هدف قرار دادن پایگاه عین‌الاسد بودند که یک سیلی محکم بر صورت بدخواهان بود و موجب غافلگیری دشمنان شد.

حیدری عنوان کرد: فرار آمریکا از افغانستان و خروج از منطقه نیز یکی دیگر از هزینه‌هایی بود آمریکا پس از شهادت شهید سلیمانی پرداخت کرد، همچنین اوضاع یمن پس از اقدام تروریستی آمریکا به نفع انصارالله شد و آمریکا و هم‌پیمانان او از ادامه جنگ بی‌هدف خود ناامید شده و به یک سردرگمی سنگین گرفتار شدند و این نیز یکی دیگر از هزینه‌های بود که آمریکا پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی متحمل شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مانند زلزله و سونامی روز به‌روز شاهد وارد شدن ضربات سهمگین بر قاتلان شهید سلیمانی هستیم، اضافه کرد: یکی دیگر از بازخوردهای شهادت شهید سلیمانی بازگشت آرامش به سوریه بود، زیرا آمریکا و هم‌پیمانان او به دنبال ایجاد ناآرامی و تشنج در سوریه بودند، اما نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: گام بعدی که به شدت به قاتلان شهید سلیمانی ضربه وارد کرد ایستادگی مردم و گروه‌های مقاومت در عراق برای خارج کردن نظامیان آمریکا از کشور خود بود، بنابراین شهادت حاج قاسم سلیمانی دارای دستاوردهای بزرگی بود که به لطف خدا و به برکت وجود انسجام میان گروه‌های مقاومت موجب استیصال آمریکا شد و آن‌ها را از رسیدن به اهداف خود که براندازی جمهوری اسلامی ایران بود ناامید کرد.

حیدری بیان کرد: شهید سلیمانی دارای خصوصیات بسیار ویژه‌ای بود که شهادت او موجب وارد شدن شکست‌های بسیار بر آمریکا و سایر دشمنان شد، این شخصیت بزرگوار فردی بود که برای پروتکل‌های نظامی آمریکا هیچ ارزشی قائل نبود و همچنین شخصی بود که اتاق عملیات شش ارتش بزرگ را بدون هیاهو و نمایش تشکیل داد که پس از جنگ جهان دوم بی‌نظیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: داشتن سرعت عمل و تصمیم‌گیری به موقع در میدان نبرد از ویژگی‌های شاخص سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی محسوب می‌شود، همچنین حاج قاسم سلیمانی در عین اینکه دارای یک شخصیت خاکی بود، اما در ابلاغ فرمان بسیار قاطعانه عمل می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: رمز محبوبیت و پیروزی حاج قاسم سلیمانی این بود که بر دل‌ها فرماندهی می‌کرد، این شخصیت بزرگوار فرماندهی بود که پیش از نیروهای خود وارد میدان نبرد می‌شد و به همین صورت نیز توانست گروهک تروریستی داعش را پیش از حمله به ایران شکست داده و نابود کند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح