کد خبر : 5864
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 14:35
-

فساد مالی سازمانی را در شهرداری بندرعباس از بین می برم/پرچم هرمزگان را بالا می برم

فساد مالی سازمانی را در شهرداری بندرعباس از بین می برم/پرچم هرمزگان را بالا می برم

 نامزد تصدی شهرداری بندرعباس گفت: باید با فساد در شهرداری بندرعباس برخورد شود و باید از اساس برخورد صورت بگیرد نه آنکه به سراغ افراد جز برویم. محمد محسنی صبح امروز (۱۸ مردادماه) در چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: از پذیرش بنده و انتخابم به عنوان نامزد تصدی شهرداری بندرعباس تشکر می

فساد مالی سازمانی را در شهرداری بندرعباس از بین می برم/پرچم هرمزگان را بالا می برم

 نامزد تصدی شهرداری بندرعباس گفت: باید با فساد در شهرداری بندرعباس برخورد شود و باید از اساس برخورد صورت بگیرد نه آنکه به سراغ افراد جز برویم.

محمد محسنی صبح امروز (۱۸ مردادماه) در چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: از پذیرش بنده و انتخابم به عنوان نامزد تصدی شهرداری بندرعباس تشکر می کنم و امیدوارم در حد بضاعت خودم بتوانم با ارائه برنامه هایم اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس را بدست آوردم.
وی با بیان اینکه برای اینکه در خصوص حوزه های مختلف یک محدوده جغرافیایی بتوانیم صحبت کنیم باید رویکردمان به موضوعات ملی و جهان باشد، اظهار کرد: چالش بالادستی که جهانی است را باید بپردازیم و سپس به چالش های ملی ورود کرده و آن را به استان هرمزگان و شهر بندرعباس بسط می دهیم.
محسنی با اشاره به اینکه بندرعباس بزرگترین شهر ساحلی ایران و پایتخت اقتصادی کشور است، اضافه کرد: بندرعباس ویژه است و با اتکا به ظرفیت دریا توانسته قابلیت وسیعی را داشته باشد که باید بتوانیم از این ظرفیت ها به نفع مردم کشور استفاده کنیم همچون پیشرفته ترین شهرهای ساحلی کشور.
وی با بیان اینکه کسانی در رأس شهر بندرعباس قرار نگرفته اند که بتوانند ظرفیت ها را به فعل تبدیل کنند، تصریح کرد: اطمینان دارم با نگاه انقلابی و جهادی اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در دوره جدید می توانیم بندرعباس را در مسیر توسعه قرار دهیم.
محسنی عنوان کرد: بندرعباس با این شکل هندسی و وضعیت جغرافیایی نباید ترافیک داشته باشد و باید اسم آن را بچه ترافیک نامید؛ چرا همانجا که اوج ترافیک است باید مجوز خدمت به بخش خصوصی و دولتی داده شود تا با معضل امروز ترافیکی رو به رو شویم.
این نامزد تصدی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه فساد سازمانی در شهرداری بندرعباس بیداد می کند و باید ریشه کن شود، تصریح کرد: باید با فساد در شهرداری بندرعباس برخورد شود و باید از اساس برخورد صورت بگیرد نه آنکه به سراغ افراد جز برویم.
وی با بیان اینکه فساد در جایی بوجود می آید که سیستمی نباشد بلکه افراد تعیین کننده باشد، خاطرنشان کرد: سیستم تهاطر مفسدانگیزترین محل برای فساد در شهرداری بندرعباس است که امروز شاهد مشکلات زیادی در این زمینه در شهردای بندرعباس هستیم.
این نامزد تصدی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه سیستم شهرداری بندرعباس به هیچ وجه نیروی مازاد ندارد بلکه با مشکل برنامه ریزی رو به رو هستیم، اظهار کرد: باید پیوند بین نیروی انسانی و بدنه شهرداری بندرعباس بوجود آید، باید سیستم پیاده شود تا از نیروی انسانی بهره ببریم، هر جا مدیریت کرده ام بدون هیچ بدهی آنجا را مدیریت کرده و همواره نیروی انسانی در بالاترین راندمان فعالیت کرده است.
محسنی با بیان اینکه شهردار نفر دوازدهم شورای اسلامی شهر بوده و در کنار آن ها و با تعامل می توانیم فعالیت کنیم، افزود: باید با آموزش فعالیت کرد و نظارت انجام داد چرا با ندانم کاری و عدم آموزش با یک حرکت عدم قبول همگان بندرعباس را در صدر اخبار رسانه های معاند قرار دهیم؟!
وی با اشاره به اینکه اتوبوس تندور، بندرنخل ناخدا، پایانه مسافربری، کتابخانه مرکزی، آکواریوم، پلاژ آقایان سورو و پارک آبی کودکان از پروژه هایی است که نیمه تمام مانده است، عنوان کرد: افتخار می کنم بنده نیروی هرمزگانی هستم که ۶۰ سال سابقه کار دارم و از بیل زدن، جوشکاری، ساندویچی و درختکاری هیچ شرمندگی نداشته ام و همواره پرچم هرمزگان را برافراشته ام.
این نامزد تصدی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه برای فاضلاب بندرعباس با یک فیلترکننده می توان مشکلات را به صورت موقتی برطرف کرد تا درصد آلایندگی فاضلاب ورودی به دریا را کاهش داد، اضافه کرد: جوانان هرمزگانی نشان داده اند می توانند اما نیاز به اعتماد و بها دادن به آن ها داریم.
وی با اشاره به اینکه باید محدوده شهری بندرعباس را افزایش دهیم، تصریح کرد: باید شهرداری ویژه صنایع غرب بندرعباس را تشکیل دهیم تا بتوانیم درآمدهای شهرداری بندرعباس را افزایش دهیم و در مسیر توسعه قرار بگیریم.
محسنی با بیان اینکه در بنگاه های اقتصادی استان هرمزگان فعالیت کردم و به تمامی ساز و کارهای قانونی مطلع هستم، عنوان کرد: اعتماد کنید به بنده تا پاسخ دهم و پرچم هرمزگان را بالا نگه داریم و مردم به داشتن چنین شورای شهر و شهرداری آگاه باشد.
این نامزد تصدی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه بندرعباس را باید الان خوشحال کرد و با ارائه طرح نو بندرعباس را نجات داد، خاطرنشان کرد: بنده با ارائه برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می توان بندرعباس را از وضعیت کنونی نجات داد و در مسیر رشد قرار دارد.
وی با بیان اینکه بندرعباس نیاز به یک هلدینگ اقتصادی دارد، اضافه کرد: در این هلدینگ با تعریف منابع و بازارهای درآمدی جدید در راستای تزریق نقدینگی، افزایش درآمد پایدار، اصلاح در ساختار بودجه نویسی و مشخص شدن مطالبات از سایر نهادها و وصول آن ها می توان این هلدینگ اقتصادی شهر بندرعباس را راه اندازی کرد.
محسنی با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۵ مجور مارینا ۷۰ کیلومتری را گرفتم، اظهار کرد: چرا تا امروز انجام نشده چون اراده ای در بین مسئولان شهری نبوده و این طرح اقتصادی و گردشگری و تفریحی تاکنون مغفول مانده است.
وی با بیان اینکه در بندرعباس هیچ برنامه ای برای پساکرونا وجود ندارد و مشخص نیست چگونه می خواهیم اقتصادمان را ساماندهی کنیم، اظهار کرد: بروی این برنامه ای که امروز ارائه کرده ام دو سال کار کرده ام و به صورت دقیق برنامه ریزی شده و آمده ام با تکیه بر تفکر انقلابی و جهادی و با نیروی جوان بندرعباسی شهر را نجات دهم.
به گزارش ایسنا، محمد محسنی دارای مدرک تحصلی دکترای کسب و کار حرفه ایی( DBA) و سابقه فعالیت در پست مدیر کل بندر خرم شهر- مدیر بندر شهید باهنر و شرق استان، نایب رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه و بنادر منطقه ازاد قشم، مدیرکل بندر و حمل و نقل دریایی منطقه قشم، معاون سیاسی فرمانداری بندرعباس و مدیر کارخانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس را در کارنامه دارد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح