کد خبر : 10349
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 1:19
-

فعالیت شبانه روزی و مستمر ۳۸۰گشت در ایام نوروزی در ایلام

فعالیت شبانه روزی و مستمر ۳۸۰گشت در ایام نوروزی در ایلام

 فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس در ایام تعطیلات نوروز به صورت روزانه و مستمر با بیش از ۳۸۰ گشت مختلف در حوزهای گوناگون اعم از خودرویی، موتوری و پیاده در حال تامین امنیت برای شهروندان است.  سردار “دلاور القاصی مهر” در دیدار با نماینده ولی فقیه وامام جمعه ایلام ، اظهار کرد: در ایامی که

فعالیت شبانه روزی و مستمر ۳۸۰گشت در ایام نوروزی در ایلام

 فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس در ایام تعطیلات نوروز به صورت روزانه و مستمر با بیش از ۳۸۰ گشت مختلف در حوزهای گوناگون اعم از خودرویی، موتوری و پیاده در حال تامین امنیت برای شهروندان است.

 سردار “دلاور القاصی مهر” در دیدار با نماینده ولی فقیه وامام جمعه ایلام ، اظهار کرد: در ایامی که اکثر مردم در تعطیلات نوروزی بسر می برند پلیس با تمام توان و قوا، امنیت و آرامش را برای شهروندان فراهم می کند.
وی با بیان اینکه تلاش پلیس در راستای حفظ جان و مال مردم است، افزود: در ایام نوروز شهروندان بایستی به توصیه های پلیس توجه کنند و اگر قصد خروج از منزل را دارند حتماً از استحکام منزل از لحاظ امنیتی اطمینان حاصل کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام از تلاش های  شبانه روزی و ایثارگری های کارکنان نیروی انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت و آرامش در جاده ها در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد و گفت: پلیس در ایام تعطیلات نوروز بصورت روزانه و مستمر با بیش از ۳۸۰ گشت مختلف در حوزهای گوناگون اعم از خودرویی، موتوری و پیاده در حال تامین امنیت برای شهروندان  هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کارکنان پلیس امنیت عمومی در طول یک سال گذشته با رصد پلیسی و انجام اقدامات خاص ، موفق به شناسائی و انهدام ۸ باند قاچاق سلاح و مهمات ، کشف۷۳۷ سلاح جنگی و شکاری و دستگیری ۲۱۸ اراذل و اباش شده اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد : کشف تعداد ۴ میلیون ماسک قاچاق ، کشف بیش از ۴ میلیون لوازم پزشکی قاچاق ، کشف ۵۵ تن نهاده دامی قاچاق و خارج از چرخه توزیع از اقدامات خوب پلیس اقتصادی در این مدت بوده است.

القاصی مهر به تلاش های پلیس استان در حوزه راه های برون و درون شهری اشاره کرد و گفت : پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با استفاده از تمام توان و به کارگیری حداکثری کارکنان و استقرار کارشناسان مجرب در معابر ، خیابان ها و تقاطع های پر ترافیک موفق به کاهش ۸۰ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۲۱ درصدی تصادفات جرحی در معابر درون شهری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام به شهروندان توصیه کرد: در ایام تعطیلات نوروز با رعایت قوانین راهنمایی  و رانندگی و پیشگیری از حوادث جاده ای،شیرینی این ایام را به کام خود و خانواده تلخ نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین” اله نور کریمی تبار” نیز در این دیدار اظهار کرد: زحماتی که عزیزان ما در نیروی انتظامی متحمل می شوند و این حافظان امنیت که آسایش خود را فدای امنیت دیگران می کنند قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه باید در رسیدن به عدالت اجتماعی بیشتر تلاش کنیم ، افزود: پلیس حافظ عدالت و امنیت اجتماعی است و افزایش دغدغه شهروندان،زحمات بیشتر پلیس را می طلبد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با بیان اینکه نقش ناجا یک نقش زیر ساختی است ، گفت: در این زمان عملکرد نیروی انتظامی ، نماد اقتدار جمهوری اسلامی است.

کریمی تبار،خاطر نشان کرد : با بستر سازی و فضای مناسبی که نیروی انتظامی در بحث امنیت ایجاد کرده ،امروزه شاهد انقلابی در بحث سرمایه گذاری بخش خصوصی و رونق اقتصادی در استان هستیم.

وی با اشاره به نقش پررنگ مشارکت مردمی در تامین امنیت، تصریح کرد: وظیفه اصلی پلیس، حفظ امنیت است و مردم نیز باید با مشارکت و همراهی با پلیس در این راستا گام بردارند و این تفکر و نگاه باید در تک تک افراد جامعه نهادینه شود تا همیشه شاهد امنیت پایدار در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام،ادامه داد: وقتی مردم با خیال راحت و آسوده به مسافرت و تفریح می روند نشان از موفقیت نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت است که احساس امنیت را برای مردم فراهم ساخته است.

کریمی تبار با اشاره به این که امروز عملکرد مثبت نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت برای مردم قابل لمس می باشد، افزود: نیروی انتظامی با رأفت و اقتدار در جهت امنیت شهروندان گام برمی دارد که این خود یک عبادت است.

وی با بیان اینکه کاهش آسیب های روانی و اجتماعی منوط به اولویت قرار دادن اصل پیشگیری است، گفت : پیشگیری از وقوع جرائم بایستی در دستور کار همه سازمان ها و نهادها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت  در جامعه، نقش مهمی در کاهش آسیب ها اجتماعی دارد از تلاش این نیرو در راستای کاهش وقوع جرائم تقدیر کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح