کد خبر : 8477
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 سپتامبر 2021 - 21:55
-

فلاحی: شهدای کودک در کنگره شهدای استان ایلام دیده شود

فلاحی: شهدای کودک در کنگره شهدای استان ایلام دیده شود

 نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد شهدای کودک به کنگره ۳۰۰۰ شهید استان اضافه شود. دکتر « سارا فلاحی» در نشست هماهنگی مسئولان کمیته های کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: بحث گردشگری دفاع مقدس  در استان ایلام نیاز به برنامه ریزی دارد و بر  این موضوع در جریان تایید صلاحیت‌ها در

فلاحی: شهدای کودک در کنگره شهدای استان ایلام دیده شود

 نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد کرد شهدای کودک به کنگره ۳۰۰۰ شهید استان اضافه شود.

دکتر « سارا فلاحی» در نشست هماهنگی مسئولان کمیته های کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: بحث گردشگری دفاع مقدس  در استان ایلام نیاز به برنامه ریزی دارد و بر  این موضوع در جریان تایید صلاحیت‌ها در دیدار با وزیر میراث فرهنگی تاکید شده است.
وی با بیان اینکه شهدای بدون چشم داشت به شهادت رسید باید حداقل یادبودهای خوبی از آنان داشته باشیم، افزود: بنده خیلی متاسف می شوم  وقتی که جبهه و مناطق عملیاتی استان ایلام در دوران دفاع مقدس در کشور چندان مطرح نیست و این هم به دلیل آن است که ما به خوبی نتوانسته ایم  این مناطق را  در کشور معرفی کنیم که لازم است دست به دست هم دهیم و نقش ایلام را را دفاع مقدس را مطرح و معرفی کنیم.
وی  گفت: اتقاق مثبتی که وجود دارد که مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی یه یک شکلی در دوران دفاع مقدس در ایلام خدمت کردند و این استان را از دوران دفاع مقدس می شناسند و به ایلام عرق دارند، اما ما مظلومیت را خودمان رقم می زنیم‌.
فلاحی با بیان اینکه  ما باید از این میراثی که داریم حفاظت و صیانت کنیم، تصریح  کرد: بسیاری از مشکلات ما درونی است و باید مشکلات را از درون بررسی کرده و حل کنیم و اگر دشمن  اقدامی بر علیه ما می کند به واسطه ضعف هایی است که ما خودمان  در داخل داریم.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید واکاوی درونی از مشکلات و ضعف ها داشته باشیم و  نقاط ضعف دشمنان درونی خود را پیدا کنیم، تصریح کرد: ما در ایارن امروز باید نقاط ضعف دشمنان درونی خود را پیدا کنیم و آن ضعف ها را حل کنیم، نماد ما در دنیا شهدا هستند و اینکه چقدر توانسته ایم این شهدای عزیز را معرفی کنیم بسیار مهم و دارای اهمیت است.
وی با تاکید بر اینکه فعالیت و کار مثبت چندان زیادی متناسب با جایگاه و شأن شهدای استان ایلام انجام‌شده است، گفت:  باید تلاش کنیم استان ایلام با صلابت را به کشور را معرفی کنیم، شهدا و قهرمانان واقعی را در رسانه ها و صدا و سیما معرفی کنیم که با دستان خالی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
فلاحی ادامه داد: ما در حوزه نظامی که درست کار کرده ایم در دنیا با توانی که داشته ایم، مطرح هستیم، شهدای ما بدون چشم داشت رفتند و در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند، ما هم باید بدون چشم داشت برای آنها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار کنیم.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ایجاد موزه دفاع مقدس متناسب با نقش مردم ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی بسیار مهم است، افزود: شهدای کودک، نماد مظلومیت مردم ایلام در دفاع مقدس هستند، در دنیا رژیم صهیونیستی را به به عنوان شهدای کودک کش می شناسند و شهدای کودک نماد مظلومیت و نماد پایداری مردم ایلام هستند.
وی  خاطرنشان کرد: با برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان امید است بتوانیم پاسداشت خوبی از شهدا داشته باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح