کد خبر : 185487
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 ژانویه 2022 - 18:21
-

فوتوالی ایران می‌تواند در جهان حرف اول را بزند

فوتوالی ایران می‌تواند در جهان حرف اول را بزند

ایسنا/خوزستان دبیر انجمن فوتوالی کشور با اشاره به وضعیت خوب ایران در این رشته، گفت: اگر برنامه هایمان را درست پیش ببریم و امکانات بیشتری در اختیار این رشته قرار بگیرد، می توانیم در جهان حرف اول را بزنیم. عارف حمزه پور در گفت و گو با ایسنا، درباره برگزاری جام ستارگان فوتوالی کشور در اهواز،

فوتوالی ایران می‌تواند در جهان حرف اول را بزند

ایسنا/خوزستان دبیر انجمن فوتوالی کشور با اشاره به وضعیت خوب ایران در این رشته، گفت: اگر برنامه هایمان را درست پیش ببریم و امکانات بیشتری در اختیار این رشته قرار بگیرد، می توانیم در جهان حرف اول را بزنیم.

عارف حمزه پور در گفت و گو با ایسنا، درباره برگزاری جام ستارگان فوتوالی کشور در اهواز، اظهارکرد: این رقابت ها از روز گذشته (پنجشنبه) در اهواز آغاز شد و امروز با شناخت تیم های برتر به پایان می رسد. سطح مسابقات در روز نخست بسیار بالا بود و امیدوارم هر تیمی که دارای برنامه بهتر است بتواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

وی در ادامه نیز درباره وضعیت این رشته در ایران نیز گفت: فوتوالی سابقه فعالیت ۱۰ ساله در کشور دارد و با برنامه های مدونی که داشتیم، سال گذشته ۱۰ مسابقه برگزار کردیم و توانستیم بهترین ها را انتخاب کنیم. ضمن این که اردوهای مختلف و منظم در استان های مختلف داشتیم و توانستیم با همین برنامه های مدون و منظم، عنوان نایب قهرمانی جهان را به دست آوریم. اگر برنامه هایمان را درست پیش ببریم و امکانات بیشتری در اختیار این رشته قرار بگیرد، می توانیم در جهان حرف اول را بزنیم.

مدیر تیم های ملی فوتوالی عنوان کرد: اگر در همین خوزستان نیز امکانات بیشتری به رشته فوتوالی داده شود، ورزشکاران این استان در آینده می توانند بهتر نتیجه بگیرند. معتقدم اگر این ویروس وجود نداشت، جایگاه استانی مثل استان خوزستان می توانست بهتر هم باشد. خوزستان با داشتن امکانات بیشتر می تواند مدعی قهرمانی هم باشد.

وی با بیان این که بیشتر استان ها در رشته فوتوالی فعال هستند، افزود: استان یزد، اصفهان، بندرعباس، خراسان رضوی و بوشهر فعالیت بسیار خوبی در این رشته داشته اند و همیشه در فوتوالی حرف برای گفتن دارند. البته این رشته می توانست رشد بیشتری داشته باشد که متاسفانه با شیوع کرونا، فعالیت های حرفه ای ما در فوتوالی قطع شد و مربیان تیم های ملی جوانان و بزرگسالان به صورت مجازی فعالیت ها را برنامه ریزی می کردند. به نظر من با همکاری بیشترِ مسئولان، فوتوالی ایران در آینده می تواند حرف های بیشتری در تورنمنت های بین المللی داشته باشد.

حمزه پور در پایان نیز خاطر نشان کرد: یک مسابقه جهانی در پیش داریم که منتظر تقویم جهانی هستیم. این رقابت ها در کشور هند برگزار خواهد شد و من معتقدم اگر برنامه ریزی مدون داشته باشیم و امکانات لازم را هم در اختیارمان بگذارند، ایران مقام قهرمانی این تورنمنت را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح