کد خبر : 4168
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 آگوست 2021 - 14:51
-

قالیباف: اگر تروریستی وجود داشته باشد رژیم صهیونیستی در راس آن است

قالیباف: اگر تروریستی وجود داشته باشد رژیم صهیونیستی در راس آن است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگاران تاکید کرد: خبرنگاران رسالت مهمی در انعکاس واقعیت و شفافیت امور برعهده دارند.  محمد باقر قالیباف در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با حضور در جایگاه خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: این روز را به همه خبرنگاران عزیز در سراسر کشور

قالیباف:  اگر تروریستی وجود داشته باشد رژیم صهیونیستی در راس آن است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز خبرنگاران تاکید کرد: خبرنگاران رسالت مهمی در انعکاس واقعیت و شفافیت امور برعهده دارند.

 محمد باقر قالیباف در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با حضور در جایگاه خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: این روز را به همه خبرنگاران عزیز در سراسر کشور و مخصوصا خبرنگاران پارلمانی که بار مضاعفی را به دوش می‌کشند تبریک می‌گویم؛ همچنین یاد شهدای عزیز خبرنگار چه عزیزانی که در دوران دفاع مقدس آن روزها را ثبت می‌کردند و چه عزیزانی که امروز در راه روشن کردن حقایق و واقعیت‌ها و پایان دادن به شایعات جان خود را از دست دادند گرامی می‌دارم.

وی افزود: خبرنگاران رسالت مهمی را داشته و به دنبال انتشار حق و حقیقت و انعکاس آن در جامعه هستند. خبرنگاران در مسیر شفاف سازی حقایق گام بر می‌دارند اگر زحمات این قشر نبود طبیعتا شفافیت، انتقاد، اصلاح و حل مشکلات مردم نیز به وقوع نمی‌پیوست.

رییس مجلس در ادامه اظهار کرد: خبرنگاران حلقوم واقعی مردم در حل مشکلات هستند بنده به همه خبرنگاران خدا قوت می‌گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص نقش خبرنگاران در انعکاس تعامل بین مجلس و دولت جدید بیان کرد: براساس قانون اساسی هر یک از قوا وظایف مشخصی را برعهده دارند و هر سه قوه باید به صورت مستقل وظایف خود را انجام دهند، ولی با توجه به مشکلات کشور برای پیشرفت جامعه و حل مشکلات مردم همدلی، همکاری، انسجام و سهم مشترک در اولویت‌ها و حتی بعضا روش‌های اجرایی و رویکردها بین هر سه قوه ضروری است. بار دولت نیز طبیعتا سنگین‌تر است و مجلس شورای اسلامی در مسیر حل مشکلات در عین عمل به وظایف نظارتی خود دولت را همکاری خواهد کرد. امروز همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات را کنار بزنیم. خبرنگاران نیز نقش موثری در این زمینه دارند و باید به این هم‌افزایی کمک کرده و در مسیر روشن کردن حقایق و واقعیت‌ها گام بردارند و در هر کجا که هر قوه‌ای خارج از این مسیر حرکت کرد متذکر شوند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص بیانیه هفت کشور اقتصادی در خصوص حمله به نفتکش رژیم صهیونیستی بیان کرد: ما همیشه بیان کرده‌ایم که با هرگونه اقدام غیرقانونی و هر حرکت تروریستی مخالف هستیم ولی اکنون کسانی که خود داعش و تروریست را تربیت کرده و حتی از آن حمایت کرده‌اند چنین رویکردی را پیش می‌گیرند. هر روز در اخبار شاهد هستیم که در دریای سرخ و در مسیر حرکت کشتی‌ها در آنجا چه مشکلاتی ایجاد می‌شود. اگر تروریستی وجود داشته باشد رژیم صهیونیستی در راس آن است. ما همواره قانون و مقررات را دنبال می‌کنیم و همیشه به دنبال امنیت راه‌های بین‌المللی و انتقال انرژی هستیم. آنان که نگاه تروریستی دارند این مواضع را به خود می‌گیرند. در آتش سوزی اخیری که نیز اتفاق افتاد در ساعات اولیه دیدیم که چه حرف‌هایی زدند، اما بعد متوجه شدند که حادثه طبیعی بوده است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح