کد خبر : 91499
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 22:44
-

قیمت نفت کوتاه آمد

قیمت نفت کوتاه آمد

قیمت نفت در معاملات پرنوسان روز جمعه تغییر چندانی پیدا نکرد اما در پی تقویت انتظارات برای عرضه بیشتر و افزایش نگران کننده آمار ابتلا به کووید ۱۹، با کاهش هفتگی چشمگیری روبرو شد. به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با ۱۲ سنت معادل ۰.۲ درصد افزایش، در ۷۳ دلار و ۵۹ سنت در

قیمت نفت کوتاه آمد

قیمت نفت در معاملات پرنوسان روز جمعه تغییر چندانی پیدا نکرد اما در پی تقویت انتظارات برای عرضه بیشتر و افزایش نگران کننده آمار ابتلا به کووید ۱۹، با کاهش هفتگی چشمگیری روبرو شد.

به گزارش ایسنا، بهای معاملات نفت برنت با ۱۲ سنت معادل ۰.۲ درصد افزایش، در ۷۳ دلار و ۵۹ سنت در هر بشکه بسته شد. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۱۶ سنت معادل ۰.۲ درصد افزایش، در ۷۱ دلار و ۸۱ سنت در هر بشکه بسته شد. اوایل معاملات هر دو شاخص بیش از یک دلار ریزش داشتند.

با وجود این رشد اندک، نفت برنت برای کل هفته حدود سه درصد کاهش یافت که سومین کاهش هفتگی متوالی بود. وست تگزاس اینترمدیت برای کل هفته حدود چهار درصد کاهش یافت که دومین کاهش هفتگی متوالی بود.

خرده فروشی آمریکا در ژوئن با قوی ماندن تقاضا برای کالاها، افزایش غیرمنتظره ای داشت و این افزایش با وجود این که هزینه بیشتری صرف خدمات شد، روی داد و انتظارات برای شتاب گرفتن رشد اقتصادی در سه ماهه دوم را تقویت کرد.

عربستان سعودی و امارات متحده عربی هفته گذشته به مصالحه ای رسیدند که زمینه را برای نهایی کردن توافق افزایش تولید نفت اوپک پلاس هموار می کند.

باب یاوگر، مدیر معاملات انرژی در شرکت میزوهو در نیویورک گفت: هر چه اعلام زمان برگزاری نشست فوق العاده اوپک پلاس برای رای گیری درباره افزایش تولید طول بکشد به معنای آن است که سایر اعضای این گروه هم خواهان سهمیه تولید بالاتر هستند.

اوپک پلاس که شامل اوپک، روسیه و سایر تولیدکنندگان است، در نشست اوایل ماه میلادی جاری پس از این که امارات متحده عربی موافقت با توافق نفتی جدید را به تعیین سطح مبنای تولید بالاتر برای این کشور مشروط کرد، نتوانست به توافق برسد.

اوپک در گزارش ماهانه بازار نفت خود که روز پنج شنبه منتشر شد، پیش بینی کرد تقاضای جهانی برای نفت در سال میلادی آینده به سطح پیش از شیوع ویروس کرونا بازخواهد گشت و آمریکا، چین و هند پیشران رشد تقاضا خواهند بود.

قیمتها از کاهش هشت میلیون بشکه ای ذخایر نفت آمریکا در هفته گذشته حمایت یافتند اما رشد آمار ابتلا به کووید ۱۹ در سراسر جهان و احتمال وضع قرنطینه های جدید، ممکن است خوش بینی پیش بینیهای اخیری که در خصوص تقاضا برای نفت شده است را کمتر کند.

در آمریکا، لس آنجلس کانتی در تعطیلات آخر هفته زدن ماسک را اجباری خواهد کرد که نشانه نگرانی مقامات بهداشتی از رشد هشداردهنده آمار ابتلا به نوع مسری تر کرونای دلتا است. انگلیس روز جمعه بالاترین آمار جدید ابتلا به کووید ۱۹ در بیش از شش ماه گذشته را گزارش کرد در حالی که دولت این کشور قصد داشت محدودیتها برای محافل عمومی، رستورانها و کلوبهای شبانه را تسهیل کرده و در مقررات زدن ماسک تجدیدنظر کند.

بر اساس گزارش رویترز، آماری که روز جمعه از سوی شرکت خدمات انرژی بیکرهیوز منتشر شد نشان داد شرکتهای انرژی آمریکایی برای سومین هفته متوالی به شمار دکلهای حفاری نفت و گاز طبیعی اضافه کردند. شمار دکلهای حفاری در هفته منتهی به ۱۶ ژوییه، پنج حلقه افزایش یافت و به ۴۸۴ حلقه رسید که بالاترین آمار از آوریل سال ۲۰۲۰ به شمار می رود. مجموع دکلها ۲۳۱ حلقه معادل ۹۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می دهد. همچنین ۹۸ درصد در مقایسه با رکورد ۲۴۴ حلقه در اوت سال ۲۰۲۲ افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح