کد خبر : 140760
تاریخ انتشار : جمعه 3 دسامبر 2021 - 20:39
-

لزوم پیگیری فعال شدن شعبه های بانکی در نصیرشهر

لزوم پیگیری فعال شدن شعبه های بانکی در نصیرشهر

رئیس شورای اسلامی استان تهران بر لزوم فعال شدن شعب بانک های مختلف در نصیرشهر برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تأکید کرد. به گزارش ایسنا، الهام فخاری در جلسه شورای استان تهران که امروز دوشنبه در نصیرشهر برگزار شد ضمن تبریک عید مبعث و تقدیر از تلاش های اعضای شورای نصیرشهر گفت: در نصیرشهر

لزوم پیگیری فعال شدن شعبه های بانکی در نصیرشهر

رئیس شورای اسلامی استان تهران بر لزوم فعال شدن شعب بانک های مختلف در نصیرشهر برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، الهام فخاری در جلسه شورای استان تهران که امروز دوشنبه در نصیرشهر برگزار شد ضمن تبریک عید مبعث و تقدیر از تلاش های اعضای شورای نصیرشهر گفت: در نصیرشهر ظرفیت های بسیاری وجود دارد که باید در جهت بهره گیری از آن ها گام برداشته شود. توسعه زیرساخت عمرانی، خدماتی، ورزشی از یک سو و توسعه خدمات شهری، فضای سبز و نگهداشت شهر همگی باعث شده توسعه مطلوب و پیشرفت مناسب را در این شهر شاهد باشیم.

وی افزود: حضور و همراهی مدیریت شهری منسجم و شورای شهر مستقل کمک کرده تا مسیر توسعه در این شهر به خوبی طی شود.

وی ادامه داد: متأسفانه اخبار منفی در مورد شوراها بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و در فضای مجازی منتشر می شود، اما باید نقاط قوت و اثرات مثبت مدیریت شورایی شهرها را در سطح جامعه منعکس کنیم. امروز تحولات مثبت در نصیرشهر و توسعه و آبادانی که رقم خورده به واسطه تلاش شورا و شهرداری نصیرشهر بود که گواهی بر اثرات مطلوب مدیریت شورایی شهرها است.

رئیس شورای اسلامی استان تهران در بخش دیگری از صحبت های خود به توسعه کسب و کارها در نصیرشهر اشاره کرد و افزود: بی تردید نصیرشهر باید به عنوان یک قطب و شهر مهم در استان تهران بیشتر مورد توجه قرار گیرد. شهری با جمعیت قابل توجه که ظرفیت های مثبت زیادی دارد و نیاز است که از این ظرفیت ها بهره گرفته شود. بحث نیاز این شهر به توسعه شبکه فاضلاب در شرایطی به عنوان یکی از مطالبات شهروندان مطرح می شود که تصفیه خانه رباط کریم از فضا و زیرساخت های نصیرشهر بهره گرفته، لذا فاضلاب این شهر نیز باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: موضوع دیگر در این شهر بحث کمربندی وهن آباد است که مرتبط با نصیرشهر است و قطعا ما نیز این موضوع را در شورای استان تهران پیگیری خواهیم کرد تا مسیر تحقق آن تسهیل شود. بخش زیادی از این مسیر با پیگیری شورا و شهرداری نصیرشهر تکمیل شده اما برای بهره مندی مردم باید هر چه زودتر این مسیر به بهره برداری برسد.

فخاری به مشکل نبود شعبات بانکی در نصیرشهر اشاره کرد و افزود: با وجود شهرک صنعتی بزرگی که در این منطقه قرار گرفته و جمعیت 50 هزار نفری این شهر تنها بانک ملی در آن شعبه دارد و سایر بانک ها شعبات خود را در این شهر فعال نکرده اند. قطعا نیاز مردم نصیرشهر برای کمبود شعبات بانکی موجب شده مردم ساعت ها در صف ها منتظر باشند و از سوی دیگر از برخی تسهیلات و خدمات بی بهره شوند. مثلا در مورد اختصاص وام ازدواج جوانان این شهر با مشکل مواجه هستند و نمی توانند از حق قانونی خود بهره مند شوند. قطعا ما نیز این مشکل را پیگیری می کنیم تا شهروندان از خدمات بهتری بهره مند باشند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح