کد خبر : 19913
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اکتبر 2021 - 14:50
-

مدیران شهرخودرو توانایی اداره تیم را ندارند

مدیران شهرخودرو توانایی اداره تیم را ندارند

 محسن حیدری گفت: به نظر می‌رسد دوستان در شهرخودرو توان اداره تیم را ندارند و فقط به دنبال بهانه‌تراشی هستند. محسن حیدری در واکنش‌ به اظهارات مسعود معمایی، مدیرعامل شهرخودرو مشهد مبنی بر اینکه مسئولین هیات فوتبال خراسان رضوی هنوز مدارک این باشگاه را تحویل نداده‌اند، اظهار کرد: مدیران مجموعه شهرخودرو یا پدیده مصاحبه‌هایی می‌کنند

مدیران شهرخودرو توانایی اداره تیم را ندارند

 محسن حیدری گفت: به نظر می‌رسد دوستان در شهرخودرو توان اداره تیم را ندارند و فقط به دنبال بهانه‌تراشی هستند.

محسن حیدری در واکنش‌ به اظهارات مسعود معمایی، مدیرعامل شهرخودرو مشهد مبنی بر اینکه مسئولین هیات فوتبال خراسان رضوی هنوز مدارک این باشگاه را تحویل نداده‌اند، اظهار کرد: مدیران مجموعه شهرخودرو یا پدیده مصاحبه‌هایی می‌کنند که خلاف واقع است. اگر معمایی در خصوص کارشکنی‌های هیات فوتبال استان حرفی زده، از او می‌خواهم که به طور دقیق نام ببرد.

وی افزود: اسناد مالی تیم فوتبال پدیده از دوره‌ای که توسط هیات فوتبال استان اداره می‌شد، کماکان دست ما باقیمانده است. مطابق نظر کمیسیون نظم و تامین امنیت مسابقات ورزشی شورای تامین، باید سازمان بازرسی، اسناد مالی باشگاه پدیده را مورد بررسی قرار دهد. اداره کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی صراحتا به هیات فوتبال استان اعلام کرده که اسناد مالی پدیده حق خروج از هیات فوتبال خراسان رضوی را ندارد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: به غیر از اسناد مالی باشگاه هیچ مدرک دیگری در اختیار هیات فوتبال خراسان رضوی قرار ندارد. مدارکی که معمایی از آن سخن می‌گوید کذب است و هیچ مدرکی دست هیات فوتبال خراسان رضوی نیست. فقط اسناد مالی باشگاه در اختیار هیات فوتبال استان است که مدیران باشگاه کپی آن را در اختیار دارند.

حیدری یادآور شد: مدیران پدیده به بازیکنان فصل گذشته خود گفته‌اند که چون از میزان قرارداد شما اطلاع نداریم، نمی‌توانیم قراردادها را تسویه کنیم. این در حالی است که مدیران باشگاه کپی تمام قرارداد بازیکنان را در اختیار دارند. به نظر می‌رسد دوستان توان اداره تیم را ندارند و به دنبال بهانه‌تراشی هستند. اگر توانایی اداره تیم را ندارند صراحتا این موضوع را اعلام کرده و درخواست کمک کنند. تا چه زمانی می‌خواهند با مصاحبه کردن از مسئولیت خود شانه خالی کنند؟

وی تصریح کرد: اینکه با بازیکنان قرارداد ۲ ساله منقعد نمی‌کنند و نمی‌توانند با بازیکنان به تفاهم برسند چه ارتباطی به هیات فوتبال استان دارد؟ معمایی بی‌انصافی می‌کند. هرگونه کمک و همراهی با باشگاه پدیده انجام می‌دهیم، باز ایشان ادعا می‌کند هیات فوتبال خراسان رضوی علیه پدیده کارشکنی می‌کند.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تا چهارشنبه هفته گذشته مدیران باشگاه پدیده برای تغییر نام این تیم هیچ اقدامی انجام نداده‌اند و فقط جوسازی رسانه‌ای انجام می‌دهند. کمیسیون ماده پنج به نام پدیده است. هر نامی که می‌خواهند روی تیم بگذارند، اما هیچ اقدامی در این مورد انجام نداده‌اند.

حیدری در خصوص بدهی‌های پدیده گفت: همچنین هیچ اقدامی برای پرداخت بدهی‌های پدیده صورت نگرفته است. هزینه استادیوم ثامن را هم پرداخت نکرده‌اند. حساب تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی، هتل پردیسان و بازیکنان فصل گذشته تسویه نشده است. یک قرارداد از این تیم برای فصل جاری در هیات فوتبال استان ثبت نشده است و حتی قرارداد سرمربی ثبت نشده است.

وی با اشاره به تیم امید پدیده بیان کرد: تیم‌های پایه پدیده برای مدیران این تیم هیچ اهمیتی ندارد. سایر تیم‌های پایه در لیگ برتر و لیگ دسته یک رقابت می‌کنند. اگر نمی‌توانند تیم امید خود را تشکیل دهند به کارشکنی هیات فوتبال استان چه ارتباطی دارد؟ به احترام خداداد عزیزی و محمدرضا مهاجری که از بزرگان فوتبال مشهد هستند، سکوت کرده و هیچ حرفی نمی‌زنیم.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح