کد خبر : 179480
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 17:38
-

مدیرعامل خوشه طلایی: از بی مهری‌های مسئولان خسته شدم/دیگر توان ادامه کار را ندارم

مدیرعامل خوشه طلایی: از بی مهری‌های مسئولان خسته شدم/دیگر توان ادامه کار را ندارم

ایسنا/مرکزی مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: از بی مهری ها و کم توجهی های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی و شهرستانی در حمایت نکردن از این تیم خسته شدم و دیگر توان ادامه کار ندارم. حسین پرویزی در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست خبری رساندن صدای مظلومیت تیم

مدیرعامل خوشه طلایی: از بی مهری‌های مسئولان خسته شدم/دیگر توان ادامه کار را ندارم

ایسنا/مرکزی مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی ساوه گفت: از بی مهری ها و کم توجهی های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی و شهرستانی در حمایت نکردن از این تیم خسته شدم و دیگر توان ادامه کار ندارم.

حسین پرویزی در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست خبری رساندن صدای مظلومیت تیم فوتبال خوشه طلایی به گوش مردم و مسئولان است. امروز پس از سال‌ها تیمداری و هزینه شخصی برای این تیم اعلام می‌کنم که از بی‌مهری‌ها و کم توجهی‌های صورت گرفته خسته شدم و دیگر توان ادامه کار ندارم.

وی با اشاره به اینکه ساوه مهد فوتبال و فوتسال کشور است، اظهار کرد: استعدادهای زیادی در حوزه ورزشی بویژه رشته پرطرفدار فوتبال وجود دارد و اگر از استعدادهای نهفته فوتبال این شهر حمایت شود، می‌توانند در میادین ورزشی افتخارآفرینی کنند که متاسفانه حمایت واقعی صورت نمی‌گیرد و وضعیت به گونه‌ای شده که ورزشکاران ساوجی انگیزه‌ای برای حضور در میادین ورزشی ندارند.

مسئولان فقط شعار می دهند

وی با بیان اینکه برای اینکه یک تیم فوتبال از لیگ سه تا لیگ برتر صعود کند حداقل ۳۰۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز دارد، گفت: تیم خوشه طلایی هم اکنون در لیگ یک قرار دارد و در فصل گذشته از شانس صعود به لیگ برتر برخوردار بود و در این فصل نیز به عنوان پدیده لیگ دست یک از شانس بالایی برای صعود برخوردار است اما متاسفانه هیچ حمایتی از بازیکنان و کادر فنی این تیم نمی‌شود در حالیکه در بسیاری از شهرهای کشور به داشتن چنین تیم‌های ورزشی افتخار می‌کنند و از آنها حمایت می‌شود. مسئولان استانی و شهرستانی در طول این مدت فقط شعار دادند و عمل نداشتند و حتی از تامین یک خوابگاه برای بازیکنان دریغ می‌کنند.

خوشه طلایی را فروختم ولی منصرف شدم

پرویزی در ادامه افزود: تیم خوشه طلایی را به دلیل ناتوانی در تامین هزینه‌های مالی و زیرساختی در تابستان سال جاری به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان به باشگاه پاس همدان فروخته بودم. اما باز دلم نیامد و منصرف شدم ولی می‌بینم که ادامه کار بدون حمایت دشوار است. از تیم پاس همدان بدلیل انصراف در فروش تیم عذرخواهی کردم و اجازه ندادم تیم از ساوه بیرون برود

اجازه نمی دهند در زمینی که آلومینیوم بازی می کند، بازی کنیم!

وی در ادامه با اشاره به غیراستاندارد بودن زمین چمن ورزشگاه شهید چمران ساوه برای بازی‌های تیم فوتبال خوشه طلایی گفت: زمین چمن مناسب برای بازی‌های مسابقات فوتبال وجود ندارد. متاسفانه مسئولان حتی اجازه بازی در ورزشگاهی که بازی‌های تیم آلومینیوم اراک در آن انجام می‌شود را  نمی‌دهند و این نگاه تبعیض آمیز آزار دهنده است.

مالک تیم خوشه طلایی گفت: افزون بر ۶ سال است با هزینه شخصی، تیم را مدیریت می‌کنم و تنها در مقطع کوتاهی برخی کارخانجات آن هم برای یک سری مسائلی از تیم حمایت کردند و در ادامه منصرف شدند. اگر از خوشه طلایی حمایت نشود این تیم از بین خواهد رفت بنابراین آخرین چاره را توسل به رسانه‌ها می‌دانم تا با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درخصوص مشکلات تیم، مسئولان را نسبت به ادامه فعالیت تیم حساس کنند.

وی ادامه داد: با هزینه شخصی، بسیاری از زیرساخت‌های مورد نیاز ورزشگاه شهید چمران را خریداری کردیم و با وجود محدودیت زیرساخت و امکانات، اما شاهد افتخار آفرینی این تیم در فصل گذشته و این فصل هستیم. تیم خوشه طلایی حتی شانس صعود به لیگ برتر را داشت گرچه برخی اتفاقات غیر فوتبالی مانع از صعود شد. تیم‌های پایه این باشگاه نیز رتبه‌های برتر کشور را کسب کردند.

خوشه طلایی زمین تمرین ندارد/شورای شهر هیچ مسئولیتی احساس نمی‌کند

پرویزی با تاکید بر اینکه خوشه طلایی بهترین تیم و پدیده لیگ یک است و اگر حمایت شود قطعا به لیگ برتر صعود خواهد کرد، افزود: زیرساخت‌های ورزشی ورزشگاه شهید چمران ساوه پاسخگوی نیاز یک تیم لیگ دسته یک نیست چه برسد به اینکه تیم بخواهد به لیگ برتر صعود کند. همین اتفاقات اخیر در مرمت و بازسازی ورزشگاه و اقدامات حوزه زیرساختی و تکمیل زمین چمن مصنوعی از صدقه سر خوشه طلایی است و اگر این تیم نبود قطعا این اتفاقات در حوزه بازسازی و مرمت نسبی ورزشگاه صورت نمی‌گرفت اما با عین حال، هم اکنون این تیم زمین تمرین ندارد.

وی با گلایه از عدم حمایت مسئولان شهری در ساوه گفت: شورای شهر هیچ مسئولیتی احساس نمی‌کند در حالیکه در سایر شهرهای کشور شوراهای شهر از تیم‌های ورزشی حمایت مالی می‌کنند. یک درصد از عوارض صنایع باید صرف هزینه‌های ورزشی شود و با وجود استقرار بزرگترین شهر صنعتی کشور در ساوه نباید تیم‌های ورزشی مشکل مالی داشته باشند.

پرویزی با تاکید بر اینکه تیم خوشه طلایی می‌تواند یک جنبش و حرکتی در شهر ایجاد کند، اظهار کرد: تمرکز بر تشکیل تیم‌های پایه به عنوان ویترین باشگاه یکی از سیاست‌ها برای جذب علاقمندان به فوتبال بوده است اما همین تیم پایه، زمین بازی ندارد.

از استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری خبری نشد

وی همچنین با گلایه از عدم احداث استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری ساوه که جزو پروژه‌های بلاتکلیف سالیان گذشته این شهر است، تصریح کرد: چرا ساخت استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری ساوه به سرانجام نرسید و با وجود گذشت سالها از تصویب احداث استادیوم هیچ اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفته و حتی کلنگ آن بر زمین زده نشده است.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم  فوتبال خوشه طلایی نیز گفت: امکانات سخت افزاری ساوه در در حوزه ورزش در کمترین حد خود در  بین اکثر شهرهای کشور قرار دارد.

داوود مهابادی با اشاره به اینکه متاسفانه زمینی برای تمرین وجود ندارد و زمین ورزشگاه شهید چمران هم غیر استاندارد است، گفت: با وجود محدودیت‌های زیرساختی در ساوه اما تیم فوتبال خوشه طلایی نتایج قابل قبولی گرفته و اگر تیم حمایت شود پتانسیل بالایی برای صعود دارد و می‌توانند به عنوان پدیده لیگ یک به لیگ برتر صعود کنند و در آخر فصل جشن ورود به لیگ برتر را برپا کنیم.

اگر حمایت شود به دربی هم می رسیم

وی بیان کرد: برای برخی تیم‌های لیگ برتری در استان اصفهان بودجه مالی از منابع اعتباری استانداری اختصاص داده می شود و اگر از خوشه طلایی حمایت شود شاهد حضور  دو تیم از استان مرکزی در لیگ برتر و برگزاری دربی بین تیم‌های این استان خواهیم بود.

در این نشست خبرنگاران و مدیران رسانه‌ای ساوه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص محدودیت امکانات و ضعف در زیرساخت‌های ورزشی پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح