کد خبر : 3418
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 21:14
-

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ: چرا سرمربی زنان را کنار بگذاریم؟/ برخی درصدد تخریب هستند

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ: چرا سرمربی زنان را کنار بگذاریم؟/ برخی درصدد تخریب هستند

رضا میرالماسی در واکنش به حضور نداشتن سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در اردوی ملی شایعه کناره‌گیری او را رد کرد.  تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران شهریور ۱۴۰۰ مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد. بر همین اساس اردوهای آماده‌سازی خود را آغاز کرده است‌. شیما صفایی، مهشید اشتری و مریم فرعی

مدیر تیم‌های ملی پینگ‌پنگ: چرا سرمربی زنان را کنار بگذاریم؟/ برخی درصدد تخریب هستند

رضا میرالماسی در واکنش به حضور نداشتن سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در اردوی ملی شایعه کناره‌گیری او را رد کرد.

 تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران شهریور ۱۴۰۰ مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو دارد. بر همین اساس اردوهای آماده‌سازی خود را آغاز کرده است‌. شیما صفایی، مهشید اشتری و مریم فرعی سه ملی‌پوش حاضر در این اردو هستند که زیر نظر منصوره رضایی مربی تیم ملی کار می‌کنند. ندا شهسواری کایپتان تیم ملی نیز  که به کرونا مبتلا شده است، بعد از اتمام دوران قرنطینه خود به جمع سایر بازیکنان اضافه می‌شود.  نکته قابل توجه در این اردو حضور نداشتن حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم ملی است.
رضا میرالماسی، مدیر تیم‌های ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با ایسنا به حضور نداشتن سرمربی تیم ملی اشاره کرد و گفت : برای خانم ایرانمنش کاری  در رابطه با پایان نامه اش در مقطع دکتری پیش آمد که با هماهنگی فدراسیون و من رفت تا به کارهای تحصیلی خود برسد. چند روزی در اردو بود، شرایط را راه‌اندازی و با مربی تیم ملی هماهنگ کرد و رفت تا به کارش برسد. بعد از انجام کارش برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد.
او در پاسخ به این سوال که فدراسیون مشکلی ندارد سرمربی تیم ملی در آستانه قهرمانی آسیا در اردو نباشد؟ گفت: مربی و من هستیم. البته من برای انتخابی تیم ملی مردان به بابل آمده‌ام اما باز به اردو برمی‌گردم و کمک‌های لازم را می‌کنم. بالاخره سرمربی هم سال‌ها زحمت کشیده  و نمی‌تواند کارهای خود را عقب بیندازد.
مدیر تیم‌های ملی در واکنش به شایعاتی که در مورد جدایی ایرانمنش از سرمربیگری تیم ملی مطرح شده، بیان کرد: این موضوع واقعیت ندارد. چرا او را کنار بگذاریم؟ فدراسیون چنین تصمیمی ندارد اما وقتی روزی یک مربی هدایت تیم را برعهده می‌گیرد، اگر فدراسیون از کارش ناراضی باشد، ممکن است تغییرات انجام دهد. البته در رابطه با خانم ایرانمنش چنین تصمیمی ندارد. برخی افراد شیطنت می‌کنند و این حرف ها را می‌زنند.
او در پاسخ به این سوال که با این حساب تیم همراه با خانم ایرانمنش به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود؟ گفت: بله همین اتفاق می‌افتد. به صحبت‌های حاشیه‌ای و شیطنت‌آمیز که هیچ صحتی ندارند، توجه نکنید. برخی در صدد تخریب مربی و سرمربی هستند و می‌خواهند همه چیز را  زیر سوال ببرند. گاهی مصاحبه هایی انجام می‌شود که آدم تعجب می‌کند. یک درصد هم موضوع عوض شدن خانم ایرانمنش مطرح نبوده. از رسانه‌ها هم می‌خواهم که حمایت کنند چوم اثرگذار است.
میرالماسی به وضعیت تیم ملی زنان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و گفت: تیم در حال آماده‌سازی است. بازیکنان هم شرایط نسبتا خوبی  دارند چون قبل از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک حدود سه ماه در اردو بودند و شرایط خوبی داشتند. اکنون هم آن رون را ادامه می‌دهند. مربی بدنساز هم گرفته‌ایم و بازیکنام تست آمادگی جسمانی داده‌اند. برایشان حریف‌هان تمرینی خوبی هم می‌آوریم و امیدوارم نسبت به سال‌های قبل نتیجه بهتری کسب کنند.
مدیر تیم‌های ملی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم ملی بتواند جزو هشت تیم برتر قرار بگیرد؟ گفت: امیدوار هستیم که این اتفاق بیفتد و در این راستا تمام تلاش خود می‌کنیم. حدس می‌زنم که بازیکنان ما می‌توانند.
منبع:ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح