کد خبر : 2934
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 20:01
-

مردم ایران شایسته بهترین خدمت‌ها هستند

مردم ایران شایسته بهترین خدمت‌ها هستند

 تولیت آستان قدس رضوی گفت: فقر، بیکاری، دغدغه زندگی، دغدغه ازدواج و مسکن با کرامت خدادادی انسان منافات دارد. مردم ایران شایسته بهترین خدمت‌ها هستند. مردم وفادار، صبور و انقلابی ایران شایسته بهترین و آرام‌ترین زندگی هستند. شرایطی که امروز مردم دارند، با کرامت آنان ناسازگار است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در آیین گرامیداشت ولادت امام رضا(ع) در

مردم ایران شایسته بهترین خدمت‌ها هستند

 تولیت آستان قدس رضوی گفت: فقر، بیکاری، دغدغه زندگی، دغدغه ازدواج و مسکن با کرامت خدادادی انسان منافات دارد. مردم ایران شایسته بهترین خدمت‌ها هستند. مردم وفادار، صبور و انقلابی ایران شایسته بهترین و آرام‌ترین زندگی هستند. شرایطی که امروز مردم دارند، با کرامت آنان ناسازگار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی در آیین گرامیداشت ولادت امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی  که با حضور حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رییس جمهور منتخب برگزار شد،ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: خداوند به انسان کرامت بخشیده و کسی به انسان جز خدا نمی‌تواند کرامت بخشد. کرامت ودیعه الهی و خدایی است برای بندگان خودش؛ کرامت معانی متعددی دارد که بزرگی ورزیدن، ارجمندی، بخشندگی، بزرگ‌منشی و… معانی آن است.

وی اضافه کرد: ائمه(ع) اصول و ریشه کرامت انسانی هستند. در زیارت جامعه کبیره ائمه به عنوان پایه‌ها و اصول کرامت انسانی معرفی شده‌اند. امامان ما همواره بر کرامت و عزت انسان‌ها تاکید داشته‌ و با لسان و عمل این را نشان داده‌اند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: عزت بخشیدن به انسان‌ها یعنی کرامت بخشیدن. در سیره حضرت رضا(ع) و برخورد ایشان با مردم این موضوع دیده می‌شود؛ همچنین این موضوع در زندگی ائمه(ع) دیده می‌شود. انسان کریم کسی را رد نمی کند و دست خالی بازنمی‌گرداند. خاندان کرامت همین ائمه(ع) هستند. هیچکس از این درگاه با عظمت ناامید بازنخواهد گشت، چون خدا کریم است و اهل بیت(ع) مظهر و تجلی این صفت خداوند هستند.

حجت‌السلام مروی خطاب به رئیس جمهور منتخب بیان کرد: این منصب را به شما تبریک عرض می‌کنم. خداوند کرامت را برای انسان‌ها مقدر کرده است. در بیان امام صادق(ع) بیکاری منافات با عزت و کرامت خدادی انسان دارد. امروز بخش قابل توجهی از مردم دغدغه‌ها دارند که این شایسته مردم نیست. باید با تلاش، فعالیت و کوشش شبانه روزی این کرامت حفظ شود و به این مردم عزیز، وفادار و مقاوم خدمت کنیم.

وی افزود: از بهترین نیروها که بحمدالله چنین نیروهایی در کشور فراوان موجود است، همه را در جای خود بدون وابستگی جناحی با معیار انقلابی بودن، کارآمد بودن، ضدفساد بودن، به فکر خود و آینده خود نبودن، فرزندان این ملت را فرزندان خود دانستن انتخاب کنیم. انشاالله با روحیه بسیار خوب، صعه‌صدر و تعاملی که در شما سراغ داریم، بهترین نیروها را به خدمت خواهید گرفت.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولان در هر جایی و منصبی که هستند وظیفه دینی، انسانی و اخلاقی‌شان است که این دولت جدید را کمک و یاری کنند. تقویت دولت تقویت ملت است. تقویت این دولت، تقویت نظام است و همه بهره‌مند خواهند شد. همه در یک کشتی نشسته ایم،اگر یک نفر به این کشتی آسیب برساند و منجر به غرق شدن آن شود، همه سرنشینان غرق خواهند شد.

وی ادامه داد: عقلا، منطقا و شرعا باید با تمام وجود و همه امکانات دولت جدید را یاری کنیم و شاهد رفع نگرانی‌ها و دغدغه‌ها شویم. البته مردم ایران توجه دارند این اقدامات یک روزه انجام نمی‌شود و نیاز به وقت و زمان است. مردم در طول این ۴۳ سال استواری کرده‌اند و اهل صبر و مقاومت هستند. اگر مردم احساس کنند مسئولان نسبت به آن‌ها احساس مسئولیت دارند، همه سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

منبع:ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح