کد خبر : 188497
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 ژانویه 2022 - 18:30
-

مردم زیان‌دیدگان اصلی اختلافات بین مسئولان هستند

مردم زیان‌دیدگان اصلی اختلافات بین مسئولان هستند

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما باید به هنر ایثار و از خودگذشتگی مسلح باشیم و به خاطر مردم دست از درگیری و اختلاف برداریم، زیرا زیان‌دیدگان اصلی اختلاف، مردم هستند. حجت‌الاسلام حسن شجاعی شامگاه دیروز (۲۱ بهمن‌ماه) در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان مرکز جراحی محدود خرم‌دره با بیان

مردم زیان‌دیدگان اصلی اختلافات بین مسئولان هستند

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما باید به هنر ایثار و از خودگذشتگی مسلح باشیم و به خاطر مردم دست از درگیری و اختلاف برداریم، زیرا زیان‌دیدگان اصلی اختلاف، مردم هستند.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی شامگاه دیروز (۲۱ بهمن‌ماه) در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان مرکز جراحی محدود خرم‌دره با بیان اینکه هیچ قومی با اختلاف به جایی نرسیده است، اظهار کرد: این امر علاوه بر اینکه در طول تاریخ نمود داشته، در فرمایشات بزرگان دین ما نیز به آن تاکید شده است.

وی با بیان اینکه با مطالعه تاریخ چهل ساله انقلاب درخواهیم یافت که هر وقت اختلاف در جایی رخنه کرده، پیامدی جز عقب‌ماندگی نداشته است، تصریح کرد: با توجه به این موضوع باید با اتحاد کارها را پیش ببریم.

این مسئول با تاکید بر اینکه هیچ یک از ما نباید اجازه دهیم که ندای تفرقه از گلویی بیرون بیاید، زیرا این موضوع به هیچ وجه به مصلحت نیست، افزود: همه ما باید به هنر ایثار و از خود گذشتگی مسلح باشیم و به خاطر مردم دست از درگیری و اختلاف برداریم، زیرا زیان‌دیدگان اصلی اختلاف، مردم هستند.

این مسئول با بیان اینکه با همه توان برای اتحاد همه مسئولان و مردم تلاش کرده و هر جایی که احساس کنیم تخمی از اختلاف وجود دارد با همه توان در مقابل آن ایستاد، گفت: در این راه نیز از دادن هیچ هزینه‌ای ابایی نداریم، زیرا اگر می خواهیم به مردم خدمت کنیم باید اتحاد حداکثری وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه پروژه‌ها با مطالبات مردمی به سرانجام رسیده و یا کلنگ‌زنی می‌شود، ادامه داد: وظیفه ما نوکری متواضعانه به مردم است.

حجت‌الاسلام شجاعی در ادامه، بیان کرد: برای اینکه بیمارستان ردیف بودجه پیدا کند، دو شرط دارد که یکی مجوز کمیسیون ۲۰ وزارت بهداشت و دیگری مجوز ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه است، زیرا اگر پروژه‌ای مجوز این ماده را نداشته باشد، در بودجه، ردیف پیدا نمی‌کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه پروژه بیمارستان خرم‌دره نیاز به بودجه فراوان برای به سرانجام رسیدن دارد و اگر نتوان ردیف بودجه‌ای خوب برای آن جذب کرد، گلنگ‌زنی به جایی نخواهد رسید، متذکر شد: با توجه به این موضوع باید تلاش شود این پروژه امسال ردیف بودجه بگیرد.

وی در ادامه از اختصاص مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای بازسازی و تجهیز مرکز جراحی خرم‌دره و نیز اخذ مجوز شفاهی اختصاص ردیف بودجه ملی در سال ۱۴۰۰ برای بیمارستان جدیدالاحداث نور ولایت خبر داد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه بیمارستان خرم‌دره علاوه بر بهره‌مندی مردم شهرستان و شهرهای اطراف از خدمات آن کمربندی و آزادراه که از شاه‌راه‌های ارتباطی کشور است نیز از آن منتفع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اسناد تهاتر ساختمان در حال احداث دانشگاه پیام‌نور شهرستان با کانون بانوان فرمانداری به همراه ۵ هکتار از زمین‌های متعلق به اداره‌کل راه و شهرسازی، در مجموع به مساحت ۷ هکتار برای احداث مرکز جراحی سرپایی و بیمارستان جدیدالاحداث نور ولایت شهرستان خرم‌دره به رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان تحویل شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح