کد خبر : 185107
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 ژانویه 2022 - 17:24
-

مسائل جاری کشور، به دلیل سوء‌مدیریت و عدم نگاه ولایی است

مسائل جاری کشور، به دلیل سوء‌مدیریت و عدم نگاه ولایی است

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به شکل متفاوت‌تر از سالیان گذشته نشان از پایبندی آنان به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: مسائل جاری کشور، بخشی مربوط به سوء‌مدیریت است و بخشی دیگر عدم نگاه ولایی و دینی است. حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی،

مسائل جاری کشور، به دلیل سوء‌مدیریت و عدم نگاه ولایی است

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به شکل متفاوت‌تر از سالیان گذشته نشان از پایبندی آنان به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است، گفت: مسائل جاری کشور، بخشی مربوط به سوء‌مدیریت است و بخشی دیگر عدم نگاه ولایی و دینی است.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز جمعه ۲۴ بهمن ماه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: پیام ما به جوامع لیبرال و غرب گرا در قالب راهپیمایی ٢٢ بهمن و سفر رئیس مجلس به روسیه بیان شده، که همان دل بستن به غرب و بیگانگان کاری بیهوده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی به دولت هم این پیام را می‌دهد که گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی ناشی از سوء مدیریت است و باید این مشکلات حل شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ارتباط کشور ما با کشورهای منطقه بسیار مهم است، اظهار کرد: ایران با کشور روسیه تجربه همکاری در سوریه و تلاش در جهت نابودی داعش  داشته  و دنیا باید بداند ایران قادر است معادلات منطقه را تغییر دهد و با کشورهای مختلف در جایی که منافع مشترک دارد به نفع کشورمان و منطقه گام بردارد.

نوفرستی از نقش سرداران بزرگ ایران همچون شهید سلیمانی در تامین امنیت کشورمان گفت و آن را بسیار ارزشمند دانست و گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم حماسه‌ای دیگر از حضور خود را رقم زدند که حضور مردم از همه سلیقه‌ها جای شکرگزاری دارد.

وی تصریح کرد: حضور مردم به دشمنان و استکبار جهانی این پیام را داد که دشمنان بدانند مردم بعد از ۴۲ سال همچنان پشتیبان ولایت و در پایبندی به آرمان‌های خود ثابت قدم هستند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان به تعبیر مقام معظم رهبری پیوسته دچار خطای محاسباتی می‌شوند و ابتدای انقلاب با کودتا و ترور به دنبال براندازی نظام بودند و در فتنه ۸۸ نیز سران آمریکا دچار خطای محاسباتی شدند و از فتنه‌گران حمایت کردند که در نهایت شکست خوردند.

وی افزود: امروز هم وضع آمریکا را همه شما می‌بینید و به تعبیر مقام معظم رهبری حوادث فضاحت‌بار آمریکا مسائل کوچکی نیستند و این قضایای جاری نشانه افول آبرو، قدرت و التزام اجتماعی آمریکا است.

وی بیان کرد: به تعبیر رهبری اگر شبیه این قضایا که در آمریکا اتفاق افتاد در هر جاری جهان رخ داده بود آن را رها نمی‌کردند؛ آنها تلاش می‌کنند این قضایا را تمام شده بدانند اما تمام شده نیست و صدای در هم شکستن آمریکا به گوش می‌رسد و در صحنه‌های اجتماعی و بین‌المللی افول این قدرت استکباری را می‌بینیم.

نوفرستی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری به رییس جمهوری روسیه توسط ریاست مجلس شورای اسلامی یک مساله مهم است و پیام‌هایی دارد، اظهار کرد: دعوت از رییس مجلس توسط دولت روسیه بعد از آغاز فعالیت مجلس جدید شورای اسلامی رقم خورده و به دستور پوتین، رییس مجلس روسیه به ایران می‌آید و ضمن تبریک از آقای قالیباف برای حضور در روسیه دعوت رسمی می‌کند.

وی گفت: انتخاب این مقطع از تاریخ اسلام و وضعیت جهان بسیار مهم است و شخص جدیدی حکومت جدید آمریکا را در اختیار گرفته، در این چنین موقعیتی نگاه همه تحلیگران داخلی و خارجی بر این است که ریس جمهور جدید آمریکا نسبت به ایران چه واکنشی نشان خواهد داد.

خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: سفر رییس مجلس در این موقعیت جدید، به غرب این پیام را می‌دهد که ما منتظر پیام از کاخ سفید و بازی‌های اروپایی‌ها نخواهیم بود و به دنبال مسائل راهبردی خودمان براساس آنچه آنان می‌خواهند، نیستیم و نخواهیم بود.

وی گفت: حضور مردم به مسئولان این پیام را می‌دهد که این مردم مومن و حاضر در صحنه حق آنان است و شما را قسم می‌دهیم به مشکلات اقتصادی جامعه توجه کنید و خودمان را تحریم اقتصادی نکنیم.

نوفرستی با بیان اینکه مسائل جاری کشور، بخشی مربوط به سوء‌مدیریت است و بخشی دیگر عدم نگاه ولایی و دینی است، افزود: ارتباط ما با کشورهای منطقه بسیار مهم است و این پیام رهبر انقلاب به رییس جمهور روسیه پیامی برای کشورهای منطقه بوده؛ روسیه امروز روسیه قدیم و قبل از پوتین نیست و ما در جریان سوریه با همراهی کشور روسیه در کمک به مردم مسلمان سوریه، نابودی داعش را تجربه کردیم.

وی با بیان اینکه مخالفان اسلام در طول تاریخ از ترفندهای مختلف استفاده کردند و تمام قدرت خود را بکار گرفتند، افزود: آنان با تمام قدرت علیه مسلمان به میدان آمدند و جنگ‌های مختلف را از صدر اسلام علیه مسلمانان راه انداختند.

نوفرستی گفت: آنان هر زمان جریان جدیدی شکل گرفت و منافع آنان در خطر بود، به میدان آمدند و در صدر اسلام در مقابل جریان اسلام ۸۰ فقره جنگ را طراحی کردند.

وی با اشاره به اینکه جریان دیگری به نام منافقین نیز وجود دارد که دشمنی می‌کنند، افزود: این جریان مسقیم نمی‌تواند در مقابل خداوند و رسولش مخالفت خودشان را نشان دهند و از راه نفاق و با خدعه و نیرنگ وارد می‌شوند که اینها خودشان ضرر می‌کنند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: این ویژگی در قرآن است که عده‌ای در جامعه برای مخالفت خداوند با عنوان اصلاح یا اصلاح طلبی وارد می‌شوند که باید حواسمان جمع باشد و باطل آنان را ببینیم و باطل آنان فساد است و اگر فساد بود، بدانیم که منافق هستند.

وی گفت: عده‌ای دیگر لجوج هستند و کارشکنی و جهالت می‌کنند و زمینه سوء‌استفاده دشمنان را این گروه فراهم می‌کنند که باید حواسمان جمع باشد.

وی افزود: قرآن کریم هشدار می‌دهد کسانی که کافر و منافق هستند یا به واسطه جهالت از خدا اطاعت نمی‌کنند، مسیر این افراد در نهایت سرکوبی و نابودی است.

نوفرستی با اشاره به اینکه داستان‌های قرآن، درس عبرت است، تصریح کرد: براساس آیات قرآن، فرعون به دلیل اطاعت نکردن از خداوند محکوم به فنا شد و امروز هم شما سرنوشت صدام، قذافی و حسنی مبارک که سال‌ها نوکری استکبار را کردند، دیدید.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح