کد خبر : 90757
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 نوامبر 2021 - 20:52
-

مسجد جامع امن نیست، مصلای ملایر زودتر تکمیل شود

مسجد جامع امن نیست، مصلای ملایر زودتر تکمیل شود

ایسنا/همدان امام جمعه ملایر مطرح کرد: با توجه به یکی بودن ورودی و خروجی محل فعلی برگزاری نماز جمعه(مسجد جامع)،  این مکان برای برگزاری نماز جمعه امن نیست و باید با تأمین بودجه مورد نیاز، هر چه سریعتر مصلای نماز جمعه شهر ملایر تکمیل شود. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز شنبه ۲۶ تیر

مسجد جامع امن نیست، مصلای ملایر زودتر تکمیل شود

ایسنا/همدان امام جمعه ملایر مطرح کرد: با توجه به یکی بودن ورودی و خروجی محل فعلی برگزاری نماز جمعه(مسجد جامع)،  این مکان برای برگزاری نماز جمعه امن نیست و باید با تأمین بودجه مورد نیاز، هر چه سریعتر مصلای نماز جمعه شهر ملایر تکمیل شود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز شنبه ۲۶ تیر ماه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملایر به حق دینی آیت الله میرشاه‌ولد و آیت الله فاضلیان و معطر کردن فضای شهر به عطر نماز جمعه توسط این بزرگواران اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه حضور مردم در نماز جمعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شده و نیازمند تقویت و در نظر گرفتن تسهیلاتی برای حضور حداکثری مردم است.

برقراری بر لزوم تقویت حضور در نماز جمعه بعنوان یک فرهنگ عمومی توسط اعضای شورای فرهنگ عمومی تأکید و بیان کرد: ایجاد فضای مناسب از نظر سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، فراهم کردن سیستم صوتی مناسب، استفاده از ظرفیت سازمان حمل و نقل عمومی برای تسهیل شرکت مردم در نماز جمعه و فراهم سازی امکانات بهداشتی از جمله اقداماتی است که به تقویت فرهنگ عمومی نماز جمعه کمک می کند.

وی ادامه داد: مطابق فرمایشات امام علی (ع)، گروهی که در نماز جمعه شرکت می‌کنند، یکی از ۶ گروهی هستند که بهشت برایشان تضمین می‌شود و قرار دادن نماز جمعه در ردیف حج طبق فرموده حضرت علی (ع)، نشان دهنده اهمیت تقویت این فرهنگ عمومی است که تلاش تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان را می‌طلبد.

برقراری با اشاره به لزوم تکمیل مصلای نماز جمعه، خاطرنشان کرد: با توجه به یکی بودن ورودی و خروجی محل فعلی برگزاری نماز جمعه(مسجد جامع)،  این مکان برای برگزاری نماز جمعه امن نیست و باید با تأمین بودجه مورد نیاز، هرچه سریعتر مصلای نماز جمعه شهر ملایر تکمیل شود.

امام جمعه ملایر وجود ۱۱۰۰ شهید دفاع مقدس در شهرستان ملایر را نشان دهنده جایگاه رفیع فرهنگی شهرستان دانست و گفت: روز شماری برای فرارسیدن ماه محرم صلاح نیست چرا که ما نباید در احکام از امامان معصوم جلو بیفتیم و از طرف دیگر اعیاد بزرگی همچون عید غدیر را نادیده بگیریم و برنامه ای برای استقبال از این عید بزرگ شیعیان نداشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر نیز فرهنگ عمومی را فرهنگ متعلق به همه نظام دانست و تصریح کرد: پوشش برخی زنان و مردان جامعه پوشش اسلامی نیست و گاهی فرزندان یک خانواده پوششی بسیار متفاوت نسبت به والدین خود دارند که در برخی موارد این مشکلات از درون خانواده نشات می گیرد.

قدرت اله ولدی به ضرورت وجود میز خدمت در نماز جمعه هر هفته اشاره و مطرح کرد: مردم باید خدمات نظام را در نماز جمعه به عینه ببینند و نباید تنها به دنبال رفع تکلیف باشیم.

ولدی خواستار کمک و همکاری همه مردم از جمله خیرین شهرستان، استان، خیرین سلامت و مدرسه ساز برای تکمیل مصلای نماز جمعه شد و گفت: نیمه کاره ماندن مصلی که متعلق به همه مردم است، بیش از این به صلاح نیست و باید هر چه سریعتر تکمیل شود.

وی با اشاره به ماده ۱۸۰ قانون برنامه پنجم در خصوص قرار گرفتن درصدی از اعتبارات بودجه عمومی دولت در اختیار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: طبق این ماده مبلغ ۳۰ میلیارد تومان در اختیار حجت الاسلام آزادیخواه و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان در اختیار دکتر بیگی نژاد قرار گرفته است تا با صلاح دید خودشان این مبلغ را در سطح شهرستان هزینه کنند.

فرماندار ویژه ملایر از هزینه کردن بخشی از این اعتبار با هماهنگی نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی برای تکمیل مصلی خبر داد و افزود: هزینه تکمیل مصلی افزون بر ۱۰ میلیارد تومان است که کمک همه مردم و به ویژه خیرین را می‌طلبد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح