کد خبر : 8832
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 سپتامبر 2021 - 21:52
-

مصلی امام خمینی شهرکرد به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد

مصلی امام خمینی شهرکرد به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد

 مرکز واکسیناسیون مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد باحضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم و پزشکی شهرکرد و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.  این مرکز همه روزه در سه نوبت صبح، عصر و شب آماده واکسینه کردن عموم مردم چهارمحال و بختیاری بر اساس ضوابط و شرایط اعلامی از سوی وزارت بهداشت

مصلی امام خمینی شهرکرد به مرکز واکسیناسیون تبدیل شد

 مرکز واکسیناسیون مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد باحضور نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه علوم و پزشکی شهرکرد و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

 این مرکز همه روزه در سه نوبت صبح، عصر و شب آماده واکسینه کردن عموم مردم چهارمحال و بختیاری بر اساس ضوابط و شرایط اعلامی از سوی وزارت بهداشت و درمان است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری امام جمعه شهرکرد در این آئین اظهار کرد: تلاش می‌شود که از ظرفیت مصلی در همه عرصه‌ها برای خدمت به مردم  در جهت معیشت، کارهای محسنانه و نیز امور فرهنگی استفاده شود که امروز نیز این ظرفیت در اختیار بهداشت و درمان جامعه قرار داده شد.
امام جمعه شهرکرد با توصیه به عموم مردم جهت جدی گرفتن تزریق واکسن، گفت: خوشبختانه به مدد دولت، واکسن به میزان کافی موجود است، ضمن اینکه دریافت واکسن هیچ ضرری برای فرد ندارد و توصیه می‌شود افرادی که شرایط دریافت واکسن را دارند هر چه زودتر به مراکز واکسیناسیون مراجعه و واکسن خود را دریافت کنند.
وی در پایان گفت: بهداشت و درمان و دستگاه‌های دیگر فعال هستند و می‌طلبد که مردم نیز همچنان با رعایت پروتکل‌ها و مشارکت در دریافت واکسن جدی باشند تا هر چه زودتر شاهد رفع این بلیه باشیم.
در ادامه مجید شیرانی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، اظهار کرد: یکی از اهداف نظام بهداشت و درمان جلب مشارکت مردمی است که بر این اساس، حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد تولی‌گری و اصل بهداشت و درمان به عهده مجموعه دانشگاه علوم و پزشکی یا وزارت بهداشت و درمان است و عمده کار توسط مشارکت همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها و مردم حاصل می‌شود؛ به‌ویژه در بحران‌های همه‌گیر از جمله بحران کرونا یکی از هنرهای متولیان سلامت اعم از وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی این است که بتوانند همدلی و همراهی همه اقشار مردم را جلب کنند و نقطه قوت مبارزه در کرونا همین مسئله بوده که همه مردم و مسئولان همراه یکدیگر بودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با قدردانی از مساعدت نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در تمامی عرصه‌های مقابله با کرونا، بیان کرد: مصلی شهرکرد پایگاهی است که تا ساعت ۱۲ شب می‌تواند به مردم برای واکسیناسیون خدمت بدهد و در صورتی که مراجعه‌کننده زیاد باشد این آمادگی وجود دارد که به‌صورت شبانه‌روزی در این پایگاه عمل واکسیناسیون انجام بشود.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح