کد خبر : 187400
تاریخ انتشار : شنبه 8 ژانویه 2022 - 18:05
-

مقاومت و عظمت اراده خانواده‎‌های شهدای فاطمیون ستودنی است

مقاومت و عظمت اراده خانواده‎‌های شهدای فاطمیون ستودنی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با وجود تلخی‌ها و گرفتاری‌های بسیار، عظمت اراده‌های خانواده‌های شهدای فاطمیون مشهود و ستودنی است. به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی با حضور در ویژه برنامه «ملت اسلام» که به مناسبت چهل و دومین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور خانواده شهدای

مقاومت و عظمت اراده خانواده‎‌های شهدای فاطمیون ستودنی است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: با وجود تلخی‌ها و گرفتاری‌های بسیار، عظمت اراده‌های خانواده‌های شهدای فاطمیون مشهود و ستودنی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد قمی با حضور در ویژه برنامه «ملت اسلام» که به مناسبت چهل و دومین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور خانواده شهدای اهل تسنن و خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون اسلامی، حجت‌الاسلام درگاهی امام جمعه شهر ری و جمعی از مدیران شهر حسن در مصلای امام خمینی (ره) حسن آباد برگزار شد، با ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم حسن آباد به‌ویژه خانواده های شهدا ومجاهدین فاطمیون اظهار کرد: خوشبختانه مردم ما با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان پای آرمانها و مبانی مستحکم الهی ایستاده اند و جایگاه این مردم بسیار رفیع است.

وی با بیان اینکه عاشقان مکتب اسلام و امام مانند یک پیکرهستند و ایرانی و افغانی ندارند، خطاب به خانواده‌های شهدا و رزمندگان تیپ فاطمیون گفت: اگر بعضی قوانین کشور ضرر و لطماتی به شما عزیزان روا داشته که مغایر شأن و منزلت خانوادههای معزز شهدای فاطمیون است باید با تلاش مسئولان اصلاح شوند.

قمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: نگاه مقام معظم رهبری در مورد وظایف مسئولین نسبت به خانواده‌های فاطمیون روشن است و این در حالی است که مقاومت و اراده خانواده‌های شهدای فاطمیون با همه گرفتاری‌ها و تلخی‌ها همچنان محکم و استوار است.
وی اضافه کرد: دردیداری که با خانواده شهدا و جانبازان فاطمیون داشتم با وجود همه گرفتاری‌ها، عظمت اراده‌های این بزرگواران مشهود بود. همچنین باید گفت که خون شهدا ثمرات بسیاری دارد و یقین دارم که این خون‌ها، جامعه را احیا می‌کند و ان‌شاءالله همه مردم ایران و افغانستان در مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی به گونه ای حرکت کنند تا مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن روزی است که مردم برای حق قیام کردند و در برابر طاغوت و استکبار و ظلم ایستادند و این استکبارستیزی ملت ایران همواره تداوم خواهد داشت و دلیل اصلی حضور بنده در شب ۲۲ بهمن در مصلی حسن آباد؛ ابراز ارادت به خانواده‌های شهدای فاطمیون است و امیدواریم همه ما پیرو راه شهدای فاطمیون باشیم، همچنین حیات و عاقبت مان نیز فاطمی باشد.

بنا بر این گزارش، در این برنامه «گروه سرود میثاق مهاجرین استان سمنان» چندین سرود در ستایش از رزمندگان مدافعین حرم اجرا کردند و سپس شیرعلی نظری معروف به «مشتاق» از نیروهای فاطمیون به ذکرخاطره ای از مجاهدین فاطمیون پرداخت و به حضور سردارقاسم سلیمانی در میان مجاهدین فاطمیون در سوریه و ارادت ایشان به این مجاهدین اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی بر قلوب فاطمیون حکمرانی داشت و دارد.
در پایان هم مادر شهید سید مصطفی حسینی از مجاهدین فاطمیون و شیرعلی نظری تجلیل شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح