کد خبر : 69748
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 23:12
-

ملت ایران محاسبات دشمن را با حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بهم ریختند

ملت ایران محاسبات دشمن را با حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بهم ریختند

ایسنا/فارس رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: ملت ایران محاسبات دشمن را با حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بهم ریختند. حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری شامگاه سه‌شنبه یکم تیرماه در جشن میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع) درحرم مطهر شاهچراغ (ع)، گفت: اگرچه دشمنان با قلم‌فرسایی و

ملت ایران محاسبات دشمن را با حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بهم ریختند

ایسنا/فارس رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، گفت: ملت ایران محاسبات دشمن را با حضور در انتخابات ۱۴۰۰ بهم ریختند.

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری شامگاه سه‌شنبه یکم تیرماه در جشن میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع) درحرم مطهر شاهچراغ (ع)، گفت: اگرچه دشمنان با قلم‌فرسایی و سخن‌پراکنی سعی کردند انتخابات را با مشکل رو به رو کنند اما مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی اقتدار نظام را تقویت کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، حاج علی اکبری، با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی به مردم ایران گره خورده است، افزود: انتخابات به منزله بیعت مردم با ولی امر است که هر از چند گاهی تکرار می‌شود.
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: زنجیره انتخابات در این دوره به نقطه حساسی رسید و این اتفاق بزرگ با دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه (س) همزمان شد.
حاج علی‌اکبری ادامه داد: دشمنان از مدت‌ها قبل تمام تلاش خود را به کار گرفتند و به هر شیوه‌ای متوسل شدند تا انتخابات این دوره را زیر سؤال ببرند و موجبات کاهش مشارکت مردم در این رویداد را فراهم کنند. در حقیقت آنها تمام توان خود را برای دلسرد کردن مردم و زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب به کار بستند.
او خاطرنشان کرد: فضای دلسرد کننده کشور و بلایای طبیعی مانند خشکسالی، زلزله و شیوع بیماری منحوس کرونا نیز شرایط نامطلوبی را برای برگزاری این انتخابات ایجاد کرده بود، پیش‌بینی شده بود که میزان مشارکت مردم در انتخابات حداکثر ۲۴درصد است و در این دوره آنچه نقطه قوت نظام محسوب می‌شد به نقطه ضعفش تبدیل خواهد شد. غافل از اینکه الطاف و عنایت ویژه و خاص الهی شامل حال این ملت می‌شود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مشارکت و انتخاب را دو عطیه از امام رضا (ع) در انتخابات ۱۴۰۰ دانست و اضافه کرد: همراهی جامعه مومنان اصیل و انقلابی که وفادار به آرمان‌های شهدا بودند در انتخابات مورد عنایت خدا قرار گرفت و ملت ایران محاسبات دشمن را با حضور پرشور خود بهم ریخت.
حاج علی‌اکبری به مشارکت خوب مردم فارس در انتخابات ۲۸ خرداد هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت اشاره کرد و گفت : خوشبختانه مردم فارس از نظر کمی و کیفی مشارکت قابل توجهی در انتخابات ۱۴۰۰ داشتند و این حکمتی بود که حضرت امام رضا(ع) در دهه کرامت به مردم عطا کرد.
او عنوان کرد: البته شیوع بیماری کرونا در میزان مشارکت مردم تأثیر بسیاری گذاشت و  تاثیرات این بیماری در انتخابات ۱۴۰۰ غیر قابل انکار است.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: افزون بر مشارکت قابل توجه مردم در انتخابات، می‌توان گفت مردم ما انتخاب بسیار خوب و متفاوتی نیز داشتند و جای هیچ حرف و سخنی برای دشمنان نظام باقی نگذاشتند.
حاج علی‌اکبری عنوان کرد: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی فردی فاضل، فسادستیز، باتجربه، شجاع و غیور با روحیه مردمی و با خط سیاسی مستقیم است که هیچ نقطه سیاهی در کارنامه ایشان در نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد.
او افزود: انشالله قوه قضاییه با تدبیر رهبر معظم انقلاب مدیریت تازه‌ای پیدا می‌کند و مسیر گذشته را ادامه خواهد داد و قوه مجریه هم الحاق می‌شود. بدون تردید این الحاق یک فرصت طلایی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: جریان عمومی انقلاب اسلامی و حزب‌الله باید همه تابلوها و شناسه‌های متنوعی که در این مدت در قالب جناح‌های مختلف شکل گرفتند را کنار گذاشته و همه با هم یکپارچه و متحد شوند و با خلوص نیت در کنار دولت جدید بایستند تا یک دولت جوان، بانشاط، پرتحرک، کارآمد، مردمی و آماده برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی با نگاه دینی و فرهنگی و با تعلق خاطر به آرمان‌های انقلاب اسلامی وارد میدان شود.
رئیس شورای راهبردی ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان فارس نیز در این مراسم گفت: آیت‌الله رئیسی دولت قدرتمند را سرکار خواهند آورد تا مشکلات برطرف شود.
حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری بیان کرد: در ۸ سال گذشته انواع تهمت‌ها و حرف‌ها را به نیروهای انقلابی گفتند اما نیروهای انقلابی در مقابل کجی‌ها برای حفظ اسلام ایستادند به امید اینکه دولت انقلابی تشکیل شود و امروز مقدمه این دولت انقلابی فراهم شده است.
او با بیان اینکه سخت‌ترین شرایط برای انتخابات این دوره وجود داشت، گفت: همه دست به دست هم دادند که دولت انقلابی تشکیل نشود اما انقلابیون صبر کردند و خون خوردند و دولت انقلابی تشکیل شد.
رئیس شورای راهبردی ستادهای آیت‌الله رئیسی در استان فارس افزود: امیدواریم که شاهد این‌ معنا باشیم که مشکلات یکی پس از دیگری برطرف شود.
طاهری با بیان اینکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در استان فارس در انتخابات شرکت کردند، افزود: ایت‌الله رئیسی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار رای داشته است که نشان از رای قاطع مردم به رئیسی است.
دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه دولت انقلابی طبق صحبت آیت‌الله رئیسی از نظرات نخبگان استفاده می‌کند، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی دولت قدرتمند را سرکار خواهند آورد تا مشکلات برطرف شود.
انتهای پیام
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح