کد خبر : 14502
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 19:38
-

ممنوعیت کامل تردد در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان در ۱۲ و ۱۳ فروردین

ممنوعیت کامل تردد در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان در ۱۲ و ۱۳ فروردین

 رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص تمهیدات روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین گفت: تردد در خروجی و ورودی شهرهای قرمز و نارنجی به طور کامل ممنوع و هیچ مجوزی قابل قبول نیست. سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ۲۵ بهمن‌ماه به دلیل پیک سوم و برابر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و

ممنوعیت کامل تردد در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان در ۱۲ و ۱۳ فروردین

 رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص تمهیدات روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین گفت: تردد در خروجی و ورودی شهرهای قرمز و نارنجی به طور کامل ممنوع و هیچ مجوزی قابل قبول نیست.

سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار کرد: محدودیت‌های ترافیکی از ۲۵ بهمن‌ماه به دلیل پیک سوم و برابر ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات ستاد استانی، در محورهای ورودی و خروجی شهرهای قرمز و نارنجی شروع شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در حال حاضر در استان خوزستان در ۱۰ شهر قرمز و ۱۰ شهر نارنجی محدودیت‌ها اعمال می‌شوند، افزود: در شهرهای قرمز و نارنجی در خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی محدودیت اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در اجرای این محدودیت‌ها بیش از ۷۰ هزار خودرو با تذکر و اقناع‌سازی عودت داده شدند و بیش از ۱۰ هزار خودرو به دلیل اصرار بی‌مورد و تردد غیرمجاز، مبلغ ۵ و ۱۰ میلیون ریال جریمه شدند.

وی افزود: با تدابیر سردار صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، در حال حاضر همه کارکنان نیروی انتظامی برای سلامت مردم پای کار هستند.

دولتشاهی در خصوص تمهیدات روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین گفت: تردد در خروجی و ورودی شهرهای قرمز و نارنجی به طور کامل ممنوع و هیچ مجوزی قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اگر کسی به گیت‌های ورودی و خروجی‌ها مراجعه کند، قطعاً عودت و در صورت اصرار بی‌مورد اعمال قانون و توقیف خودرو را در پی خواهد داشت.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: به دلیل ضرورت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، از طریق بالگرد در تفرجگاه‎ها گشت‌زنی خواهیم داشت و هر خودرویی که متوقف باشد، قطعاً اعمال قانون خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای تعدادی از شهروندان به دلیل شرایط کاری و ماموریتی مجوز صادر شده ولی در این دود روز کلیه مجوزها باطل و هیچ ترددی نخواهیم داشت.

دولتشاهی افزود: مسافران نوروزی شهرهای قرمز و نارنجی را تا روز چهارشنبه (۱۱ فروردین‌ماه) ترک کنند زیرا در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه) اجازه خروج داده نمی‌شود.

رئیس پلیس راه خوزستان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد تصادفات مربوط به سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی است، از شهروندان خواست همانند سال گذشته همکاری لازم را با کارکنان نیروی انتظامی داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح