کد خبر : 14689
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 20:14
-

منتظر عملی شدن قول باشگاه در مورد جذب بازیکن خارجی هستیم

منتظر عملی شدن قول باشگاه در مورد جذب بازیکن خارجی هستیم

 لیگ برتر بسکتبال در حالی از اواخر مهرماه آغاز می شود که ۱۶ تیم حاضر در آن خود را برای رقابت های سختی سر تا پا مسلح کردند و علاوه بر بازیکنان خوب و باکیفیت داخلی از بازیکنان خارجی خوبی نیز در ترکیب تیم خود استفاده کردند. سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در خصوص شرایط

منتظر عملی شدن قول باشگاه در مورد جذب بازیکن خارجی هستیم

 لیگ برتر بسکتبال در حالی از اواخر مهرماه آغاز می شود که ۱۶ تیم حاضر در آن خود را برای رقابت های سختی سر تا پا مسلح کردند و علاوه بر بازیکنان خوب و باکیفیت داخلی از بازیکنان خارجی خوبی نیز در ترکیب تیم خود استفاده کردند.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن در خصوص شرایط تیمش تا شروع لیگ برتر در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: تمرینات تیم ما بیش از یک ماه است که شروع شده و در مدت ۲۰ روزی که تا شروع لیگ وجود دارد تلاش می کنیم تا به آمادگی نسبی برسیم، منتظر هستیم طبق قولی که باشگاه در خصوص جذب بازیکنان خارجی داده است، بتوانیم آنها را در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم هماهنگ تر شده و شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

فرزاد کوهیان در ارتباط با بازیکنان این فصل ذوب آهن و حضور آنها در تیم ملی گفت: بازیکنان ذوب آهن در آخرین انتخابی تیم ملی حضور نداشتند، اما برخی از بازیکنان ما در سطح تیم ملی هستند و برخی از آنها نیز سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی قبل از المپیک را داشتند و باز هم تلاش زیادی می کنند تا دوباره جایگاه خوبی برای خود پیدا کنند.

وی با اشاره به حضور بازیکنان خارجی در لیگ بسکتبال تصریح کرد: بیشترین مسئله ای که در لیگ برتر بسکتبال وجود دارد، موضوع حضور بازیکن خارجی است که به صورت یک عرف درآمده است و بیشتر تیم‌ها به غیر از دو تیم نظامی لیگ، بازیکن خارجی در اختیار دارند، بنابراین نشان می دهد لیگ ما لیگ سختی است.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن ادامه داد: یکی از فاکتورهای سنجش لیگ حضور بازیکنان خارجی است که اعتبار به آن می دهد، حتی تیم هایی که در پلی آف فصل گذشته نبودند امسال بازیکن خارجی گرفتند و یا دو تیمی که از دسته یک وارد لیگ برتر شدند نیز بازیکن خارجی دارند این نشان می دهد رقابت ها، رقابت های سختی خواهد بود.

کوهیان تاکیدکرد: باشگاه در خصوص جذب بازیکنان و بازیکن خارجی قول داده، البته حمایت خوبی داشتند و تاکنون هر آنچه می توانستند انجام دادند اما حضور بازیکن خارجی با توجه به شرایط تیم های دیگر برای ما بسیار مهم است، امیدوارم این اتفاق برای ذوب آهن نیز رخ دهد و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی، تماشای رقابت های بسکتبال را حق مسلم هواداران این رشته خواند و گفت: با توجه به واکسیناسیون گسترده ای که در سطح کشور می شود، می توان لیگ بسکتبال را نیز همانند فوتبال به صورت رفت و برگشت انجام داد، به همین دلیل فکر می کنم اگر فدراسیون برنامه ریزی انجام دهد برای رفت و برگشت شاید بتوانیم پس از گذشت دو ماه با رعایت پروتکل ها شاهد حضور تماشاگران در سالن باشیم، چرا که حیف بسکتبالی است که با حضور چنین بازیکنان خوبی که در آن است و رقابت های بسیار نزدیک، تماشاگران نتوانند آن را از نزدیک دنبال کنند.

کوهیان اضافه کرد: البته جدا از فدراسیون، باشگاه های نیز باید به فکر باشند که هر بازی اگر نتوانند بنا به هر دلیلی تماشاگر در سالن داشته باشند، تماشاگران و هواداران از تلویزیون تماشاگر مسابقه باشند، بنابراین پخش مستقیم مسابقات یکی از رسالت های فدراسیون و باشگاه ها است.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح