کد خبر : 190364
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 ژانویه 2022 - 17:36
-

مومنی: با نشستن کاری از پیش نمی‌رود/ آقای مددی! بلند شو

مومنی: با نشستن کاری از پیش نمی‌رود/ آقای مددی! بلند شو

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید مشکلات مدیریتی باعث شده این تیم به وضعیت نامطلوبی داشته باشد. محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درگفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و حواشی‌ای که در این خصوص پیش آمده است، اظهار کرد: این‌ها شیطنت‌هایی است که بر علیه استقلال با یک برنامه منسجم انجام می‌شود.

مومنی: با نشستن کاری از پیش نمی‌رود/ آقای مددی! بلند شو

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید مشکلات مدیریتی باعث شده این تیم به وضعیت نامطلوبی داشته باشد.

محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درگفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و حواشی‌ای که در این خصوص پیش آمده است، اظهار کرد: این‌ها شیطنت‌هایی است که بر علیه استقلال با یک برنامه منسجم انجام می‌شود. خیلی‌ها دوست ندارند این تیم قهرمان شود. در حال حاضر الان آن‌ها با محمود فکری مشکل دارند. وقتی خود بازیکن راضی نباشد، قرارداد منتشر نمی‌شود. ما مسلمانیم و اعتقاد داریم ولی وقتی افرادی این کارها را می‌کنند، بویی از مسلمانی نبرده‌اند. قراردادی که وریا غفوری بسته است، با احمد سعادتممند منعقد کرده است. این بازیکن، کاپیتان محبوبی است و هواداران دوست دارند او در تیم باشد. گفته می‌شود او ۱۴ میلیارد تومان قرارداد بسته است. بخشی از این پول مطالبات سال گذشته این بازیکن است.

او ادامه داد: خیلی‌ها بیشتر از مبلغ غفوری پول گرفتند اما فاش نمی‌شود. این نجابت استقلال را نشان می‌دهد که دوست ندارد در کار کس دیگری سرک بکشد اما کسانی که انسانیت ندارند، می‌خواهند استقلال به حاشیه بیفتد و نتایج قابل قبولی کسب نکند. این مسائل حاشیه‌ای دور از شخصیت آدمی است. اگر قرارداد غفوری منتشر می‌شود، چرا قرارداد بازیکنی که دیپورت شده، پخش نمی‌شود؟ آن هم بازیکن است و می‌گویند ۱۲ میلیارد تومان قرار بسته است. چرا کمیته اخلاق برای این بازیکن نامه نمی‌زد؟ این که چیز سختی نیست. به نظر من ۱۴ میلیارد تومان برای وریا کم است. کاپیتان استقلال جان خود را برای تیم می‌گذارد. کسانی که تعیین تکلیف می‌کنند، دو قدم در زمین فوتبال راه نرفتند.

مومنی خاطرنشان کرد: مگر این بازیکن خواهان نداشته است؟ چطور همه این اتفاقات برای استقلال می‌افتد؟ یک جریان‌سازی در این مدت راه افتاده است که اذهان را برای استقلال به سمت حاشیه ببرد و در آخر بگویند که خودتان نتیجه نگرفتید. این روش‌ها کاملا دور از انسانیت است. استقلال اینقدر نجیب است که در امور دیگر دخالت نمی‌کند. باید این مساله شفاف‌سازی شود چرا قرارداد وریا غفوری منتشر شده است.

او در خصوص اعتراضات هواداران باشگاه استقلال مقابل ساختمان این باشگاه، اظهار کرد:‌ این برای اولین بار نیست که این اعتراضات به وجود آمده است و مشخص است گوش شنوایی نیست. مدیریت باشگاه توانش همین است. نمی‌شود توقع دیگری داشت. باشگاه ما مثل مدیرعامل تیم رقیب نیست که کلی ارتباطات داشته باشد. کادر باشگاه رقیب پرتوان و بانفوذ، فوتبالی و سیاسی هستند اما برای باشگاه استقلال هر مدیری را می‌گذارند. من به آقای مددی معترض نیستم. من می‌گویم باشگاه استقلال بزرگ است و انسان‌های بزرگوار باید در باشگاه‌های بزرگ حضور داشته باشند. من برای آقای مددی احترام قائلم اما باشگاه استقلال خیلی بزرگ‌تر از این حرف‌ها است چون ۳۰ میلیون هوادار دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ما با ۳۰ میلیون هوادار می‌توانیم کلی مشکلات فرهنگی را حل کنیم. اگر فقط به دنبال منافع کوتاه مدت باشیم، همین مسائل پیش می‌آید. این‌ها روش‌های مدیریتی مناسبی نیست. بگذاریم فضای فوتبال سالم باشد. هر کسی که قهرمان شد، نوش‌جانش اما باید مستحق قهرمانی باشد. وقتی نابرابری باشد، این مشکلات پیش می‌آید. اگر برابری وجود داشته باشد، هر تیمی که قهرمان شد، گوارای وجودش باشد.

او در خصوص مشکلاتی تیمی باشگاه استقلال گفت: وقتی این نابرابری‌ها باشد، صدای اعتراضات هواداران دربیاید. باید مدیران پاسخگوی این وضعیت باشند. تیم استقلال یک تیم محلی نیست که زمین تمرینش هر روز یک جای متفاوت باشد. اگر وزارت‌خانه کمک نمی‌کند، باید از طریق اسپانسر جلو برویم. باید ما به آقای فکری کمک کنیم و از او حمایت کنیم. استقلال افتخارات زیادی دارد. آسیا با استقلال شناخته می‌شود چون پیشینه‌اش ثابت شده که این تیم افتخار آفریده است. شاید برخی تیم‌ها در این زمینه تلاش کردند اما این تیم شایسته این است که حمایت شود.

مومنی در پایان گفت: من خیلی وقت پیش به مدیران باشگاه گفتم که یک نظارتی به ورزشگاه امام رضا شود و الان پیشنهاد من این است که کیفیت ورزشگاه بهتر شود و جای چمن مصنوعی، چمن طبیعی گذاشته شود. همینطور کمپ حجازی را درست کنند و به تیم‌های پایه بدهند. به نظر من با اتاق نشستن کاری از پیش نمی‌ود و باید برای این کار زحمت کشید. آقای مددی بلند شو و برو چمن ورزشگاه امام رضا و چمن آنجا طبیعی کن و ۱۰ میلیارد تومان برای آنجا هزینه کن. اگر بدهکار هم شوی، مشکلی پیش نمی‌آید و هواداران راضی هستند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح