کد خبر : 178523
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 دسامبر 2021 - 11:36
-

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۲۳۹ کیلوگرم تریاک

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۲۳۹ کیلوگرم تریاک

ایسنا/خراسان جنوبی جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی قاین در بازرسی از یک سواری پژو، ۲۳۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در این شهرستان کشف و ۴ متهم را در این رابطه دستگیر کردند. سرهنگ حسن شجاعی نسب، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان قاین اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۲۳۹ کیلوگرم تریاک

ایسنا/خراسان جنوبی جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی قاین در بازرسی از یک سواری پژو، ۲۳۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در این شهرستان کشف و ۴ متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ حسن شجاعی نسب، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان قاین اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ دریافت کردند که پیگیری موضوع و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ۲ تیم از ماموران انتظامی شهرستان قاین و پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی خودروی پژوی حامل مواد مخدر را در محورهای مواصلاتی شناسایی و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: راننده سواری پژو به محض مشاهده مأموران پلیس متواری شد که ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامی منسجم و هماهنگ آن را متوقف کردند که در بازرسی از خودرو ۲۳۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به این که مأموران در ادامه عملیات یک سواری پژو پارس که خودروی حامل محموله مواد مخدر را اسکورت می کرد؛ شناسایی و توقیف کردند.
وی تصریح کرد: مأموران در این عملیات ۲ خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی با بیان این که مبارزه جدی و بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار دارد؛ خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف خودروی سرقتی در فردوس

فرمانده انتظامی فردوس گفت: مأموران انتظامی این شهرستان یک سارق خودرو را دستگیر و سواری پراید سرقت شده توسط وی را کشف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک سواری پراید، بلافاصله موضوع پیگیری و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرارگرفت.

وی افزود: مأموران با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان فردوس، خودروی مسروقه را در محور سرایان- فردوس مشاهده کردند و به راننده آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی فردوس بیان کرد: راننده پراید سرقتی با مشاهده مأموران پلیس بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که مأموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و سارق آن را دستگیر کردند.

فولادی تصریح کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

قاچاقچی تریاک در سربیشه زمین گیر شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۵۸ کیلوگرم تریاک در شهرستان”سربیشه” خبر داد و گفت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده است.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه هنگام گشت زنی در محورهای عبوری این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک شدند و به راننده دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: راننده سواری پژو به محض مشاهده مأموران بر سرعت خود افزود و متواری شد که ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی متوقف کردند که در بازرسی از آن ۳۵۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرشید تصریح کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی و ارتقاء سطح اشراف اطلاعاتی خود هرگز اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد و با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح