کد خبر : 81886
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 نوامبر 2021 - 1:39
-

نبود اسپانسر قوی؛ پاشنه آشیل ورزش کرمانشاه

نبود اسپانسر قوی؛ پاشنه آشیل ورزش کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه پاشنه آشیل ورزش کرمانشاه را نبود اسپانسر قوی اعلام کرد. جلال عزیزی در نشستی که امروز(13 تیر) به منظور بررسی آخرین وضعیت پیگیری ها برای بازگشت تیم فوتبال راهیان به لیگ دسته اول برگزار شد، با بیان اینکه کرمانشاه استعدادها وپتانسیل های فوتبالی زیادی دارد،

نبود اسپانسر قوی؛ پاشنه آشیل ورزش کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه پاشنه آشیل ورزش کرمانشاه را نبود اسپانسر قوی اعلام کرد.

جلال عزیزی در نشستی که امروز(13 تیر) به منظور بررسی آخرین وضعیت پیگیری ها برای بازگشت تیم فوتبال راهیان به لیگ دسته اول برگزار شد، با بیان اینکه کرمانشاه استعدادها وپتانسیل های فوتبالی زیادی دارد، اظهارکرد: وجود دو تیم لیگ برتری در رده نونهالان و نوجوانان، یک تیم دسته اولی جوانان که تا یک قدمی لیگ برتر رفت و یک تیم دسته اولی رده امید، همه حاکی از استعدادهای بالقوه زیادی است که در این رشته داریم.

وی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم ظرفیت های زیادی که در ورزش کرمانشاه داریم، اما پاشنه آشیل آن نداشتن اسپانسرهای قوی است.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: سالن های ورزشی کرمانشاه در روزهای تعطیل خالی است، چون اسپانسری نداریم که تیم هایمان را حمایت کند تا در رشته های ورزشی مختلف تیم های لیگی داشته باشیم.

وی کرمانشاه را معدن استعدادهای بالقوه در رشته های ورزشی مختلف خواند و خاطرنشان کرد: شرایط ژنتیکی مردم این استان بگونه ای است که می شود با برنامه ریزی مناسب و زیرساخت های بسیار خوبی که مدیران ورزشی ساخته اند، تیم های لیگی داشته باشیم.

عزیزی باتاکید براینکه ورزش می تواند شرایط کرمانشاه را بهتر کند، گفت: ورزش یکی از محورهای توسعه به شمار می رود و سرمایه گذاری در ورزش سودمند است، اما متاسفانه در کرمانشاه سرمایه گذاران برای ورزش پای کار نمی آیند.

وی اضافه کرد: در برخی از رشته های ورزشی مانند هندبال این توانایی را داریم که لیگ برتری باشیم، اما متاسفانه از نظر اسپانسر توانمند نیستیم.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: هرچند می دانیم که صنایع استان با مشکلات خاصی همچون تحریم ها و بالا رفتن نرخ ارز مواجه هستند، اما اگر در ورزش سرمایه گذاری کنند، ما هم می توانیم به یکی از استان های اول ورزش کشور تبدیل شویم و سود آن به جیب خود صنایع هم خواهد رفت.

وی با تاکید براینکه کرمانشاه باید یک تیم دسته اولی فوتبال داشته باشد، ادامه داد: از نظر مالی توانایی تیمداری در لیگ برتر را نداریم، اما درصورتی که اسپانسر پای کار بیاید، در لیگ دسته اول ماندگاری خواهیم داشت، چراکه زیرساخت های لازم را هم در کرمانشاه داریم.

عزیزی افزود: چمن استادیوم آزادی کرمانشاه یکی از بهترین چمن های زمین های فوتبال در کشور است که می تواند میزبان مسابقات  سطح بالایی باشد که آن را در اختیار تیم هایمان قرار می دهیم.

وی تاکید کرد: هم زیرساخت های لازم را  داریم و هم فوتبالدوستان وعلاقمندان به این رشته در استان کم نیستند، کما اینکه حدود 15 سالی است که محبوبیت تیم های شیرین فراز و راهیان در دل مردم این استان جا گرفته است.

معاون ورزش و جوانان استان در خاتمه پیشنهاد داد تا در  آینده ای نزدیک شورای ورزش استان با حضور صاحبان صنایع برگزار شود تا در آن حضور تیم های کرمانشاهی در لیگ های ورزشی سال 1400 تعیین تکلیف شود تا هر کدام از صنایع  از یکی از این تیم ها حمایت کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح