کد خبر : 13827
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 1:17
-

نبود نظارت‌های دقیق بخشی از معضل کنونی نظام توزیع مرغ به شمار می‌رود

نبود نظارت‌های دقیق بخشی از معضل کنونی نظام توزیع مرغ به شمار می‌رود

 نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل مرغ و مشکل تأمین برخی از کالاهای اساسی بخشی به عدم نظارت و پایش‌های دقیق بازار برمی‌گردد که این امر موجب صفوف طولانی برای تأمین مرغ و مایحتاج اولیه برای مردم شده که قابل قبول نیست. کیومرث سرمدی واله  یکشنبه ۸ فروردین در اولین  جلسه ستاد تنظیم

نبود نظارت‌های دقیق بخشی از معضل کنونی نظام توزیع مرغ به شمار می‌رود

 نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل مرغ و مشکل تأمین برخی از کالاهای اساسی بخشی به عدم نظارت و پایش‌های دقیق بازار برمی‌گردد که این امر موجب صفوف طولانی برای تأمین مرغ و مایحتاج اولیه برای مردم شده که قابل قبول نیست.

کیومرث سرمدی واله  یکشنبه ۸ فروردین در اولین  جلسه ستاد تنظیم بازار سال ۱۴۰۰ شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: امروز توطئه جهانی تحت عنوان تروریسم اقتصادی معیشت و سفره زندگی ملت ایران اسلامی را هدف قرار داده و در این جنگ اقتصادی معتقد است این روش مبارزات جواب خواهد داد در حالیکه از مقاومت، ایمان، اعتقاد و اعتماد به رهبری ملت ایران غافل هستند.

وی با بیان اینکه این استراتژی و صحنه به قدری برای آنان مهم است که حمله نظامی و برخورد فیزیکی با نظام جمهوری اسلامی را از میز استکبار جهانی برداشته است، افزود: در هر صورت در بحث رفع معضلات، گرفتاری‌ها و مشکلات دست و چشم مردم به تدبیر مدیران و مسئولان کشور  دوخته شده  است .

سرمدی با اشاره به اینکه بخشی از  عوامل این مشکلات مشخص  بوده و ناشی از عواملی چون تحریم  و بیماری در کلان کشور  بوده و برخی ازمشکلات نیز بر اساس بررسی‌های عملیاتی و میدانی ناشی از عدم نظارت و پایش‌های  دقیق بازار است.

وی با تأکید بر اینکه باید نظارت‌ها و پایش‌های بازار و نیز عرضه و توزیع کالاهای اساسی و مرغ  تشدید دو چندان یابد و دقیق‌تر صورت گیرد،  خاطر نشان کرد: در نظام توزیع مرغ توزیع‌کنندگان  عمده معتقدند مرغ به اندازه کافی  وارد شهرستان‌ها  شده و در اختیار عوامل قرار می‌گیرد و خرده فروشان نیز مدعی هستند توزیع به درستی انجام نمی‌شود و نظارت وجود ندارد.

سرمدی  تصریح کرد: برخی معتقدند بخشی از سهمیه در کانال خود توزیع شده و بخشی در فازهای دیگر با قیمت‌های دو چندان به صورت غیر متعارف و قاچاق در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد که باید در این رابطه با راهکارهایی مناسب  نسبت به حل این مشکل و نیز پایش  دقیق نظام توزیع مرغ و کنترل بازار اقدام کرد در غیر اینصورت در ۱۳ فرودین و روز طبیعت و نیز ماه مبارک رمضان همچنان باید با صفوف طولانی شهروندان برای تأمین مرغ در اوضاع کنونی شیوع بیماری کرونا مواجه بود .

فرماندار اسدآباد هم نبود کشتارگاه مرغ در شهرستان را یکی از مشکلات موجود شهرستان برشمرد و تصریح کرد: در بحث توزیع مرغ باید نظارت‌ها و پایش‌ها  به‌ویژه در چند روز باقی مانده  ایام نوروز دقیق‌تر انجام گیرد .

سعید کتابی با تأکید بر اینکه خارج از شبکه توزیع شدن مرغ یک دغدغه است که باید برطرف شود، اظهار کرد: خوشبختانه در بحث کالاهای اساسی هیچ کمبودی در شهرستان وجود ندارد و تنها باید نسبت به توزیع و جذب این کالاها توجه و نظارت هر چه دقیق‌تر و بهتر  انجام شود و برای ما چگونگی جذب مابقی سهمیه پذیرفتنی نیست و راهکار برای جذب و توزیع ضرورت دارد.

وی با اشاره به بحث توزیع روغن، خاطر نشان کرد: روغن خوراکی تنظیم بازار خوشبختانه به نحو مطلوبی در سطح روستاها توسط  شرکت‌های تعاونی روستایی توزیع شد.

کتابی اضافه کرد:برای توزیع سهمیه برنج  شهرستان نیز نیاز است اداره صمت مباشر مورد نظر را برای جذب سهمیه معرفی کرده و نیاز است نسبت به ثبت انبارهای شهرستان در سامانه جامع انبارهای تأکید شود .

وی با تأکید بر راستی آزمایی در توزیع کالاهای اساسی در بازدیدهای دقیق و پایش‌ها، افزود: برای انجام پایش‌ها از ظرفیت اعضا بازرسان ستاد صیانت از حقوق شهروندی نیز استفاده شود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح