کد خبر : 2672
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 14:47
-

نشتی آب عامل فرونشست زمین در جاده گرماب

نشتی آب عامل فرونشست زمین در جاده گرماب

  معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که نشتی آب سبب ایجاد فروچاله و سقوط یک خودرو به داخل آن در جاده گرماب شده است. جواد یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد علت فرونشست زمین در نزدیکی روستای توتورقان گرماب و سقوط یک خودرو

نشتی آب عامل فرونشست زمین در جاده گرماب

  معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که نشتی آب سبب ایجاد فروچاله و سقوط یک خودرو به داخل آن در جاده گرماب شده است.

جواد یوسفی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد علت فرونشست زمین در نزدیکی روستای توتورقان گرماب و سقوط یک خودرو به داخل این چاله، اظهار کرد: طبق بررسی اولیه علت این حادثه یا مربوط به رد شدن لوله آب کشاورزی از این نقطه و احتمال نشتی آب از آن بوده و یا آب به لایه‌های زیرین جاده در این مسیر نفوذ کرده و سبب ایجاد حفره شده است.
وی با اشاره به اینکه حفره ایجاد شده روز گذشته (۱۵ مردادماه) سبب سقوط یک دستگاه پژو به آن شده است، ابراز کرد: در این خودرو یک فرد بیمار نیز حضور داشت که دچار جراحت شده و امیدواریم مشکل جدی برای سرنشینان آن رخ نداده باشد.
معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: صبح دیروز بلافاصله پس از وقوع این حادثه عملیات مرمت آغاز و با خاک‌ریزی تعمیرات لازم انجام شده است. همچنین امور آب نیز موظف شده است که نشتی آب را اصلاح کند.
وی به سیل در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: این سیل به میزان قابل توجهی به ابنیه فنی و تأسیسات راه‌های استان خسارت وارد کرده است که  این میزان خسارت به پل‌ها، ابنیه فنی و راه‌های شهرستان‌های ماه‌نشان، ایجرود، خدابنده و زنجان بیشتر دیده می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه کارشناسان در حال برآورد خسارت سیل هستند، عنوان کرد: برآوردهای اولیه حاکی از خسارت ۱۵.۵ میلیارد تومانی به راه‌ها دارد. راهداران استان با همه توان و امکانات و تجهیزات در مناطق سیل‌زده استقرار یافته و در حال انجام فعالیت هستند.
یوسفی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰۰ راهدار در قالب ۱۰ تیم عملیاتی به همراه ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات مشغول هدایت و بازگشایی و پاکسازی ریزش‌های ناشی از سیل در مناطق سیل‌زده استان هستند. با تلاش شبانه‌روزی راهداران و تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز برای بازسازی خسارات به وجود آمده، امیدواریم شاهد تسریع در بازسازی و زدودن اثرات ناشی از سیل باشیم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح