کد خبر : 33680
تاریخ انتشار : شنبه 9 اکتبر 2021 - 21:58
-

نظر آمریکایی‌ها درباره مقصران اشاعه اطلاعات کذب

نظر آمریکایی‌ها درباره مقصران اشاعه اطلاعات کذب

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، اکثریت مردم آمریکا معتقدند سیاستمداران و شرکتهای رسانه های اجتماعی آنها مسئول متوقف کردن گسترش اطلاعات دروغ هستند.  به نقل از خبرگزاری آناتولی، طبق این نظرسنجی اکثریت عمده آمریکایی ها معادل ۸۱ درصد معتقدند مساله انتشار اطلاعات دروغ یکی از مشکلات عمده کشورشان است و اکثرا مقصر این مشکل

نظر آمریکایی‌ها درباره مقصران اشاعه اطلاعات کذب

بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، اکثریت مردم آمریکا معتقدند سیاستمداران و شرکتهای رسانه های اجتماعی آنها مسئول متوقف کردن گسترش اطلاعات دروغ هستند.

 به نقل از خبرگزاری آناتولی، طبق این نظرسنجی اکثریت عمده آمریکایی ها معادل ۸۱ درصد معتقدند مساله انتشار اطلاعات دروغ یکی از مشکلات عمده کشورشان است و اکثرا مقصر این مشکل را سیاستمداران و شرکتهای رسانه های اجتماعی می دانند.
در مجموع ۷۳ درصد از پاسخگویان این نظرسنجی معتقدند شرکتهای رسانه های اجتماعی در گسترش اطلاعات دروغ مسئول هستند و ۷۲ درصد نیز همین عقیده را همچنین در قبال سیاستمداران آمریکایی دارند.
این نظرسنجی از سوی Pearson Institute/The Associated Press/NORC Center for Public Affairs Research انجام شده است.حدود ۸۰ درصد از شرکت کنندگان این نظرسنجی همچنین کاربران رسانه های اجتماعی را هم در قبال این مشکل مقصر دانستند.
این درصدها خیلی بیشتر از ارقام مربوط به پاسخگویانی است که به اعتقادشان دولتهای خارجی از بابت گسترش اطلاعات دروغ مقصرند و تنها ۵۴ درصد روسیه، ۵۳ درصد چین و ۳۹ درصد ایران را از این بابت مقصر دانستند. طبق این نظرسنجی همچنین حدود دو نفر از هر پنج آمریکایی فکر میکنند که “دولتهای خارجی دیگر” که تعریف نشده، چنین کاری می کنند.
شیلا کوهانتب، مقام ارشد موسسه پیرسون (Pearson Institute) که جزو مجریان این نظرسنجی بوده در بیانیه ای گفت: آمریکایی ها با درصد خیلی بیشتری سیاستمداران آمریکایی، شرکتهای رسانه های اجتماعی و کاربران رسانه های اجتماعی را نسبت به دولتهای خارجی مقصر اشاعه اطلاعات دروغ می دانند.
او اضافه کرد: این نتایج نشان می دهند که مردم معتقدند انتشار اطلاعات کذب، مساله ای است که دولت و شرکتها و افراد در آمریکا همگی باید برای رسیدگی به آن تلاش کنند.
درصد آمریکایی هایی که سیاستمداران و شرکتهای رسانه های اجتماعی را از بابت متوقف کردن گسترش اطلاعات دروغ مسئول می دانند، نسبتا برابر بوده و حدود ۷۰ درصد معتقدند سیاستمداران آمریکایی مسئول متوقف کردن اشاعه این اطلاعات هستند در حالی که ۶۷ درصد همین مسئولیت را برای شرکتهای رسانه های اجتماعی قائل بودند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح