کد خبر : 95277
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 14:47
-

نگاه مکتب بسیج به تمام ساحت‌های حکمرانی است/کنگره ملی ۱۰۰۰ شهید دانش‌آموز یزد برگزار می‌شود

نگاه مکتب بسیج به تمام ساحت‌های حکمرانی است/کنگره ملی ۱۰۰۰ شهید دانش‌آموز یزد برگزار می‌شود

ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به بلندای اندیشه‌های بیانگذار انقلاب اسلامی در پایه‌گذاری مکتب الهی بسیج، نگاه این مکتب را به تمام ساحت‌های حکمرانی خواند. سردار «رضا پورشمسی» امروز سه‌شنبه به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸، در نشستی با خبرنگاران که در محل مسجد

نگاه مکتب بسیج به تمام ساحت‌های حکمرانی است/کنگره ملی ۱۰۰۰ شهید دانش‌آموز یزد برگزار می‌شود

ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به بلندای اندیشه‌های بیانگذار انقلاب اسلامی در پایه‌گذاری مکتب الهی بسیج، نگاه این مکتب را به تمام ساحت‌های حکمرانی خواند.

سردار «رضا پورشمسی» امروز سه‌شنبه به مناسبت چهل و دومین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸، در نشستی با خبرنگاران که در محل مسجد ملااسماعیل یزد برگزار شد، با اشاره به بیان مقام معظم رهبری در مورد بسیج که فرموند «هر انسان بزرگواری که دل در گروی انقلاب اسلامی داشته باشد، یک بسیجی است»، گفت: خوشبختانه امروز قاطبه‌ی مردم ایران بسیجی محسوب می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به شکست و ناکامی بشر در اعمال مکاتب مختلف مدیریتی بعد از انقلاب صنعتی فرانسه، گفت: در این وانفسای مکاتب خاکی بشری، یک اندیشه‌ی بزرگ و الهی با عنوان «مکتب بسیج» و «مکتب شهیدان» توسط امامراحل (ره) مطرح شد که اکنون بیش از چهار دهه در تمام ساحت‌ها حکمرانی موفق داشته است.

پورشمسی با اشاره به اذهان و اقرار امروز قدرت‌های سیاسی جهان به اهمیت نگاه مردمی در مکاتب مدیریتی، گفت: این در حالیست که بنیانگذار کبیر انقلاب ۴۲ سال قبل این مهم را مدنظر داشتند و امروز شاهد مکتبی برآمده از باوردهای دینی و اندیشه‌ها و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) در کشورمان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این که امام می‌فرمودند: «اگر مسئولان از بسیج غفلت کنند در دام ابرقدرت‌های شرق و غرب دچار می‌شوند»، بیانگر بلندای اندیشه و نگاه امام(ره) در پس این مکتب بود.

وی گفت: هرچند به دلیل این که اولین ورود بسیج با توجه به وقوع جنگ تحمیلی به ساحت نظامی اتفاق افتاد، بیشتر بسیج را در این شاخه متصور می‌شوند ولی نگاه مکتب بسیج به تمام ساحت‌های حکمرانی است.

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره به نامگذاری هفته بسیج ۱۴۰۰ به عنوان «بسیج پاره‌ی تن مردم»، به تشریح برنامه‌های این هفته در استان پرداخت و گفت: طلیعه‌ی هفته بسیج در استان با جریان جهادگران علمی و برپایی نمایشگاهی در این رابطه در حاشیه جلسه تفسیر قران با حضور آیت الله ناصری امام جمعه یزد در محل حسینیه ثارالله خواهد بود.

وی با بیان این که در مجموع ۱۵۰۰ برنامه رده برای این هفته در استان تدارک دیده شده است، برگزاری اجلاسیه نماز نیروهای مسلح با حضور دکتر حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گردهمایی جهادگران بسیجی و نیز گردهمایی فرماندهان را از دیگر این برنامه‌ها خواند.

سردار پورشمسی در پایان نیز با اشاره به دیدار عوامل برگزاری دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد در سال گذشته با مقام معظم رهبری و اذعان ایشان به قریب یک‌هزار شهید دانش‌اموز در این استان، گفت: خوشبخنانه مجوز برگزاری کنگره ملی ۱۰۰۰ شهید دانش‌آموزان استان نیز اخذ شده و در هفته بسیج امسال شاهد آغاز این فعالیت‌های ستاد این کنگره ملی نیز خواهیم بود.

گفتنی است؛ در این نشست خبری سرهنگ علی نوری زاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه الغدیر نیز ضمن تشریح راهبردهای اساسی بسیج در افق فعالیت‌های خود، به بیان جزئیات برنامه‌های هفته بسیج استان پرداخت.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح