کد خبر : 19631
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اکتبر 2021 - 1:19
-

هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین برگزار می‌شود

هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین برگزار می‌شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین باهدف بررسی مسائل مهم استان در رسانه‌های خبری و ارائه راهکارهای مناسب و ارتقای کیفی محتوای نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای برگزار می‌شود. محمدحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌های استان قزوین تصریح کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌های

هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین برگزار می‌شود

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین باهدف بررسی مسائل مهم استان در رسانه‌های خبری و ارائه راهکارهای مناسب و ارتقای کیفی محتوای نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای برگزار می‌شود.

محمدحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌های استان قزوین تصریح کرد: هشتمین جشنواره رسانه‌های استان قزوین باهدف بررسی مسائل مهم استان در رسانه‌های خبری و ارائه راهکارهای مناسب، بیان ظرفیت‌ها و جریان سازی رسانه‌ای به‌منظور ایجاد ارتباط مؤثر میان مردم و مسئولان برای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری فعال و ارتقای کیفی محتوای نشریات و تقویت روزنامه‌نگاری حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود: محورها و موضوعات جشنواره شامل موضوعاتی مانند کرونا، مدافعان سلامت، کمک مؤمنانه، ایثار، مهرورزی، امیدبخشی، محیط‌زیست و زمین، حقوق شهروندی، گام دوم انقلاب، ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، چهل‌سالگی دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن، جهش تولید، تسهیل و رفع موانع تولید، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر، مفاخر و چهره‌های ماندگار فرهنگ و هنر استان، رویدادهای فرهنگی و هنری و قرآن و عترت، نماز و نیایش، امربه‌معروف و نهی از منکر و فضای مجازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به بخش‌های جشنواره اظهار کرد: سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه‌آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و تحلیل و کلیپ و ویدئوهای خبری بخش‌های جشنواره را تشکیل داده‌اند.

وی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند در هر یک از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر ارسال کنند، بر این اساس کلیه روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، نویسندگان، عکاسان خبری و طراحان گرافیک رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

اسماعیلی تأکید کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره با مراجعه به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس  ghazvin.farhang.gov.ir  نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند یا می‌توانند آثارشان را به‌صورت چاپ‌شده به دبیرخانه تحویل دهند.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید از تاریخ ۱۳۹۹/۱/۱لغایت ۱۴۰۰/۱/۳۱ در رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های دارای مجوز منتشرشده باشند؛ آثار و مطالب بدون امضا و با امضاء مستعار پذیرفته نمی‌شوند و افرادی که آثار آن‌ها بانام مستعار و کد ثبت می‌گردد باید به تأیید مدیر رسانه رسیده باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: مطالب مربوط به رسانه‌های لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن‌های و ویژه‌نامه‌های داخلی ادارات امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

اسماعیلی با اشاره به جوایز جشنواره اظهار کرد: جایزه نفر اول در هر بخش: تندیس جشنواره+لوح تقدیر و مبلغ ۱۲ میلیون ریال جایزه نقدی، جایزه نفر دوم در هر بخش: لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی و جایزه نفر سوم در هر بخش: لوح تقدیر و مبلغ ۸ میلیون ریال جایزه نقدی در نظر گرفته‌شده است و به نفرات شایسته تقدیر نیز در هر بخش لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰ است و معرفی برگزیدگان و مراسم اختتامیه نیز در خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نشانی دبیرخانه جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر: قزوین، بلوار آزادگان، چهارراه غیاث‌آباد، جنب مسجد امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، طبقه سوم، معاونت فرهنگی و رسانه‌ای (تماس و مراجعه در ساعات اداری) تلفن: ۰۲۸۳۳۶۹۱۳۹۲-۰۲۸۳۳۶۹۱۴۰۴

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح