کد خبر : 8369
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 سپتامبر 2021 - 22:00
-

واکسیناسیون دانشجویان استان مرکزی این هفته آغاز می شود

واکسیناسیون دانشجویان استان مرکزی این هفته آغاز می شود

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در این هفته واکسیناسیون دانشجویان را آغاز خواهیم کرد و با توجه به سیاست کلی مبنی بر بازگشایی دانشگاه ها علاوه بر رده های سنی، واکسن دانشجویان نیز با قوت انجام خواهد شد.   به نقل از سپاه روح الله، دکتر سیدمحمد جمالیان در نشست ویدئوکنفرانسی قرارگاه بهداشتی و

واکسیناسیون دانشجویان استان مرکزی این هفته آغاز می شود

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در این هفته واکسیناسیون دانشجویان را آغاز خواهیم کرد و با توجه به سیاست کلی مبنی بر بازگشایی دانشگاه ها علاوه بر رده های سنی، واکسن دانشجویان نیز با قوت انجام خواهد شد.

  به نقل از سپاه روح الله، دکتر سیدمحمد جمالیان در نشست ویدئوکنفرانسی قرارگاه بهداشتی و درمانی امام رضا(ع) که با حضور سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: سپاه و بسیج در کنار کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند و با تلاش های میدانی و جهادی، بسیاری از تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده اند و امروز بسیاری از موفقیت ها در امر کنترل و کاهش آسیب های بیماری کرونا مرهون تلاش های سپاه و بسیج است.
وی با بیان اینکه در طول شیوع بیماری کرونا فرهنگ نجات بخش دفاع مقدس بار دیگر توسط کادر درمان و بسیجیان احیا شد که موجب دلگرمی مردم و عبور از بحران های سخت شد افزود: در طول انقلاب اسلامی اجرای بسیج مردمی همواره راهگشا بوده و در طول بیماری کرونا با بسیج مردمی که اتفاق افتاد شاهد فعالیت های خوبی بودیم و امروز برای اجرای واکسیناسیون عمومی جامعه و ریشه کن کردن بیماری باید بسیج مردمی رقم بخورد.
جمالیان گفت: بسیج در بحران ها همواره حضوری میدانی داشته و در کنار مردم نقش آفرینی کرده و در شرایط امروز جامعه مهمترین جهاد فی سبیل الله کمک به کنترل و کاهش بیماری کرونا است و مردم در کنار متولیان باید مشارکت داشته باشند. حفظ عزت و کرامت مردم در مراکز واکسیناسیون اولویت مهم دانشگاه علوم پزشکی است و سعی داریم در صورت اختصاص سهمیه بیشتر واکسن با تعدد مراکز واکسیناسیون صف های واکسن و زمان انتظار را به حداقل ممکن برسانیم.
وی اظهار کرد: بیش از بیست و دو هفته از اجرای طرح شهید سلیمانی می گذرد و خوشبختانه این طرح در گام های قبلی موفقیت های خوبی به همراه داشته و در پیک پنجم بسیجیان علاوه بر محورهای گذشته برای کمک به واکسیناسیون نیز نقش آفرینی می کنند.
جمالیان گفت: در هفته جاری شاهد کاهش شیب فزاینده بیماری کرونا در سطح استان مرکزی هستیم و به سمت نزولی شدن آمار پیش می رویم که احتمالا در هفته آینده این کاهش بیشتر ادامه می یابد ولی برای عبور سریع تر از این شرایط نیازمند مشارکت مردم هستیم تا بتوانیم از موج پنجم کرونا که بسیار هم طولانی شد گذر کنیم.
وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در سطح استان مرکزی با همت بسیجیان در حال اجراست و خصوصا در روند واکسیناسیون کمک های بسیار خوبی توسط سپاه و بسیج در حال انجام است، افزود: راه اندازی شیفت عصر مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی نشان از عزم راسخ بسیجیان برای تسریع روند واکسیناسیون دارد و البته مرکز مصلی اراک و شهید سالکی اراک نیز در شیفت عصر خدمات ارائه می دهند و طی دو روز گدشته بیش از ۳۵ هزار واکسن تزریق شده است.
جمالیان گفت: همچنین با افزایش تست های رپید، شناسایی بیمار و بیماریابی افزایش پیدا کرده و در بیماریابی به برکت طرح شهید سلیمانی بسیار موفق عمل کرده ایم. خوشبختانه در سطح استان مرکزی استقبال بسبار خوبی از واکسن برکت انجام شده است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح