کد خبر : 189919
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 ژانویه 2022 - 16:08
-

واکنش شهردار مشهد به تجمع پیمان‌کاران

واکنش شهردار مشهد به تجمع پیمان‌کاران

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد با بیان اینکه ما قبول داریم که پیمان‌کاران مطالباتی دارند که متاسفانه سنواتی شده و بعضا بیش از ۱۰ ماه است که پرداخت نشده و حق هم با آن‌هاست، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مطالبات پیمان‌کاران شهرداری را به تدریج پرداخت کنیم. سید عبدالله ارجائی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تجمع پیمان‌کاران در

واکنش شهردار مشهد به تجمع پیمان‌کاران

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد با بیان اینکه ما قبول داریم که پیمان‌کاران مطالباتی دارند که متاسفانه سنواتی شده و بعضا بیش از ۱۰ ماه است که پرداخت نشده و حق هم با آن‌هاست، گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مطالبات پیمان‌کاران شهرداری را به تدریج پرداخت کنیم.

سید عبدالله ارجائی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص تجمع پیمان‌کاران در اعتراض به معوقات‌شان اظهار کرد: تعدادی از پیمان‌کارانی که مدعی بودند بیش از یک‌ سال است مطالباتی از شهرداری دارند که پرداخت نشده، امروز در عرصه میدان شهدا جهت اعتراض تجمع کردند. ما آنان را دعوت به مذاکره کردیم و طی گفت‌وگو با ایشان مسائل مختلفی مطرح شد از جمله اینکه ضعف در مطالعات سبب به وجود آمدن معارضاتی در زمان اجرای پروژه‌ها می‌شود. همچنین این موضوع هم مورد بررسی قرار گرفت که عدم تحصیل حریم‌ها باعث می‌شود اجرای پروژه‌های شهری با وقفه مواجه شود.

وی افزود: علاوه بر این پیمان‌کاران مدعی بودند معوقاتی از سال ۹۹ دارند که هنوز پرداخت نشده و به همین دلیل قادر به ادامه کار نیستند.

شهردار مشهد با بیان اینکه نحوه رسیدگی در فرآیند کنترل و نظارت بر پروژه، فرآیند کمیسیون ماده ۲۴ و عدم شفافیت در برخی موارد از دیگر مسائلی بود که پیمان‌کاران به آن اعتراض داشتند، گفت: پیمان‌کاران معتقدند از ۲۰ سال پیش شیوه‌هایی در حال اجراست که  طی این سال‌ها تغییر پیدا نکرده و نیاز به اصلاح دارد.

ارجائی اضافه کرد: در مجموع تلاش شد در فضایی دوستانه مطالبات پیمان‌کاران شنیده شود و ما هم در پاسخ به آن‌ها نکاتی را متذکر شدیم از جمله اینکه پیمان‌کاران و شهرداری شریک هم هستند و باید با کمک یکدیگر شهر را اداره کنند و هر کدام از این شرکا که دچار مشکل شود، شهر نیز دچار مشکل می‌شود.

وی تصریح کرد: پیمان‌کاران هم باید کمی صبر و تحمل‌شان را بیشتر کنند. زمانی‌ که سیستم‌های دولتی از جمله شهرداری منابع مالی بالایی در اختیار دارد، طبیعتا این مطالبات هم سریع‌تر پرداخت می‌شود اما با توجه به شرایط حال حاضر نیاز است که پیمان‌کاران کمی صبر بیشتری به خرج دهند.

شهردار مشهد در خصوص نتیجه گفت‌وگو با پیمان‌کاران گفت: قرار شد تیم مشترکی از ۲ طرف تشکیل شده و مسائل را در فضای کارشناسی‌تری مورد بررسی قرار دهند. امیدواریم که با تدابیر شهرداری و شورا و شکیبایی معترضان بتوانیم گام‌های موثری جهت حل این مشکل برداریم.

امروز تعدادی از پیمان‌کاران در اعتراض به معوقات خود مقابل شهرداری مشهد تجمع کردند. شهردار مشهد در پاسخ به این اعتراض پیمان‌کاران را به دفتر خود دعوت کرد و با آن‌ها به گفت‌وگو نشست.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح