کد خبر : 2715
تاریخ انتشار : شنبه 7 آگوست 2021 - 15:01
-

وحدت و همدلی رمز موفقیت شوراهای اسلامی است

وحدت و همدلی رمز موفقیت شوراهای اسلامی است

  فرماندار شهرستان ابهر گفت: وحدت و همدلی رمز موفقیت شوراهای اسلامی است. وجیه‌الله نوروزی پیش از ظهر امروز (۱۶ مردادماه) در جمع اعضای شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه خدمت به مردم یک آزمون الهی است، اظهار کرد: شوراها همان‌گونه که به جایگاه مردمی این نهاد واقف هستند، اگر نسبت به وظایف محوله

وحدت و همدلی رمز موفقیت شوراهای اسلامی است

  فرماندار شهرستان ابهر گفت: وحدت و همدلی رمز موفقیت شوراهای اسلامی است.

وجیه‌الله نوروزی پیش از ظهر امروز (۱۶ مردادماه) در جمع اعضای شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه خدمت به مردم یک آزمون الهی است، اظهار کرد: شوراها همان‌گونه که به جایگاه مردمی این نهاد واقف هستند، اگر نسبت به وظایف محوله اهمالی داشته باشند در قبال خون شهیدان و همه زحمت‌کشان این نظام مدیون هستند.
وی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر ابهر باید تلاش کنند الگوی مناسبی برای همگان باشند تا شاهد محسوس بودن توسعه، عمران و آبادانی شهر برای شهروندان ابهری باشیم.
این مسئول با اشاره به نتیجه آرای انتخابات هیئت رئیسه و انتخاب دو بانو به عنوان رئیس و نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر ابهر، یادآور شد: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، این‌ انتخاب نشان از اعتماد به بانوان در شهرستان است.
وی با اشاره به اینکه ابهر به‌ عنوان دومین شهر استان دارای پتانسیل‌های متنوع و فراوانی به لحاظ موقعیت جغرافیایی است، گفت: همدلی، وحدت و اتفاق‌نظر در بین اعضای شورا و استفاده از همه امکانات و توانمندی‌های شهر، شورا را به سوی توفیق رهنمون خواهد کرد.
نوروزی با اشاره به نقش و اهمیت انتخابات و جایگاه شورا در نظام جمهوری اسلامی، ادامه داد: شورا به معنای دادن حق انتخاب و دخالت شهروندان در تعیین سرنوشت خود و شهر است و کسانی که به عنوان شورا در قبال رای مردم قبول مسئولیت می‌کنند، تکلیفی بر عهده می‌گیرند که هم باید در پیشگاه خدا و هم در برابر مردم پاسخ‌گو باشند.
فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به اینکه شورا یعنی محلی برای خرد جمعی و باید خروجی تصمیمات آن در مسیری سالم و در راستای خدمت به مردم باشد، تصریح کرد: احترام متقابل بین اعضای شورا می‌تواند به همدلی بیشتر و انسجام آن کمک کند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب شهردار، گفت: مطابق قوانین، یکی از مهم‌ترین وظایف شورا انتخاب شهردار در سریع‌ترین زمان ممکن است که باید اعضای شورا با لحاظ کردن همه شرایط و ظرفیت‌ها نسبت به تعیین متولی شهر اقدام کنند، چون شهر نباید در هیچ شرایطی به حال خود رها شود.
نوروزی هم‌وزن بودن شهر و شهردار، داشتن ایمان، تعهد، سابقه  مدیریت، رعایت چارچوب‌های قانونی، تعامل با مردم و مسئولان، تخصص و توانمندی اداره شهری در ابهر را لازمه و شاخصه انتخاب شهردار عنوان کرد و متذکر شد: شهرداری جایی برای آزمون و خطا نیست، چون هدر دادن زمان و اعتبارات خیانت به مردم و شهر است شوراها با یک انتخاب درست می‌توانند به سربلندی شورا و اعتبار بخشیدن به آن کمک کنند که این موضوع باعث افزایش اعتماد موکلین خواهد بود.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح