کد خبر : 20058
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اکتبر 2021 - 15:26
-

ورمزیار: امارات حریف دندان‌گیری نیست/ باید کره ‌جنوبی را برای روز مبادا ببریم

ورمزیار: امارات حریف دندان‌گیری نیست/ باید کره ‌جنوبی را برای روز مبادا ببریم

یک کارشناس فوتبال ایران معتقد است تیم ملی ایران در دیدار با امارات با حریف سختی مواجه نیست اما برای دیدار با کره‌جنوبی باید با نهایت آمادگی و آنالیز از رقیبش به میدان برود. صادق ورمزیار درباره بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در هفته سوم و چهارم انتخابی جام جهانی قطر مقابل تیم‌های ملی امارات

ورمزیار: امارات حریف دندان‌گیری نیست/ باید کره ‌جنوبی را برای روز مبادا ببریم

یک کارشناس فوتبال ایران معتقد است تیم ملی ایران در دیدار با امارات با حریف سختی مواجه نیست اما برای دیدار با کره‌جنوبی باید با نهایت آمادگی و آنالیز از رقیبش به میدان برود.

صادق ورمزیار درباره بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در هفته سوم و چهارم انتخابی جام جهانی قطر مقابل تیم‌های ملی امارات و کره‌جنوبی اظهار کرد: فکر می‌کنم در برهه کنونی با آمادگی کاملی به مصاف این دو تیم نمی‌رویم. این اتفاق در بازی‌های قبل مقابل سوریه و عراق هم تکرار شد. تیم ملی تمرین زیادی نداشت و بدون هماهنگی به مصاف این دو تیم رفتیم. بازیکنان از همدیگر شناخت کافی را نداشتند ولی دیدیم که به مرور و در بازی دوم مقابل عراق چیدمان تیم بهتر بود و بازیکنان کنار هم بهتر شدند.
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: بعد از آن اردو، بازیکنان به باشگاه‌های خود رفتند و تمرین و بازی دوستانه‌ای تا دیدار با امارات و کره نداشتیم. فکر می‌کنم امارات حریف دندان ‌گیری نیست اما بازی بعد با کره‌جنوبی حیاتی و خیلی سنگین است که بایستی با آنالیز قوی و آمادگی کافی به میدان برویم.
وی با اشاره به وضعیت تیم ملی برای این دو دیدار گفت: امیدوارم ملی‌پوشان ما با آمادگی کامل کنار هم قرار بگیرند و در کار گروهی عملکردی خوبی را نشان دهند. ان‌شاء‌الله با اقتدار در تهران به مصاف رقبای خودمان بریم و امتیازهای لازم را بگیریم تا خیالمان راحت شود.
ورمزیار درباره تاثیر پیروزی ایران مقابل امارات و ۹ امتیازی شدن در آستانه دیدار با کره‌جنوبی اظهار کرد: قطعا تیم ملی از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار می‌گیرد. اگر امارات را ببریم و بعد از آن کره را شکست دهیم، راهمان هموارتر خواهد شد و با وضعیت خوبی به استقبال دور برگشت بازی‌ها می‌رویم. البته بازی با کره واقعا سخت است و سه امتیاز امارات می تواند پشت دل گرمی خوبی به ملی‌پوشان بدهد که با یک اطمینان خاطر خوب وارد دیدار با کره بشوند. سه امتیاز بازی با امارات اعتماد به نفس و توان بالایی را به تیم ملی می‌دهد.
این کارشناس فوتبال درباره استراتژی و راهکار مناسب برای تیم ملی ایران به منظور دیدار با امارات که از دیدار خانگی خود سه امتیاز را می‌خواهد تاکید کرد: ما با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار داریم و خیلی بهتر از بقیه هستیم. بنابراین برای بازی با امارات تا حدودی باید دست به عصا به میدان برویم و اجازه دهیم این تیم کارش را انجام دهد و تکنیک خودمان مبنی بر انتقال توپ از دفاع به حمله و استفاده از ضد حمله را به خوبی پیاده کنیم. قطع به یقین برای صعود از این به مرحله به برد نیاز داریم و سه امتیاز این مسابقه هم حیاتی است.
او تصریح کرد: فکر می کنم امارات در قد و قواره ما نیست که تیم ملی ایران را اذیت کند اما بایستی با تمرکز و آنالیز برویم و بی محابا حمله نکنیم. اگر گل نخوریم قطعا گل می زنیم. با بازیکنان توانمندی که در خط حمله و هافبک داریم، گلزنی به امارات کار دشواری نیست.
ورمزیار درباره عملکرد پرنوسان کره‌جنوبی در مرحله قبلی و کنونی انتخابی جام جهانی و همینطور ناکامی ستاره کره یعنی سون هیونگ مین در گلزنی به ایران گفت: یادمان باشد کره همیشه قدرتمند است و می‌تواند برای ما دردسرساز شود. به بازی های قبل این تیم اکتفا نکنیم. به هر حال تمام توان‌مان و آنالیز را برای بازی با کره جنوبی به کار ببریم چون ما هم در بازی اول با سوریه خوب نبودیم. باید بدانیم که تیم‌های دیگر هم قطع به یقیه همین مشکل را داشته‌اند و از آمادگی دور بوده‌اند. نباید کره را دست کم بگریم چون مهم ترین و اصلی ترین بازی ما کره است. بایستی کره را همیشه رقیب قدرتمند خودمان بدانیم.
این کارشناس فوتبال درباره تاثیر کسب ۶ امتیاز در دو بازی پیش رو و ۱۲ امتیازی شدن گفت: پیروزی در این دو بازی، خیلی به بهبود شرایط تیم ملی کمک می‌کند. می‌توانیم این امتیازها را کسب کنیم و برای دو برگشت و بازی با عراق و کره‌جنوبی با شرایط بهتری به میدان برویم. پیروزی مقابل کره‌جنوبی، باعث می‌شود در دور برگشت با فراغ بال بیشتری به مصاف عراق و کره برویم.
وی در واکنش به اینکه آیا تیم ملی می‌تواند از دو بازی خود مقابل امارات و کره ۶ امتیاز بگیرد گفت: فکر می کنم با پتانسیلی که در تیم ملی سراغ دارم، باید در دور رفت ۱۵ امتیاز و از دور برگشت حداقل ۱۳ امتیاز بگیریم. اگر دور رفت را با امتیازات کامل تمام کنیم، می‌توانیم جلوی کره و عراق، با آسودگی خاطر به میدان برویم. خوشحالم که تیم ما تا اینجا خوب پیش آمده است و امیدوارم بازی امارات و کره را به خوبی پشت سر بگذاریم و با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح