کد خبر : 14263
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 18:00
-

ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری ممنوع شد

ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری ممنوع شد

 مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام پایانی تعطیلات نوروزی و برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع کرونا، ورودی مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان بسته خواهد شد. براساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی با اشاره به لزوم همکاری همه‌جانبه برای جلوگیری از

 ورود به مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری ممنوع شد

 مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام پایانی تعطیلات نوروزی و برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع کرونا، ورودی مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست استان بسته خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی با اشاره به لزوم همکاری همه‌جانبه برای جلوگیری از شیوع موج چهارم کرونا در ایام پایانی نوروز، اظهار کرد: ورودی تمامی مناطق تحت مدیریت استان شامل یک پارک ملی، پنج منطقه حفاظت‌شده و یک اثر طبیعی ملی، یک منطقه شکار ممنوع، یک پناه‌گاه حیات وحش و تالاب‌های استان بسته خواهد شد.

وی یادآور شد: پارک ملی و منطقه حفاظت‌شده تنگ صیاد، مناطق حفاظت شده سبزکوه، هلن، قیصری و شیدا، منطقه شکار ممنوع خدا آفرین، پناهگاه حیات وحش شیرستان و تالاب‌های چغاخور و گندمان جزء مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان هستند.

احمدی افزود: به مأموران اجرایی یگان حفاظت محیط زیست تاکید شده که در ایام پایانی تعطیلات نوروزی و به ویژه روز انس با طبیعت از ورود افراد به این مناطق جلوگیری کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری از استقرار خودروهای حمل بازیافت با بنرهای مخصوص دریافت سبزه در روز انس با طبیعت خبر داد و گفت: برنامه جمع‌آوری سبزه‌های نوروزی با هدف حفظ محیط زیست و بازیافت آن برای جلوگیری از هدررفت گندم و حبوبات، همه‌ساله با همکاری بخش خصوصی در استان اجرا می‌شود و می‌توان به جای رها کردن سبزه‌ها در طبیعت، آن‌ها را به این ایستگاه‌ها تحویل یا در زمین‌های کشاورزی دفن کرد.

وی با اشاره به اینکه ماهی قرمز گونه‌ای غیربومی برای کشور ما محسوب می‌شود، ادامه داد: در صورت آزادسازی این ماهی در رودخانه‌ها و دریاچه‌های طبیعی، این ماهی‌ها می‌توانند اکوسیستم آن منطقه را بر هم بزنند، بنابراین بهتر است در آب‌های طبیعی به‌هیچ عنوان رها نشوند.

احمدی با بیان اینکه بهار فصل زادآوری حیات وحش و آغاز رشد گیاهان در طبیعت است، اضافه کرد: برخی افراد سودجو در بهار با چیدن گیاهان وحشی و دارویی مشکلاتی را برای حیات وحش و برهم زدن آرامش حیوانات ایجاد می‌کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چیدن گیاهان وحشی در مناطق حفاظت‌شده ممنوع است، گفت: با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد و از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه تلفنی ۱۵۴۰ یا نزدیک‌ترین پاسگاه و اداره حفاظت محیط‌زیست استان اطلاع دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح