کد خبر : 10932
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 14:15
-

ولایت‌پذیری پایه تفکر شهدا بوده است

ولایت‌پذیری پایه تفکر شهدا بوده است

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون تاکید کرد که علاوه بر همه خصیصه‌ها و ویژگی‌های ممتاز شهدا، اصل ولایت‌پذیری پایه تفکرات همه شهدا بوده است. سرهنگ غلامرضا توکل در مراسم یادواره ۳ شهید شهرداری کازرون تاکید کرد که بررسی خاطرات و وصیت‌نامه شهدا، نشان‌دهنده بخش مهمی از تفکر و سبک زندگی آنان است، گفت: ولایت‌پذیری و

ولایت‌پذیری پایه تفکر شهدا بوده است

 فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون تاکید کرد که علاوه بر همه خصیصه‌ها و ویژگی‌های ممتاز شهدا، اصل ولایت‌پذیری پایه تفکرات همه شهدا بوده است.

سرهنگ غلامرضا توکل در مراسم یادواره ۳ شهید شهرداری کازرون تاکید کرد که بررسی خاطرات و وصیت‌نامه شهدا، نشان‌دهنده بخش مهمی از تفکر و سبک زندگی آنان است، گفت: ولایت‌پذیری و تاکید بر آن یکی از وجوه مشترک در همه وصیت‌نامه‌های شهدا است.
به گزارش ایسنا به نقل از سپاه ناحیه کازرون، توکل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، حاجی زاده، بحرینی و مصلحیان، سه کارمند سابق شهرداری کازرون، تاکید کرد: همه ما باید مطالعه لازم در مورد پیشینه پرافتخار انقلاب و نظام اسلامی داشته باشیم.
او با بیان اینکه همه وظیفه داریم که در مسیر ترسیم شده توسط شهدا حرکت کنیم در مسئولیت خود ذره ای قصور نداشته باشیم، ادامه داد: شهدا با بصیرتی که داشتند پا به عرصه دفاع حق علیه باطل گذاشتند و قطعا شهدا خدایی هستند و رشادت هایی که به خرج دادند هرگز فراموش نشدنی نخواهد بود.
توکل به نقش شهید هدایت الله مصلحیان در تشکیل جهاد سازندگی پرداخت و گفت: شهید مصلحیان پس از دوسال که مسئولیت شهرداری کازرون را عهده دار بود، جهادسازندگی را در این شهرستان راه اندازی کرد و پس از آن هم به واسطه تعهد، خلاقیت و تلاشی که داشت به فرماندهی تیپ مهندسی رزمی امام رضا(ع) فارس منصوب شد و به حق رشادتها و ایثارگری‌هایی از خود به یادگار گذاشت.
فرمانده سپاه کازرون افزود: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را تقدیم نثار کردند و وظیفه داریم با افتخار در مسیر و راه شهدا با خدمت دهی به مردم فعالیت کنیم، امروز هم بزرگترین مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام، خدمت به مردم است.
او با بیان اینکه جوانان بهره‌مند از اخلاق شهدا، از اعجاز و رویش های انقلاب اسلامی هستند، گفت: وجه مشترک وصیت نامه همه شهدا ولایت پذیری است و باید درس بگیریم از شهدای والامقام، شهدایی که بالاترین هستی خود جان خویش را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.
توکل با بیان اینکه باید واقعیت‌های دوران هشت ساله جنگ تحمیلی بیان شود، نتیجه آن مجاهدت ها و از خود گذشتگی ها را صدور و عزتمندی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم صاحبان انقلاب و نظام هستند باید در خدمت رسانی به آنان همه تلاش خود را به کار برد.
برپایه این گزارش، فرمانده سپاه ناحیه کازرون در مراسم یادواره شهدای منطقه فامور بخش جره و بالاده این شهرستان نیز تاکید کرد که همه شرمنده شهدا و خادم خانواده آنان هستیم.
توکل گفت: افتخار می کنیم که دهستان فامور ۷۲ شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد، کسانیکه گل سرسبد جامعه و افرادی با اخلاق و اخلاص بودند و در مسیر انقلاب از هیچ ایثاری کوتاهی نکردند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح