کد خبر : 6138
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آگوست 2021 - 21:38
-

پارک‌های فناوری کشور را از چاه‌های نفت بی نیاز می‌کند

پارک‌های فناوری کشور را از چاه‌های نفت بی نیاز می‌کند

  مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران با تاکید براینکه امروز پارک های فناوری می تواند کشور را از چاه های نفت بی نیاز کند، از راه اندازی اولین پارک فناوری بخش خصوصی در شهرک علمی و تحقیقاتی تحقیقاتی اصفهان با دریافت مجوزهای لازم خبر داد. مسعود صرامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که امروز (دوشنبه-۱۸ مردادماه)

پارک‌های فناوری کشور را از چاه‌های نفت بی نیاز می‌کند

  مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران با تاکید براینکه امروز پارک های فناوری می تواند کشور را از چاه های نفت بی نیاز کند، از راه اندازی اولین پارک فناوری بخش خصوصی در شهرک علمی و تحقیقاتی تحقیقاتی اصفهان با دریافت مجوزهای لازم خبر داد.

مسعود صرامی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که امروز (دوشنبه-۱۸ مردادماه) در سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، با قدردانی از تلاش های خبرنگاران، اظهار کرد: اگر شما خبرنگاران نبودید ما باید راه طولانی تری طی می کردیم، اما شما خبرنگاران با فکر و باور درست، واقعیات را انعکاس دادید و به خاطر هیجان خبری، حق را ناحق و ناحق را حق نکردید. از شما سپاسگزارم و بخشی از فکر امروزم مرهون خدمات خبرنگاران است.
وی اظهار امیدواری کرد که خبرنگاران اصفهان اخلاق حرفه ای خود را به همه کسانی که در این مسیر حرکت می کنند انتقال دهند و گفت: امروز باید نگاه های خود را تغییر دهیم و حتی در زمان پخش سرود ملی، تصاویری که خلق کردیم و خوشحالی مردم از امکاناتی که برایشان فراهم شده را به نمایش بگذاریم تا سرود ملی ما نمادی باشد از آنچه در عصر حاضر و در دوران انقلاب اسلامی به وجود آمده است.
مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران به اقداماتی که توسط این هلدینگ رقم خورده است اشاره و خاطرنشان کرد: روزانه ۲ میلیون لیتر آب تصفیه شده از آب خاکستری تولید می کنیم و آب مصرفی فضای سبز و تهویه و سرویس های بهداشتی از همین محل تامین می شود، درحالی که اگر هزار نفر مثل ما این کار را در شهر انجام می دادند، ۷۲۰ میلیون متر مکعب آب تولید می کردند؛ معادل آبی که برای جاری بودن زاینده رود نیاز است، بنابراین اگر درایت داشتیم می توانستیم زاینده رود را پر آب ببینیم و این میراث را برای فرزندانمان حفظ کنیم.
وی همچنین به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرک سلامت اشاره و تاکید کرد: معتقدم دولت در حوزه درمان موفق نخواهد شد مگر اینکه بخش خصوصی را در کنار خود قرار دهد، در واقع دولت بدون کمک بخش خصوصی و بخش خصوصی بدون کمک دولت موفق نخواهند شد. ما در نقاط محروم شهر اصفهان غربالگری مردم را شروع کرده ایم تا از بیماری هایی مثل سرطان پیشگیری کنیم و برای دستیابی به اهدافی که در حوزه سلامت و پیشگیری از بیماری ها تعریف کرده ایم نیاز به همراهی دولت داریم اما تاکنون این همراهی اتفاق نیفتاده است.
صرامی با بیان اینکه مجموعه سیتی سنتر کوچک ترین اثری است که برای این شهر گذاشته ایم، اعلام کرد: هتلی در کنار شهرک سلامت ساخته ایم که تا پایان سال به بهره برداری می رسد و تبدیل به مکانی برای استقرار بیمار و همراهانشان در طول دوره درمان می شود.
مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران با تاکید براینکه امروز پارک های فناوری می تواند کشور را از چاه های نفت بی نیاز کند، تصریح کرد: ما به شرکت های دانش بنیان کمک می کنیم تا اتفاقات بزرگی رقم بزنند.
وی با اشاره به راه اندازی اولین پارک فناوری بخش خصوصی در شهرک علمی و تحقیقاتی تحقیقاتی اصفهان با دریافت مجوزهای لازم، گفت: با فعالیت این پارک فناوری، اصفهان سرآمد شهرهای دیگر خواهد شد.
به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران خاطرنشان کرد: من سهم خودم را برای این شهر انجام داده و می دهم اما اگر مسئولان کشور نتوانند از این اقدامات الگوبرداری کنند مدیون آیندگان خواهند شد.
وی خطاب به خبرنگاران گفت: خداوند قلم به شما داده که مردم را بیدار کنید تا حق مدنی که دارند را طلب کنند. راه نجات کشور نه نفت و نه آمریکاست، چراکه اگر آمریکا می توانست کاری کند به افغانستان کمک می کرد.
مدیرعامل شرکت پرستیژلند ایران با تاکید براینکه ما درون خودمان باید با خودمان سازگار باشیم، گفت: ما می توانیم دولتمردان را بیدار کنیم که دست به دست بخش خصوصی بدهند و اتفاقات بزرگی رقم بزنند. این شرکت ۲۴ کارخانه تولیدی دارد، بدون اینکه یک ریال بدهی به دولت داشته باشد و هیچ وقت ارز دولتی و وام بانکی نگرفته، اما آنچه انجام شده تازه شروع کار ما بوده که در واقع هرآنچه یک شهر برای تکامل می خواهد را شروع کرده ایم.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح