کد خبر : 69596
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 23:01
-

پدافند غیرعامل حافظ جان و مال انسان در برابر تهدیدات خصمانه دشمن است

پدافند غیرعامل حافظ جان و مال انسان در برابر تهدیدات خصمانه دشمن است

  مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: پدافند غیرعامل حافظ جان و مال انسان در برابر حوادث و تهدیدات خصمانه دشمن است. محمد مهرافزون در مراسم هفته پدافند غیرعامل که امروز دهم آبان‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیعامل همواره به عنوان یکی از مهمترین و مؤثرترین روش‌های دفاع در مقابل تهاجمات و تهدیدات مد

پدافند غیرعامل حافظ جان و مال انسان در برابر تهدیدات خصمانه دشمن است

  مدیر آموزش و پرورش بروجرد گفت: پدافند غیرعامل حافظ جان و مال انسان در برابر حوادث و تهدیدات خصمانه دشمن است.

محمد مهرافزون در مراسم هفته پدافند غیرعامل که امروز دهم آبان‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: پدافند غیعامل همواره به عنوان یکی از مهمترین و مؤثرترین روش‌های دفاع در مقابل تهاجمات و تهدیدات مد نظر کشورهای جهان بوده و هست و حتی کشورهای نظامی به این پدافند توجه خاصی دارند.
وی ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و هفته بسیج دانش‌آموزی، تصریح کرد: هشتم آبان در تقویم رسمی کشور با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: در کشور ما به سبب موقعیت استراتوژیکی، ژئوپولتیک سیاسی و دارای ذخایر و منابع نفتی، گاز و نظام ضد استکباری در برابر تهدیدات دشمن نیاز به یک پدافند غیرعامل قوی دارد
مهرافزون با ارائه تصویری از شرایط حاکم بر برگزاری هفته پدافند غیرعامل در سال‌جاری اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در نظر گرفتن این احتمال که با آغاز فصل سرد شیوع این ویروس افزایش پیدا کند، لذا در تمامی برنامه‌ها رویکرد اصلی استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی و ارتباطات از راه دور است تا ضمن گرامیداشت این هفته، شیوه نامه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت اجرا شود.
وی بیان کرد: در کشور ما به دلیل تهدیدات و تهاجمات بالقوه که امنیت ملی، استقلال و تمامیت ارضی ما را نشانه می‌گیرند که اهمیت و ضرورت عقلای دفاع پدافند غیر عامل کاملا مشهود است.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد ادامه داد: راهبرد اصلی دشمن همچنان فشار همه جانبه مادون جنگ نظامی است و نگاه و رویکرد مقام معظم رهبری تاکید بر ایستادگی و مقاومت فعال است.
مهرافزون اظهار کرد: پدافند غیر عامل قبل از تهاجمات و تهدیدات دشمنان در زمان صلح تهیه و اجرا می‌شود و یک نوع آمادگی لازم در برابر معضلات اجتماعی است و در زمان صلح فرضی برای طراحی و برنامه‌ریزی جهت آزادی و ابتکار عمل از دشمن و صرفه‌جویی در هزینه‌ها و امنیت و استقلال کشور است.
وی تصریح کرد: اطمینان بخشی، امیدبخشی، آگاه سازی و آموزش عمومی و هوشیارسازی مسئولان در برابرتهدیدات از جمله اصول کلیدی برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ است.
مدیر آموزش و پرورش بروجرد پیرامون آینده سازان کشور ایران اسلامی بیان کرد : دانش‌آموزان تمام سعی و تلاش تحصیلی خود را در راستای خدمت به این مرز و بوم انجام دهند و ثمرات تحصیلات عالی خود را صرف مردمان این کشور کنند و برای کشور اسلامی با جان و دل خدمت صادقانه کنند تا با وجود افراد نخبه، ملت ایران به پیشرفت های خطیری نائل آید.
مهرافزون خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل حافظ جان و مال انسان در برابر حوادث و تهدیدات خصمانه و مخرب دشمن و تضمین کننده نیازهای حیاتی مردم در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و رفاهی است و همچنین آمادگی در برابر تهاجم دشمنان در عرصه‌های فرهنگی است.
وی اضافه کرد: نیاز است اهداف و برنامه‌های پدافند غیرعامل در بین دانش‌آموزان در مدارس نهادینه شود و در این مورد مدیران آموزشی نقش بسیار مهمی دارد.
همچنین کریمی کارشناس مسئول حراست در این مراسم اظهار کرد: عمده‌ترین و ضروری‌ترین هدف پدافند غیرعامل ایمن سازی و کاهش آسیب‌پذیری زیرساخت‌های مورد نیاز مردم و افزایش ضریب حفاظتی و امنیتی در برابر خطرات احتمالی کشور است و پدافند غیرعامل باید به عنوان یک برنامه‌ریزی صحیح و مدون به صورت توسعه پایدار طراحی و نهادینه شود.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح