کد خبر : 160674
تاریخ انتشار : شنبه 11 دسامبر 2021 - 19:17
-

پروازهای گردشگری فضایی “ویرجین گلکتیک” تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر افتاد

پروازهای گردشگری فضایی “ویرجین گلکتیک” تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر افتاد

شرکت خصوصی فضایی “ویرجین گلکتیک”(Virgin Galactic) ضمن اعلام این خبر که فضاپیمای “اسپیس‌شیپ ۳”(SpaceShip ۳) را در ماه مارس رونمایی خواهد کرد، اعلام کرد که پروازهای گردشگری فضایی این شرکت را تا اوایل سال ۲۰۲۲ به تأخیر می‌اندازد. به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، امیدهای شرکت “ویرجین گلکتیک” برای آغاز گردشگری فضایی در سال

پروازهای گردشگری فضایی "ویرجین گلکتیک" تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر افتاد

شرکت خصوصی فضایی “ویرجین گلکتیک”(Virgin Galactic) ضمن اعلام این خبر که فضاپیمای “اسپیس‌شیپ ۳”(SpaceShip ۳) را در ماه مارس رونمایی خواهد کرد، اعلام کرد که پروازهای گردشگری فضایی این شرکت را تا اوایل سال ۲۰۲۲ به تأخیر می‌اندازد.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، امیدهای شرکت “ویرجین گلکتیک” برای آغاز گردشگری فضایی در سال ۲۰۲۱ به دنبال نقص در موتور فضاپیمای این شرکت در ماه دسامبر ۲۰۲۰ کم‌رنگ شد و این شرکت برنامه پرواز آزمایشی خود را عقب انداخت و حالا این شرکت همه امید خود برای رسیدن به هدف خود در سال ۲۰۲۱ را از دست رفته می‌بیند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که “ویرجین گلکتیک” پروازهای گردشگری فضایی خود را تا سال ۲۰۲۲ به تأخیر انداخته است. “مایکل کولگازیر” مدیرعامل این شرکت در یک تماس گفته است که پرواز آزمایشی بعدی این شرکت تا ماه مه قابل انجام نخواهد بود و سفرهای فضایی تجاری در سال ۲۰۲۱ اتفاق نخواهند افتاد.

وی افزود که انتظار دارد پروازهای آزمایشی بعدی این شرکت در تابستان امسال انجام شود که یکی از آنها با حضور چهار نفر در کابین انجام خواهد شد.

این پروازهای آزمایشی توسط خلبانان نیروی هوایی ایتالیا باید در تابستان یا پاییز امسال انجام شوند. پس از آن هم “اسپیس‌شیپ ۲” و هواپیمای میزبان موسوم به “وایت‌کینگ ۲” چهار ماه را صرف دریافت ارتقاها و به‌روزرسانی‌ها خواهند کرد.

این شرکت همچنین تأیید کرد که فضاپیمای بعدی خود موسوم به “اسپیس‌شیپ ۳” را در تاریخ ۳۰ مارس رونمایی خواهد کرد.

شرکت “ویرجین گلکتیک” به سختی در تلاش است تا خود را برای روزی که مسافران و گردشگران فضایی را به طور منظم به فضا ببرد، آماده کند.

این تاخیر تا سال ۲۰۲۲ قطعا که به این شرکت لطمه خواهد زد، چرا که هر چه برنامه آن با تاخیر مواجه شود، هزینه‌ها بالا رفته و این شرکت را با مشکلات مالی مواجه می‌کند. به عنوان مثال این شرکت تنها در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ حدود ۷۴ میلیون دلار ضرر کرد و شاید بتوان گفت که دیگر جای اشتباه ندارد و هرچه زودتر باید برنامه خود را عملی کند تا از طریق فروش بلیت‌های گردشگری فضایی به حیات خود ادامه دهد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح