کد خبر : 8161
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 سپتامبر 2021 - 15:26
-

پوشش واکسیناسیون در کدام مناطق زنجان زیر ۵۰ درصد است؟

پوشش واکسیناسیون در کدام مناطق زنجان زیر ۵۰ درصد است؟

 رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: در منطقه شناط شهر ابهر، روستای سجاس شهرستان خدابنده، ویر شهر سلطانیه و روستای چورزق طارم، پوشش زیر ۵۰ درصدی واکسیناسیون افراد بالای ۴۰ سال هستیم که باید تمهیداتی در این زمینه اتخاذ شود که نیازمند همکاری مردم است. پرویز قزلباش ظهر امروز (۱۴ شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری

پوشش واکسیناسیون در کدام مناطق زنجان زیر ۵۰ درصد است؟

 رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: در منطقه شناط شهر ابهر، روستای سجاس شهرستان خدابنده، ویر شهر سلطانیه و روستای چورزق طارم، پوشش زیر ۵۰ درصدی واکسیناسیون افراد بالای ۴۰ سال هستیم که باید تمهیداتی در این زمینه اتخاذ شود که نیازمند همکاری مردم است.

پرویز قزلباش ظهر امروز (۱۴ شهریورماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه الگوی کلی روند بیماری کرونا در استان زنجان تابعی از شهرستان‌ زنجان است، اظهار کرد: روند بیماری کرونا در شهرستان زنجان افزایشی بوده و در شهرستان ابهر باز هم روند بیماری افزایشی شده و این در حالی است که کانون‌های فعالی داریم که با پیگیری و رهگیری می‌توانیم آنان را کنترل کنیم.
وی با بیان اینکه روند بیماری کرونا در شهرستان خرم‌دره افزایشی بوده که این روند از میانگین استانی بالاتر و تقریباً هم‌سطح میانگین کشوری است، افزود: اکنون در شهرستان خدابنده شاهد روند افزایشی هستیم و در موج پنجم کرونا بستری‌های کرونایی این شهرستان به ۹۰ نفر رسیده بود که با توجه به بضاعت کم بیمارستان کار سنگین و مهمی انجام شده و در روزهای اخیر مرگ‌ و میر ناشی از کرونا به خوبی کنترل شده است.
این مسئول با اشاره به آغاز روند نزولی بیماری کرونا در شهرستان سلطانیه و نوساناتی در شهرستان ایجرود، تصریح‌ کرد: در شهرستان ماه‌نشان شاهد روند افزایشی بیماری کرونا هستیم که از میانگین استانی بالاتر است.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان در رابطه با رنکینگ شهرستان‌ها از لحاظ میزان بروز موارد بستری بیماری کووید – ۱۹ در هفته دوم شهریورماه، گفت: به ترتیب شهرستان‌های خرم‌دره، ماه‌نشان، سلطانیه، خدابنده، زنجان، ابهر، طارم و ایجرود قرار دارند.
قزلباش از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۴۰ سال در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در منطقه شناط ابهر، روستای سجاس خدابنده، ویر سلطانیه و روستای چورزق طارم شاهد پوشش زیر ۵۰ درصدی واکسیناسیون افراد بالای ۴۰ سال هستیم که باید تمهیداتی در این زمینه اتخاذ شود.
وی در رابطه با آخرین وضعیت میانگین استانی درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن و مراکز به تفکیک شهرستان‌های استان زنجان، افزود: به ترتیب شهرستان‌ زنجان ۵۵.۵ درصد، شهرستان خدابنده ۵۴ درصد، شهرستان‌های ابهر و ایجرود ۵۲.۵ درصد، شهرستان طارم ۵۲.۲ درصد، شهرستان ماه‌نشان ۵۲.۳ درصد و شهرستان سلطانیه ۵۳ درصد است.
این مسئول در رابطه با آخرین وضعیت میانگین استانی درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن به تفکیک نوع صنف، خاطرنشان کرد: به ترتیب میزان رعایت پروتکل‌ها در مساجد ۴۳.۵ درصد، نانوایی‌ها ۴۵.۲ درصد، ناوگان مسافربری درون‌شهری ۴۵.۵ درصد، سوپرمارکت‌ها ۵۰.۵ درصد، رستوران‌ها ۵۵ درصد بوده و در مجموع استان ۵۲.۸ درصد است.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح