کد خبر : 171165
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 21:12
-

چراغ جشن گلریزان در خراسان جنوبی روشن شد

چراغ جشن گلریزان در خراسان جنوبی روشن شد

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی برای کمک به تامین اعتبارات مورد نیاز جشن گلریزان که هر سال در آستانه عید نوروز در بیرجند برگزار می‌شود، دستور ویژه صادر کرد. حمید ملانوری، امروز یکشنبه سوم اسفند در نشست برنامه‌ریزی جشن گلریزان ویژه کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان، با تشکر از اقدامات بانیان جشن گلریزان، به قدمت این مراسم در

چراغ جشن گلریزان در خراسان جنوبی روشن شد

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی برای کمک به تامین اعتبارات مورد نیاز جشن گلریزان که هر سال در آستانه عید نوروز در بیرجند برگزار می‌شود، دستور ویژه صادر کرد.

حمید ملانوری، امروز یکشنبه سوم اسفند در نشست برنامه‌ریزی جشن گلریزان ویژه کمک به دانش‌آموزان نیازمند استان، با تشکر از اقدامات بانیان جشن گلریزان، به قدمت این مراسم در بیرجند اشاره کرد و توزیع اقلام خریداری شده سال گذشته را در استان ستودنی خواند.

به گزارش ایسنا، وی، نوعدوستی و کمک‌های بشردوستانه را از صفات برجسته و بارز ایرانیان برشمرد و گفت: مسلمانان به ویژه ایرانیان به لحاظ فرهنگ غنی، به این مسایل ورود جدی و پررنگی دارند.

استاندار خراسان‌جنوبی افزود: مواردی مانند صدقه، خمس، زکات، وقف و کمک‌های بشردوستانه از جمله مسایل اعتقادی است که در دین اسلام ابلاغ شده تا در این قالب افرادی که تمکن مالی دارند، همنوع خود را یاری دهند.

وی اظهار کرد: انسان‌ها زمانی به لحاظ روانی ارضا می‌شوند که بتوانند دردی را از کسی درمان کنند و گرهی از کاری بگشایند.

ملانوری گفت: این کارهای خیرخواهانه که باعث آرامش وجدان می‌شود، توفیق و نعمتی است که خداوند به افراد پاک هدیه می‌دهد.

وی همراهی مردم خراسان‌جنوبی در انجام امور خیر را قابل تحسین خواند و افزود: براساس آمار، مردم استان طی یک سال گذشته بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به طرح کمک‌های مؤمنانه و توزیع اقلام مورد نیاز اقشار آسیب‌پذیر در شرایط کرونایی کمک کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در خراسان جنوبی گفت: این رقم در مقایسه با آمار جمعیتی استان و تاثیری که شیوع بیماری بر درآمدهای مردم داشته، بسیار ارزشمند است.

وی به وضعیت نامطلوب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی در سال جاری اشاره کرد و افزود: کاهش اعتبارات دولتی ناشی از تحریم‌ها و سیر نزولی قیمت نفت از یک سو و هزینه‌های تحمیلی بسیار سنگین به واسطه شیوع کرونا در سطح کشور طی یک سال گذشته اعتبارات دستگاه‌ها را به شدت متاثر ساخته است.

ملانوری با تاکید بر اینکه تداوم چندین ساله جشن گلریزان به واسطه تکیه بر کمک‌های مردمی است تصریح کرد: پایه‌گذاری چنین برنامه‌هایی بر مبنای کمک‌های دولتی به جهت فراز و نشیب‌هایی که وجود دارد، پایداری ندارد.

وی گفت: با همه مشکلات و کمبودهایی که وجود دارد، دستگاه‌های متولی را مکلف می‌کنیم که در این امر خداپسندانه که بدون تردید گره‌گشایی از مشکلات مردم استان را به همراه دارد، همراهی کنند.

جشن گلریزان ویژه تامین البسه دانش‌آموزان نیازمند استان هر سال به همت زورخانه امیر عرب و هیات ابوالفضلی بیرجند در آستانه عید نوروز برگزار می‌شود.

امسال نیز این مراسم در شب میلاد حضرت علی (ع) به صورت مجازی برگزار خواهد شد که استاندار در پایان جلسه امروز با مشخص کردن ارقامی در حوزه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش، بهزیستی و ورزش و جوانان، مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان نیز شخصا برای تامین نیاز دانش‌آموزان استان اختصاص داد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح