کد خبر : 1948
تاریخ انتشار : جمعه 6 آگوست 2021 - 13:32
-

کارنامه جهاد دانشگاهی اردبیل مقبول است

کارنامه جهاد دانشگاهی اردبیل مقبول است

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه انقلابی جهاد دانشگاهی اردبیل با تکثر فعالیت‌ها کارنامه مقبولی را در سال‌های اخیر به جای گذاشته است. صدیف بدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های ارزنده جهاد دانشگاهی در بخش‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی، تحقیقاتی و … یکی از

کارنامه جهاد دانشگاهی اردبیل مقبول است

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه انقلابی جهاد دانشگاهی اردبیل با تکثر فعالیت‌ها کارنامه مقبولی را در سال‌های اخیر به جای گذاشته است.

صدیف بدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در کنار فعالیت‌های ارزنده جهاد دانشگاهی در بخش‌های علمی، فرهنگی، پژوهشی، تحقیقاتی و … یکی از رویکردهای این مجموعه تقویت نظام رسانه‌ای به ویژه فعالیت خبرگزاری ایسنا و ایکناست که در انتشار و انعکاس اخبار و رویدادها جزو رسانه‌های مورد اطمینان و اعتماد استان اردبیل است.
وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در دهه پنجم فعالیت خود باید براساس رویکردهای نظام اسلامی و برنامه هفتم توسعه نگاه جامعی را به فعالیت‌های اساسی و زیربنایی در توسعه علمی و فرهنگی داشته باشد، خاطرنشان کرد: مجلس نیز در کنار چنین نهادهای ارزشمند تلاش می‌کند تا به نقش‌آفرینی موثر جهاد دانشگاهی در عرصه ملی و استانی کمک کند.
بدری یکی از افتخارات جهاد دانشگاهی اردبیل را راه‌اندازی مجموعه ارزشمند درمانی – پزشکی مرکز ناباروری قفقاز اعلام کرد و گفت: این مجموعه نه تنها به درمان زوجین نابارور استان اردبیل و استان‌های همجوار کمک کرده بلکه قبل از کرونا به تقویت گردشگری سلامت نیز رونق مضاعفی داده بود.
وی تصریح کرد: در فصل جدیدی از فعالیت این مجموعه ارزشمند امیدواریم حرکت‌ها و اقدامات موثر این مجموعه تقویت شده و از طریق موسسه رویان هم در بخش تجهیزاتی و هم منابع انسانی مجرب آموزش دیده از استان کمک‌های واقعی را شاهد باشیم.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات ارزشمند و موثر جهاد دانشگاهی در 20 سال فعالیت این نهاد انقلابی در استان اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی کارخانه فرآوری نشاسته از ضایعات سیب‌زمینی در استان، اجرای طرح‌های متنوع گردشگری و اشتغال زنان سرپرست خانوار، اجرای طرح جامع گردشگری و همچنین تامین زمین برای مجتمع سلامت و پژوهشکده فندق از اقدامات بارز و شاخص جهاد دانشگاهی اردبیل است.
بدری با تبریک فرارسیدن روز جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار بیان کرد: دو خبرگزاری مستقل و مرجع ایسنا و ایکنا با فعالیت در بدنه جهاد دانشگاهی توانسته است خدمات شایانی را به جامعه رسانه‌ای استان ایفا کند و در کنار آن در روزهای آینده و همزمان با هفته جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار شاهد افتتاح سومین خبرگزاری با عنوان سیناپرس در این مجموعه بزرگ خواهیم بود.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح