کد خبر : 15081
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 سپتامبر 2021 - 21:08
-

کرونا در چادگان روند افزایشی دارد

کرونا در چادگان روند افزایشی دارد

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان با بیان اینکه آمار بیماران کرونایی بعد از یک ثبات نسبی، روند افزایشی به خود گرفته است، گفت: افزایش ابتلا به کووید ۱۹ در چادگان نگران کننده است. غلامعلی حاجی عرب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر رنگ  وضعیت کرونایی شهرستان

کرونا در چادگان روند افزایشی دارد

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان با بیان اینکه آمار بیماران کرونایی بعد از یک ثبات نسبی، روند افزایشی به خود گرفته است، گفت: افزایش ابتلا به کووید ۱۹ در چادگان نگران کننده است.

غلامعلی حاجی عرب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر رنگ  وضعیت کرونایی شهرستان زرد است، اظهار کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته روند بستری ها و مراجعان حضوری به بیمارستان ها شیب افزایشی داشته است که قطعا با این روال منجر به تغییر وضعیت رنگ بندی در روزهای آتی خواهیم بود.

وی افزود: متاسفانه طی دو روز گذشته ۲۱ مورد مثبت بیماری کرونا در شهرستان چادگان به ثبت رسیده است که منجر به بستری و حتی به لحاظ بد بودن شرایط بعضی از بیماران، اعزام به مراکز تخصصی کرونایی نیز انجام شده است.

دبیر ستاد کرونای شهرستان چادگان اظهار کرد: روند کنترل این بیماری در شهرستان چادگان با همت مسئولان مرتبط و مردم در وضعیت قابل قبولی بود که متاسفانه به دلیل فاصله گیری مردم از پروتکل های بهداشتی آمار بیماران افزایش و میزان رعایت توسط مردم به ۴۰ درصد کاهش یافته است که باید در این زمینه توجه بیشتری مد نظر قرار گیرد.

حاجی عرب گفت: با توجه به این که کرونای انگلیسی در شهر شناسایی شده است، مردم باید بیش از پیش رعایت کنند، ولی متاسفانه این روزها شاهد فاصله گیری مردم از رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم و روند شیوع نوع انگلیسی رو به افزایش است که البته میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف ۷۰ درصد است.

وی با بیان اینکه ورود هرگونه وسیله نقلیه با پلاک شهرهایی که دارای وضعیت نارنجی یا قرمز هستند، ممنوع است، خاطرنشان کرد: ماموران مستقر در ایستگاه کنترل سلامت ورودی های چادگان این موارد را کنترل و طبق قانون از ورود آنها جلوگیری و مشمول جریمه خواهند شد.

حاجی عرب برگزاری محافل و تجمعات، عقد و عروسی خانگی و مراسم ترحیم را ۳  دلیلی دانست که روند ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان را افزایشی کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چادگان به تعداد زیاد مسافران در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود همه تذکرها برای خودداری از سفر، شاهد حضور تعداد زیادی از مسافر در شهرستان هستیم که تمام این عوامل در روند صعودی بیماری موثر بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح