کد خبر : 17213
تاریخ انتشار : شنبه 2 اکتبر 2021 - 2:19
-

کسی در کهگیلویه و بویراحمد به «سیزده بدر» فکر نکند/اجازه ورود نخواهیم داد

کسی در کهگیلویه و بویراحمد به «سیزده بدر» فکر نکند/اجازه ورود نخواهیم داد

 جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات پلیس در روزهای پایانی تعطیلات و روز ۱۳ فروردین گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا در استان و کشور روند صعودی به خود گرفته از مردم می‌خواهیم که در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند و کسی به سیزده بدر و حضور در تفرجگاه‌ها

کسی در کهگیلویه و بویراحمد به «سیزده بدر» فکر نکند/اجازه ورود نخواهیم داد

 جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اقدامات پلیس در روزهای پایانی تعطیلات و روز ۱۳ فروردین گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا در استان و کشور روند صعودی به خود گرفته از مردم می‌خواهیم که در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند و کسی به سیزده بدر و حضور در تفرجگاه‌ها فکر نکند.

سرهنگ”سهام صالحی” در خصوص برنامه های پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و روز ۱۳ فروردین افزود: با توجه به اینکه بیماری کرونا در استان و کشور روند صعودی به خود گرفته از مردم می‌خواهیم که در روز طبیعت در خانه‌های خود بمانند و کسی به سیزده بدر و حضور در تفرجگاه‌ها فکر نکند.
وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های پلیس از ۲۶ اسفند ماه گذشته آغاز شده و تاکنون شاهد افزایش تردد ها در محورهای برون شهری و استانی بوده ایم، اظهارکرد: ترددها ۲۹۳درصد بیشتر از سال گذشته بوده که به دو میلیون و ۵۰۰ هزار تردد خودرو از محورهای استان رسیده است که آمارها نشان می‌دهد ترددها نسبت به سال گذشته سه برابر شده است.
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فوتی‌های ناشی از تصادفات در کشور افزایش داشته، اما در استان ۵۰درصد تصادفات فوتی و ۴۰درصد کاهش کل تصادفات را به دلیل حضور مستمر پلیس در جاده‌ها و مبادی و همچنین رعایت مردم، داشته‌ایم اما با این وجود متاسفانه محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد پرتردد است و به هشدارها توجه نمی شود که این موضوع نگران کننده است.
صالحی در خصوص روز ۱۳ فروردین ماه تصریح کرد: واضح و روشن است که به هیچ عنوان اجازه ورود به استان را نخواهیم داد هرچند محدودیت‌های ورود به استان در این مدت نیز وجود داشت اما امروز و فردا این موضوع تشدید خواهد شد و هم محدودیت‌های درون شهری خواهیم داشت و هم محورهای استان را کنترل می‌کنیم.
وی ادامه داد: بحث سلامت مردم مطرح است اگر برنامه و محدودیتی است برای سلامت مردم است سال گذشته مردم همکاری خیلی خوبی داشتند شعار در خانه ماندن را امسال هم همچون سال گذشته عملیاتی کنیم و مردم برای فردا برنامه ریزی تفریح نداشته باشند.
جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که در مورد محدودیت‌ها از درب منازل چه تدبیری اندیشیده اید، عنوان کرد: هر دستورالعملی که از ستاد کرونای کشور و استان به ما ابلاغ شود اجرا خواهیم کرد اصل اینست که مردم شرایط را بهتر درک کنند فردا روز همکاری عمومی است و همه باید برای قطع زنجیره ویروس خطرناک و مرگبار کروناویروس کمک کنند.
صالحی با اشاره به اینکه همه می توانند روز طبیعت را در بیرون از خانه سر کنند، اما این که روزهای بعد از جمع‌مان یکی کم شود ناراحت کننده است، تاکید کرد: در اعمال محدودیت‌ها شرمنده مردم می شویم و هر خودرویی را که قصد ورود و حضور در طبیعت داشته باشد را عودت می‌دهیم.
به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی با اشاره به اینکه امسال ۱۰۳درصد افزایش برخورد پلیس در نقاط حادثه‌خیز جاده‌ ای استان را داشته ایم، از مسافران خواست: سریعاً استان را ترک کنند و به محل اسکان شان برگردند و ان‌شاءالله مردم فردا همکاری خوب و درخوری داشته باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح