کد خبر : 11353
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 19:28
-

کشف بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

کشف بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

 فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری و سواری پژو ۲ هزار و ۱۶۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند. سرهنگ احسان رحیمی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری و یک سواری پژو ۴۰۵ که

کشف بیش از ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

 فرمانده انتظامی نهبندان گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری و سواری پژو ۲ هزار و ۱۶۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

سرهنگ احسان رحیمی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری و یک سواری پژو ۴۰۵ که در حال حرکت بودند مشکوک شده و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودروها ۲ هزار و ۱۶۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی نهبندان اظهار کرد: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ حسین تقی زاده، جانشین انتظامی سربیشه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک کامیون و یک اتوبوس مسافربری هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز و ۱۸ رأس احشام قاچاق کشف کردند.

وی افزود: ارزش ریالی طیور و احشام کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و ۸۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق احشام و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیون و یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

جانشین انتظامی سربیشه تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از خودروها هزار و ۳۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی و ۱۸ رأس احشام قاچاق کشف کردند.

وی افزود: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

تقی زاده تصریح کرد: مبارزه با قاچاق احشام و طیور در دستور کار پلیس قرار دارد و با هرگونه قاچاق برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

سرهنگ کاظم صادقی، فرمانده انتظامی خوسف گفت: ماموران در بازرسی از یک خودروی سواری، هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خوسف هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو ۴۰۵ که در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو، هزار و ۲۴۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوسف گفت: همچنین ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر را کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح